Міжнародний філологічний часопис - 2018
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Міжнародний філологічний часопис - 2018 за Ключові слова "Web 2.0 у навчанні іноземної мови"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cучасні тенденції та виклики професійно-орієнтованого навчання іноземній мові студентів немовних спеціальностей(Міленіум, 2018) Чередніченко, Г.А.; Зеліковська, О.О.У даній статті розглядається проблема професійно-орієнтованого навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей, яка набуває особливої актуальності у зв'язку зі зростаючою роллю іншомовного спілкування в професійній діяльності сучасних фахівців. Авторами доводиться необхідність оновлення змісту існуючих курсів професійно-орієнтованого навчання англійській мові для студентів немовних спеціальностей. На думку авторів на сучасному етапі професійно-орієнтоване навчання іноземної мови має бути спрямоване на розвиток комунікативних умінь, спрямованих на ділове спілкування, що охоплює всі види мовленнєвої діяльності; oволодіння певними мовними знаннями; формування міжкультурної обізнаності, що дозволить студентам будувати стратегій комунікації з іноземними партнерами; oволодіння певним набором одиниць професійної лексики. Сутність професійно-орієнтованого навчання іноземної мови полягає також в його міжпредметній інтеграції зі спеціальними дисциплінами Моделювати ділові комунікативні ситуації, забезпечуючи командну взаємодію, активізувати критичне мислення студентів стало можливим в тому числі завдяки впровадженню IT, технологій, таких як Web 2.0, смарт-технологій