Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dglib.nubip.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6184
Назва: Основи менеджменту, маркетингу та підприємництва
Автори: Балановська, Тетяна Iванiвна
Гогуля, Ольга Петрівна
Троян, Аліна Василівна
Ключові слова: менеджмент
маркетинг
підприємництво
Дата публікації: 2018
Видавництво: ЦП "Компринт"
Бібліографічний опис: Основи менеджменту, маркетингу та підприємництва: навчальний посібник для підготовки фахівців галузь знань - 15 «Автоматизація та приладобудування» спеціальність 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» / Т. І. Балановська, О. П. Гогуля, А. В. Троян. - К. : ЦП «Компринт» , 2018. - 394 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику відповідно до робочої програми навчальної дисципліни «Основи менеджменту маркетингу та підприємництва» для підготовки фахівців галузі знань 15 «Автоматизація та приладобудування» спеціальності 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» розкрито теоретичні аспекти та практичні питання з основ менеджменту, маркетингу та підприємництва. Рекомендується студентам, аспірантам, викладачам, усім, хто цікавиться питаннями менеджменту, маркетингу та підприємництва
Опис: Рекомендовано до друку Вченою радою Національного університету біоресурсів і природокористування України
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dglib.nubip.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6184
Розташовується у зібраннях:Підручники та навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Balanovska_Osnovu menedgmenty i marcetungy.pdf7.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.