ОПП "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11249
Переглянути
Документ Експортний потенціал зернової галузі України(2021) Васильчук Т.Є.Документ Документ Митно-тарифне регулювання зовнішньої торгівлі агропродовольчою продукцією в Україні(2021) Конигіна О.І.Документ Документ Foreign trade in agri-food products between Ukraine and Nigeria(2021) Fadoju Oluwatobiloba RuthДокумент Документ Диверсифікація експорту пшениці з України(2021) Прасол В.О.Документ Кон’юнктура світового ринку насіння ріпаку(2023) Зелінський Р.О.; Діброва Л.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Кон’юнктура світового ринку насіння ріпаку» викладена на 71 сторінці друкованого тексту, включає 3 таблиці і 35 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 53 літературних джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретико-методичні засади формування кон’юнктури аграрного ринку» розглянуто сутність та фактори формування кон’юнктури товарного ринку та узагальнено методичні підходи щодо аналізу кон’юнктури ринку. У другому розділі «Аналіз кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння ріпаку» проаналізовано сучасний стан світового та вітчизняного ринків насіння ріпаку та визначено місце України зовнішній торгівлі насінням ріпаку. У третьому розділі «Прогнозування кон’юнктури ринку насіння ріпаку» визначені шляхи підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку та запропоновані шляхи удосконалення регулювання ринку насіння ріпаку в Україні з використанням міжнародного досвіду. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад функціонування та формування кон’юнктури ринків насіння ріпаку та розробка рекомендацій щодо підвищення економічної ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - узагальнити природу та поняття «кон’юнктури» аграрного ринку; - дослідити фактори, що формують кон’юнктури аграрного ринку; - визначити методологію дослідження кон’юнктури аграрного ринку; - оцінити сучасний стан виробництва насіння ріпаку в країні; - проаналізувати світовий ринок насіння ріпаку; - дослідити особливості зовнішньої торгівлі України на світовому ринку ріпаку; - запропонувати шляхи зміцнення позицій України на світовому ринку насіння ріпаку; - запропонувати заходи щодо підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку; - використати міжнародний доступ та сформувати пропозиції щодо вдосконалення регулювання вітчизняного ринку ріпаку. Об’єктом дослідження є процес функціонування та формування ринку насіння ріпаку. Предметом дослідження є теоретико-методологічні та організаційно-економічні засади ринку ріпаку в Україні та умови підвищення ефективності виробництва ріпаку. Методи дослідження. При написанні магістерської роботи були використані різні наукові методи. Монографічний – для дослідження та аналізу літературних джерел за обраною темою. Економічний – для аналізу та оцінки сучасного стану світового та національного ринку ріпаку. Ілюстративний – для підготовки структурно-логічних схем. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток шляхи підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку з використанням міжнародного досвіду. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Зелінський Р. О., Діброва Л. В. Кон’юнктура світового ринку насіння ріпаку. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 32-35.Документ Управління міжнародною рекламною діяльністю в умовах глобалізації(2023) Михайлевський Т.А.; Костюк О.Актуальність теми. В сучасних умовах, коли рівень конкуренції між компанія доволі високий, стає актуальною проблема інформування споживачів про діяльність, товари і послуги, що надає компанія. В такому випадку, реклама є ефективним інструментом, що дозволяє вплинути на вибір споживача, збільшити збут та охопити більшу частку ринку. Об’єктом дослідження є процес управління рекламною діяльністю. Предметом дослідження є теоретико-методичні підходи та практичні аспекти організації міжнародної рекламної діяльності при виході на зовнішній ринок в умовах глобалізації. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій та пропозицій щодо управління міжнародною рекламною діяльністю підприємства при виході на зовнішній ринок в умовах глобалізації. Завдання, які вирішувалися в ході написання магістерської кваліфікаційної роботи: - дослідити теоретико-методологічні основи управління рекламною діяльністю в умовах глобалізації; - показати сутність та еволюцію реклами; - надати характеристику функціям реклами при виході на зовнішній ринок; - визначити міжнародні засоби поширення реклами; - проаналізувати процес рекламної діяльності при відкритті міні-кондитерської «Смаколики»; - надати економічну оцінку доцільності відкриття міні-кондитерської «Смаколики»; - проаналізувати середовище для проведення рекламної діяльності при створенні міні-кондитерської «Смаколики» - удосконалити управління міжнародною рекламною діяльністю в умовах виходу на зовнішній ринок; - обрати рекламну стратегію для підприємства; - розробити заходи щодо створення позитивного іміджу підприємства. В ході дослідження використовувались загальні та специфічні наукові методи: системний аналіз та синтез, узагальнення результатів, статистичні, порівняння. