Перегляд за Ключові слова "вища освіта"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Виховання господарської дбайливості студентів аграрних вищих навчальних закладів в контексті лідерологічного аналізу(ЦП "КОМПРИНТ", 2016) Сопівник, Руслан Васильович; Мешко, К.І.Монографія присвячена теоретичним і пракладним питанням виховання господарської дбайливості майбутнього фахівця агропромислового комплексу як однієї із важливих якостей лідера-організатора сільськогосподарського виробництва.. Аналізуються джерельна база й сучасні, як зарубіжні так і вітчизняні дослідження щодо виховання госоподаррності та інших лідерських якостей студентів, пропонуються методики реалізації господарського та лідерського потенціалу студента. Обгрунтовуються методологічні підходи виховання господарності та лідерського потенціалу особистості Розкриваються теорій лідерства його сутність, структура, типи та функції. Особлива увага приділена вивченню теорії лідерства як прояву особистісних якостей. Подаються результати експериментальної роботи з оцінки і відбору лідерських рис, необхідних студенту аграрного вищого навчального закладу для ефективного господарювання та завоювання провідних позицій в майбутній професійній діяльності. У книзі показана роль основних суб’єктів виховної роботи аграрних вищих навчальних закладів щодо виховання господарської дбайливості, реалізації лідерського потенціалу молоді. Висвітлено діяльність студентського самоврядування та молодіжних громадських організацій як важливих форм виховання лідерських якостей студентів. Значна увага приділяється конструюванню і аналізу результатів впровадження моделі виховання господарської дбайливості майбутніх фахівців агропромислової галузі. Монографія розрахована на науковців, науково-педагогічних працівників, наставників академічних груп, аспірантів, студентів, а також усіх, хто цікавиться проблемами виховання і самовиховання особистісних якостейДокумент Вища освіта в координатах міждисциплінарності та багатодисциплінарності : аналіз проблеми(Міленіум, 2018) Бялик, В.Д.статті розглядаються проблеми міждисциплінарності та багатодисциплінарності вищої освіти в Україні як ключові аспекти розвитку академічної університетської освіти у сучасних умовах. Міждисциплінарність тлумачиться як використання двох або більше дисциплін у їх інтеграції, що призводить до цілісності знань та можливої появи нової дисципліни, водночас багатодисциплінарність охоплює співіснування декількох дисциплін. На прикладі кафедри комунікативної лінгвістики та перекладу Чернівецького національного університету аналізується імплементація принципів міждисциплінарності та багатодисциплінарності підготовки студентів за спеціалізацією «лінгвістичне забезпечення кібербезпеки». Освітня програма підготовки спеціалістів передбачає поєднання як предметів гуманітарного циклу, так і дисциплін природничого характеру. В багатодисциплінарному аспекті дисципліни гуманітарного циклу викладаються на додаток до дисциплін природничого циклу, а в міждисциплінарному плані спостерігається інтеграція дисциплін як гуманітарного, так і природничого циклів. У першому випадку природничі дисципліни поєднуються з іншомовною підготовкою, у другому – лінгвістичні дисципліни трансформуються у лінгвально-природничі. Такий підхід до опанування знаннями у вищому навчальному закладі дає можливість студенту мати не лише набір знань, а й набір компетенцій, котрі дозволяють бути гнучким і краще пристосованим до глобалізованого і мінливого ринку праці.Документ Вища освіта України - через війну до європейського визнання(Вища школа, 2022) Ніколаєнко, С.М.У статтi в контекстi дослiджуваної проблеми проаналiзовано peaлiї функцiонування вищої освiти в умовах воєнного стану, запропоновано iнструменти ефективного застосування наявних унiверситетських ресурсiв для трансформацiї парадигми "вижити i вистояти" до парадигми "жити, вiдновитись i розвиватись" з урахуванням глобальних викликiв сьогодення та прогнозованого повоєнного перiоду розбудови України. Актуальнiсть наукового пошуку зумовлена низкою прямих загроз соцiокультурного, економiчного, нацiонального, вiйськово-полiтичного характеру, спричинених разв'язаною РФ загарбницькою вiйною. Виявленi та проаналiзованi фактори, що безпосередньо впливають на розвиток вищоi школи Украiни