DGlibrary - Цифрова бібліотека НУБіП України

Вітаємо Вас у Цифровій бібліотеці Національного Університету Біоресурсів і Природокористування України (DGlibrary)!

Цифрова бібліотека НУБіП України створена з метою:

  • надання необмеженого та безкоштовного доступу з мережі Інтернет до цифрових об’єктів з колекцій наукової бібліотеки НУБіП України та забезпечення доступу студентів, викладачів, співробітників університету, дослідників та широкому загалу;
  • створення електронних копій цінних та рідкісних друкованих видань для збереження інтелектуальної спадщини та запобігання фізичній втраті документів;
  • підвищення ефективної діяльності наукової бібліотеки НУБіП України шляхом формування якісно нового цифрового контенту;
  • поширення інформації про наукову бібліотеку НУБіП України серед наукової спільноти;
  • об’єднання матеріалів цифрової бібліотеки з національним репозитарієм України;

Для розміщення публікацій в Цифровій бібліотеці потрібно:

Корисні посилання:

 

Нові надходження

Документ
Конструктивні параметри виготовлення гвинтових робочих органів екструдерів
(2023) Грушецький С.М.; Замойський С.М.; Нечепорук В.М.
Документ
Класифікація робочих органів для основного обробітку ґрунту
(2023) Грушецький С.М.; Замойський С.М.; Гордій Д.А.
Документ
Машини для подрібнення стеблових кормів
(2023) Грушецький С.М.; Котов Б.І.; Німа О.І.
Документ
Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної бакалаврської роботи освітньо-професійної програми Екологія спеціальності 101 Екологія галузі знань 10 Природничі науки для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
(2023) Бондарь Валерія Іванівна; Сальнікова Анна Валеріївна; Клепко А.В.; Наумовська Олена Іван; Павлюк Сергій Дмитрович; Паламарчук Світлана Петрівна; Чабанюк Я.В.
Підготовка і захист кваліфікаційної роботи є завершальним етапом навчання студентів за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів та формою атестації здобувачів вищої освіти. Метою виконання кваліфікаційної роботи є систематизація знань та розширення навичок щодо вирішення завдань відповідно до професійного спрямування.