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ Кон’юнктура світового ринку рослинних олій(2023) Неклеса А.О.; Кузьменко С.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Кон’юнктура світового ринку рослинних олій» викладена на 73 сторінках друкованого тексту, включає 8 таблиць і 38 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 51 літературне джерело. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи та особливості формування кон’юнктури товарного ринку» розглянуто економічну суть та фактори формування кон’юнктури товарного ринку та узагальнено методичні підходи щодо аналізу кон’юнктури ринку. У другому розділі «Аналіз кон’юнктури світового та вітчизняного ринків рослинних олій» проаналізовано сучасний стан світового ринку рослинних олій, досліджено вплив кон’юнктури світового ринку на ринок рослинних олій в Україні та визначено місце України на світовому ринку рослинних олій. У третьому розділі «Прогнозування кон’юнктури ринку рослинних олій» визначені перспективи розвитку та обґрунтовано прогнозування кон’юнктури ринку рослинних олій. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних підходів формування кон’юнктури світового та вітчизняного ринків рослинних олій та обґрунтувати перспектив їх розвитку. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - уточнити суть кон’юнктури товарного ринку; - вивчити фактори формування кон’юнктури товарного ринку; - запропонувати методичні підходи щодо аналізу кон’юнктури ринку; - провести моніторинг сучасного стану світового ринку рослинних олій; - вивчити та дослідити вплив кон’юнктури світового ринку на вітчизняний ринок рослинних олій; - проаналізувати зовнішню торгівлю України на світовому ринку рослинних олій; - визначити перспективи розвитку світового ринку рослинних олій; - вивчити та визначити економічну ефективність впровадження інноваційних технологій виробництва рослинних олій; - запропонувати шляхи підвищення ефективності виробництва рослинних олій. Об’єктом дослідження є процес функціонування вітчизняного та світового ринків рослинних олій. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти функціонування вітчизняного та світового ринків рослинних олій. Методи дослідження. При узагальненні та визначенні сутності кон’юнктури товарного ринку використовували метод узагальнення; при дослідженні сучасного стану та тенденції розвитку вітчизняного та світового ринків рослинних олій були використані ряди динаміки а також середні та відносні величини. При формуванні та узагальненні висновків використовували абстрактно-логічного методу; при проведенні саме факторного аналізу були використані метод зведення та групування статистичних даних а також індексний та кореляційно-регресійний аналіз. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності вітчизняного виробництва рослинних олій. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості підвищення ефективності виробництва рослинних олій на основі інновацій. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) та на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Неклеса А. О., Кузьменко С. В. Кон’юнктура ринку рослинних олій. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації»: 18-19 травня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 75-77. 2. Неклеса А. О., Кузьменко С. В. Вплив кон’юнктури світового ринку на ринок рослинних олій в Україні. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 48-50.Документ Розвиток двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС агропродовольчою продукцією(2023) Тростянський В.О.; Файчук О.Актуальність теми. Важливість теми дослідження зумовлюється тим фактом, що саме двостороння торгівля України та ЄС є основним важелем в процесі відновлення країни після пандемії та під час війни. Мета роботи полягає у виявленні та обґрунтуванні перспективних напрямів покращення двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС агропродовольчими товарами. Завданнями випускної кваліфікаційної роботи є: розкрити економічну сутність поняття «двостороння торгівля товарами»; дослідити особливості двосторонньої торгівлі агропродовольчою продукцією; виокремити методичні підходи до оцінки ефективності і результативності двосторонньої торгівлі товарами; розглянути сучасний стан зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією; виокремити місце ЄС у зовнішній торгівлі України сільськогосподарською та продовольчою продукцією; оцінити ефективність та результативність двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС агропродовольчою продукцією; спрогнозувати розвиток агропродовольчого ринку ЄС; виявити перспективні ринки збуту для вітчизняної агропродовольчої продукції в ЄС; навести напрями державної підтримки щодо просування перспективної агропродовольчої продукції на ринок ЄС. Об’єктом дослідження є процес розвитку двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС. Предметом дослідження є науково-теоретичні та практичні засади функціонування двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС агропродовольчою продукцією. Методи дослідження. При написанні випускної кваліфікаційної роботи використані загальнонаукові та спеціальні методичні прийоми, зокрема метод аналізу наукової літератури; метод конкретизації та формалізації; метод аналізу та синтезу; метод узагальнення та метод структурного аналізу. Крім цього використовуються графічні методи, статистичні та економічного аналізу. Інформаційна база дослідження є аналітичні та статистичні дані щодо двосторонньої торгівлі агропродовольчою продукцією між Україною та ЄС, монографії та наукові публікації, а такої інші періодичні матеріали та інтернет-ресурси, в яких розкриті особливості двосторонньої торгівлі. Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці та впроваджені на практиці ефективних напрямів державної підтримки щодо просування перспективної агропродовольчої продукції на ринок ЄС. Структура роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел із 78 найменувань. Матеріали роботи містять 18 рисунків та 5 таблиць. Загальний обсяг роботи складає 79 сторінок.Документ Трансформація українського агробізнесу в умовах європейського зеленого курсу(2023) Оліфіренко Б.Ю.; Тюріна А.Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Трансформація українського агробізнесу в умовах європейського зеленого курсу» складається зі вступу, трьох розділів, висновку та списку використаних джерел. Викладена на 67 сторінках комп’ютерного тексту, містить 10 таблиць, 27 рисунків та 50 використаних джерел. Метою магістерської роботи є вивчення науково-методичних засад переходу українського агробізнесу на ЄЗК та пошук напрямків пом’якшення впливу швидких трансформаційних процесів у агропромисловому комплексі на основі створення стимулюючих державою факторів. Об’єктом дослідження є процес переходу українського АПК до Європейського зеленого курсу, зокрема зміна підготовки підприємств через вплив зовнішніх факторів. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти, економічні та соціальні наслідки трансформації українського агробізнесу при переході на ЄЗК. Методика дослідження базується на загальнонаукових методах системного аналізу, історичному та логічному спостереженні, аналізі та синтезі, методі графічного зображення, групування, порівняння та методі узагальнення. Інформаційною базою дослідження стали нормативно-правові акти України та Європейського Союзу, які регулюють екологічний розвиток агробізнесу, наукові дослідження та звіти про стан агробізнесу в Україні та Європейському Союзі, дані статистичної звітності про стан агробізнесу в Україні та Європейському Союзі, опитування та інтерв’ю з експертами та представниками агробізнесу, офіційні сайти найбільших агрохолдингів України, Інтернет-ресурси та інші науково-методичні джерела з цієї тематики. Практичне значення дослідження полягає у підвищенні обізнаності про виклики та можливості, пов’язані з трансформацією українського агробізнесу, розробці рекомендацій для урядів, підприємств, громадськості та прогнозуванні розвитку в умовах європейського зеленого курсу. У процесі дослідження в першому розділі розглянуто теоретико-методичні засади реалізації європейського зеленого курсу; розкрито сфери його впливу на аграрний бізнес; визначено стратегії реалізації процесів переходу; систематизовано методи оцінки потенціалі українського бізнесу на трансформаційному шляху. В другому розділі проаналізовано рівень трансформації українського агробізнесу та вплив на нього повномасштабного вторгнення; здійснено порівняння готовності України та провідних аграрних країн Європи до повного переходу на ЄЗК. В третьому розділі обґрунтовано необхідність удосконалення механізму ефективного переходу агробізнесу; запропоновано напрями посилення стимулюючого впливу держави на трансформаційні процеси.Документ Управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства(2023) Хміль Д.І.; Янчевський Р.Предметом дослідження є зовнішньоекономічна діяльність підприємства ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». Об’єктом – є управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є дослідження управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Відповідно до поставленої мети визначені та вирішені такі конкретні завдання: 1. Визначити сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю. 2. Виокремити методи та види управління зовнішньоекономічною діяльністю. 3. Дослідити особливості організації управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємствах 4. Надати організаційно-економічну характеристика підприємства ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». 5. Проаналізувати фінансовий стан зовнішньоекономічних операцій ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД» 6. Проаналізувати управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». 7. Сформулювати план заходів щодо удосконалення зовнішньоекономічною діяльністю підприємства ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». 