загалом i НУБiП України зокрема. Визначенi негативнi чинники, що мають нестабiльний характер i впливають на дiяльнiсть унiверситету. Виокремлено комплекс особливостей, що вiдображають peaлiї унiверситетського навчання в умовах воєнного стану, придiлена увага динамiцi чинного законодавства, яке частково врегульовує функцiонування системи вищої освiти України в сучасних реалiях i окреслює ключовi напрями розвитку на повоєнне майбутнє. Представлена статистика щодо фiнансувяння ЗВО в Україні та свiтi порiвняльно-зiставнiй площинi, презентовано позиції, які мають забезпечити ефективну інтеграцію цілей Європейської Стратегії вищої освіти у вітчизняні університетські умови. У цьому контексті виокремлено фактори сприяння розвитку міжнародної конкурентоспроможності вітчизняних університетів на прикладі НУБіП України та окреслено головні напрями реформування вітчиз- няної вищої школи на шляху до гармонізації з європейським освітнім простором. Увага акцентується на подальших змінах у вищій освіті, які мають спиратися на кращі зарубіжні практики та враховувати позитивні аспекти вітчизняного сьогодення й минулого.Документ Забезпечення якості вищої освіти в умовах війни(2023) Притика О.І.Документ Зміст і методика виховної роботи наставника студентської групи(ЦП «КОМПРИНТ», 2020) Маценко, Леся МиколаївнаРобота присвячена проблемі діяльності наставника студентської групи, яка розглядається як суттєва складова системи виховної роботи ЗВО. У монографії розкрито питання змісту виховної роботи наставника, виховання здорового способу життя та формування студентського колективу. Видання адресоване молодим наставникам студентських груп та викладачам, студентам педагогічних факультетів, аспірантам та усім тим, кого хвилюють питання виховання студентської молоді.Документ Керівник закладу освіти (організаційно-педагогічні та правові основи управлінської діяльності)(Видавничий центр НУБіП України, 2019) Ніколаєнко, Станіслав МиколайовичУ підручнику розглянуто теоретико-методологічні основи законодавчого забезпечення управління закладами освіти в Україні, правове регулювання фінансово-господарської діяльності закладів освіти. Проаналізовано зарубіжний досвід функціонування і законодавчого забезпечення діяльності закладів освіти, організаційно-педагогічні, етичні основи діяльності керівника закладу освіти, особливості прийняття управлінських рішень у закладі освіти, професійнокваліфікаційну характеристика керівника закладу освіти та стилі управління закладом освіти. Підручник призначений насамперед для студентів і викладачів вишів. Книга буде також корисною керівникам закладів освіти, аспірантам, докторантам, слухачам факультетів підвищення кваліфікації, усім, кого цікавлять проблеми законодавчого забезпечення управління закладами освіти та специфіка діяльності їхніх керівників.Документ Методичні рекомендації з дисципліни «Організація виховної роботи у навчальному закладі» для підготовки фахівців за ОПП 015 «Професійна освіта» (015.18 «Технологія виробництва і переробки продуктів сільського осподарства»)(ТОВ «ЦП» Компрінт», 2020) Маценко, Леся МиколаївнаУ методичних рекомендаціях висвітлено зміст лекцій і семінарських занять із дисципліни «Організація виховної роботи у навчальному закладі», літературу для підготовки до занять, тестові завдання для самоперевірки. Методичні рекомендації розраховані на студентів, які навчаються за ОПП 015 «Професійна освіта» (015.18 «Технологія виробництва і переробки продуктів сільського господарства»).Документ Профільне навчання в середній школі Федеративної Республіки Німеччини : монографія(НУБіП України, 2016) Гладченко, Мирослава МиколаївнаУ монографії проаналізовано реформування системи загальної середньої освіти у другій половині ХХ століття та її сучасний стан, здійснено порівняльний аналіз концептуальних підходів до профільного навчання учнів у ФРН, дослідженопсихолого-педагогічні проблеми профільного навчання учнів та шляхи і способи їх вирішення в системі загальної середньої освіти в Німеччині. Розглянуто особливості допрофільної підготовки учнів у системі загальної середньої освіти Німеччини, охарактеризовано гімназію як базовий навчальний заклад профільного навчання школярів, висвітлено педагогічний досвід організації профільного навчання учнів у землях Гессен і Баварія.