8. Надати оцінку ефективності запропонованих заходів. Розглянуто теоретичні основи управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Проведено аналіз зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД» та визначено перспективи удосконалення управління. У першому розділі роботи проведено теоретичний аналіз основ управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Визначено сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю, розглянуто методи та види управління зовнішньоекономічною діяльністю. Виокремлено особливості організації управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємствах. У другому розділі проведено аналіз зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД» та здійснено дослідження організаційно-економічної характеристики підприємства, фінансового стану зовнішньоекономічних операцій, управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». У третьому розділі розглянуто перспективи удосконалення управління ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». Сформульовано план заходів щодо удосконалення зовнішньоекономічною діяльністю підприємства та надано оцінку ефективності запропонованих заходів для ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД».Документ Формування системи управління підприємством(2023) Балацький О.В.; Діброва Л.Структура магістерської кваліфікаційної роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Логістика експорту зерна в Україні» викладена на 93 сторінках друкованого тексту, включає 7 таблиць і 22 рисунки. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи використано 77 літературних джерел. Основний зміст магістерської кваліфікаційної роботи. В першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи «Теоретико-методичні основи функціонування логістичної системи експорту зерна» обґрунтувана роль та значення логістики для зовнішньоекономічних операцій, визначені сутність та особливості логістичної системи та окреслені чинники формування ефективної логістичної системи. У другому розділі «Сучасний стан та основні тенденції розвитку логістики експорту зерна в Україні» проведено оцінку ресурсних можливостей для виробництва та експорту зерна в Україні, досліджено систему логістичного забезпечення експорту зерна в Україні; систематизовано трансформаційні процеси в агропродовольчих ланцюгах на мікро і мезо рівнях та обґрунтовані заходи щодо їх інтеграції у глобальні ланцюги вартості в умовах війни; У третьому розділі - «Перспективи розвитку експорто-орієнтованої зернової логістики в Україні» досліджені процеси перебудови логістичного ринку під час воєнного стану в Україні та визначені можливості для відновлення зруйнованої логістичної інфраструктури в процесі відбудови України, обґрунтовані напрями диверсифікації логістичних шляхів експорту зерна в умовах повномасштабної агресії російської федерації. Мета і завдання магістерської кваліфікаційної роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретико-методичних підходів та розробка науково-практичних рекомендацій щодо відновлення, формування та функціонування логістичної системи експорту зерна в Україні. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - обґрунтувати роль та значення логістики для зовнішньоекономічних операцій; - з’ясувати сутність та визначити особливості логістичної системи; - окреслити чинники формування ефективної логістичної системи; - визначити особливості формування логістичних витрат в умовах воєнного стану; - оцінити ресурсні можливості для виробництва та експорту зерна в Україні; - дослідити систему логістичного забезпечення експорту зерна в Україні; - систематизувати трансформаційні процеси в агропродовольчих ланцюгах на мікро і мезо рівнях та обгрунтувати заходи щодо їх інтеграції у глобальні ланцюги вартості в умовах війни; - дослідити процеси перебудови логістичного ринку під час воєнного стану в Україні та визначити можливості для відбудови зруйнованої логістичної інфраструктури в процесі відбудови України; - виявити напрями диверсифікації логістичних шляхів експорту зернових в умовах повномасштабної агресії російської федерації. Об’єктом дослідження є процес формування експорторієнтованої зернової логістики. Предметом дослідження є теоретико-методичні і практичні аспекти впливу внутрішніх і зовнішніх факторів на функціонування логістики експорту зерна. Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою проведених в магістерській кваліфікаційній роботі досліджень стали основні положення теорії формування та функціонування логістичної системи експорту зерна. Із спеціальних методів дослідження в роботі використані: абстрактно-логічний, монографічний, розрахунково-конструктивний, економіко-статистичний, а також табличний і графічний методи відображення інформації. Наукова новизна одержаних результатів полягає у здійсненні комплексної оцінки особливостей формування та функціонування логістичної системи експорту зерна під час повномасштабного вторгнення росії в Україну. Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що рекомендації та пропозиції, наведені у магістерській кваліфікаційній роботі, спрямовані на удосконалення процесу формування та функціонування логістики експорту зерна. Апробація результатів магістерської кваліфікаційної роботи. Основні положення та результати, викладені в магістерській кваліфікаційній роботі були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: Балацький О.В., Діброва Л.В. Логістика експорту зерна з України в умовах військової агресії російської федерації. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. – К.: НУБіП України, 2023.Документ Експортний потенціал цукрової галузі України(2023) Ярошевич В.Ю.; Кузьменко С.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Експортний потенціал цукрової галузі України» викладена на 74 сторінках друкованого тексту, включає 7 таблиць і 34 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 62 літературних джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи формування та розвитку експортного потенціалу» розглянуто сутність і особливості формування експортного потенціалу, визначено місце стратегії в реалізації експортного потенціалу та запропоновані методичні підходи щодо оцінки експортного потенціалу. У другому розділі «Сучасний стан та основні тенденції розвитку експортного потенціалу ринку цукру» проаналізовано функціонування світового ринку цукру, визначено вплив кон’юнктури світового ринку на експортний потенціал цукрової галузі в Україні та визначено економічну ефективність вітчизняного виробництва цукру та напрями його експорту. У третьому розділі «Пріоритетні напрямки розвитку експортного потенціалу ринку цукру» визначено перспективи розвитку вітчизняного ринку цукру, сформовані стратегічні напрями розвитку експортного потенціалу цукрової галузі України та зроблено прогноз розвитку експортного потенціалу ринку цукру. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних підходів та розробка практичних рекомендацій щодо реалізації та нарощування експортного потенціалу ринку цукру. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - узагальнити сутність поняття експортний потенціал; - визначити роль стратегії в реалізації експортного потенціалу; - запропонувати методичні підходи щодо оцінки експортного потенціалу; - визначити сучасний стан світового ринку цукру; - вивчити вплив кон’юнктури світового ринку на функціонування вітчизняного ринку цукру; - проаналізувати ефективність вітчизняного виробництва цукру; - визначити перспективи розвитку ринку цукру в Україні та світі; - запропонувати стратегію розвитку вітчизняної цукрової промисловості; - сформувати прогноз експортного потенціалу ринку цукру. Об’єктом дослідження є стратегічні пріоритети розвитку експортного потенціалу вітчизняної цукрової галузі. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти розвитку експортного потенціалу вітчизняної цукрової галузі. Методи дослідження. При дослідженні сучасного стану світового та вітчизняного ринків цукру були використані ряди динаміки а також середні та відносні величини. Для теоретичного узагальнення а також формування висновків використовували абстрактно-логічний метод. Факторний аналіз ринку цукру здійснювали з використанням методів зведення та групування статистичних даних, індексного та кореляційно-регресійного аналізу.. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток стратегічні напрями розвитку експортного потенціалу цукрової галузі України. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості стратегічного розвитку експортного потенціалу цукрової галузі України. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) та на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Ярошевич В. Ю., Кузьменко С. В. Сутність та особливості формування експортної стратегії підприємства. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 80-83. 2. Ярошевич В. Ю., Кузьменко С. В. Експортний потенціал цукрової галузі України. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 52-54.Документ Організація міжнародних транспортних перевезень(2023) Базюк В.В.; Костюк О.Магістерська кваліфікаційна робота містить: 91 сторінку, 6 рисунків, 20 таблиць, 50 літературних джерел. Актуальність теми. Організація міжнародних вантажних перевезень – це складний процес, який вимагає дотримання митних правил, вибору оптимального транспортного засобу та маршруту, а також належної документаційної роботи. Дотримання цих основних аспектів сприяє ефективній та надійній міжнародній доставці товарів, допомагаючи мінімізувати ризики і витрат для учасників логістичних ланцюгів. Мета магістерської роботи полягає в узагальненні теоретичних та обґрунтуванні практичних рекомендацій щодо організації міжнародних транспортних перевезень. Досягнення поставленої мети передбачає необхідність вирішення наступних завдань: 1. Розглянути поняття та правове регулювання міжнародних перевезень. 2. Вивчити категорії міжнародних транспортних перевезень. 3. Ознайомитися з особливостями організації міжнародних вантажних перевезень. 4. Надати організаційно-економічну характеристику ТОВ «ЗАММЛЕР Україна». 5. Визначити основні тенденції розвитку ринку міжнародних транспортних перевезень. 6. Провести аналіз ефективності міжнародних транспортних перевезень товариства. 7. Обґрунтувати впровадження автоматизованих систем управління логістикою. 8. Дослідити інтеграцію систем відстеження вантажів та моніторингу. Об’єктом дослідження є процес організації міжнародних транспортних перевезень ТОВ «ЗАММЛЕР Україна». Предмет дослідження – теоретико-методичні підходи та практичні аспекти організації міжнародних транспортних перевезень підприємства. В процесі роботи були застосовані такі методи дослідження: – метод пошуку та збору інформації при вивченні теоретичних засад організації міжнародних транспортних перевезень; – аналіз, який використовувався для оцінки основних тенденцій розвитку ринку міжнародних транспортних перевезень та аналізу ефективності міжнародних транспортних перевезень товариства; – графічний метод, що передбачав створення візуальних діаграм, графіків та схем для відображення структури та динаміки міжнародних транспортних перевезень; – табличний метод, що включав у себе аналіз та порівняння числових даних, представлених у вигляді таблиць; – метод узагальнення використано для того, щоб зробити висновки по здійсненому дослідженню. Практична цінність роботи полягає в розробці заходів щодо удосконалення організації міжнародних транспортних перевезень ТОВ «ЗАММЛЕР Україна». Апробація результатів дослідження. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.)Документ Управління маркетинговими стратегіями підприємства при виході на зовнішній ринок(2023) Михайлевський М.А.; Остапчук А.Актуальність теми. Маркетингова стратегія - основа дій підприємства в конкретних ринкових умовах, що визначає способи застосування маркетингу для розширення цільових ринків та досягнення ефективних результатів, в той час як маркетингова стратегія при виході на зовнішні ринки є аналізом форм проникнення підприємства на зовнішні ринки з метою розробки подальших рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингових стратегій проникнення на зовнішні ринки. Саме тому тема, обрана для дослідження у даній магістерській кваліфікаційній роботі, є актуальною. Об’єктом дослідження є розробка маркетингових стратегій при виході на зовнішні ринки. Предметом дослідження теоретико-методичні підходи та практичні аспекти управління маркетинговими стратегіями підприємства при виході на зовнішні ринки. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є наукове обґрунтування теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингових стратегій підприємства при виході на зовнішні ринки. Для досягнення поставленої мети були визначені наступні завдання: - узагальнити теоретичні та методичні аспекти маркетингової стратегії підприємства при виході на зовнішні ринки; - обґрунтувати сутність та значення маркетингових стратегій розвитку; - використати стратегічне планування при реалізації маркетингової стратегії підприємства; - здійснити оцінку маркетингових стратегій ТОВ «Сілікат» при виході на зовнішні ринки; - надати характеристику розвитку маркетингової стратегії в соціальних мережах ТОВ «Сілікат» при виході на зовнішні ринки; - охарактеризувати шляхи удосконалення маркетингових стратегій підприємства при виході на зовнішні ринки; В ході дослідження використовувались загальні та специфічні наукові методи: системний аналіз та синтез, узагальнення результатів, статистичні, порівняння. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент:виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ Управління ЗЕД підприємствами в умовах російсько-української війни в 2022 р.(2023) Дмитрук М.С.; Файчук О.Магістерська робота на тему «Управління ЗЕД підприємствами в умовах російсько-української війни в 2022 р.» викладена на 96 сторінках друкованого тексту, включає 23 таблиці і 14 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків і додатків. Для написання магістерської роботи використано 87 літературних джерел. У першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи розглянуто сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств. У другому розділі проаналізовано експортний потенціал підприємства, окреслено структуру і динаміку підприємства. У третьому розділі проаналізовано плани по відновленню України після війни щодо ЗЕД, обґрунтована доцільність експорту для підприємства ПП «БЕГРИЛЬ». Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад та розробка напрямів формування управлінського механізму ЗЕД підприємств в умовах російсько-української війни. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: з’ясувати сутність та складові категорії «управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств»; узагальнити особливості управління ЗЕД підприємства; розглянути підходи до оцінки ефективності ЗЕД підприємства; розглянути організаційно-економічну характеристику підприємства, що веде господарську діяльність під час війни; виконати аналіз основних фінансово-економічних показників підприємства; узагальнити оцінку зовнішньоекономічного потенціалу ПП «БЕГРИЛЬ»; дослідити показники ЗЕД України у довоєнний період і визначити зміни, що відбулись на етапі загострення воєнних подій; виявити перспективи розвитку ЗЕД розглянутого підприємства, розробити напрями покращення процесу прийняття управлінських рішень в зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємством в умовах воєнного стану. Предметом дослідження є теоретичні засади та практичні аспекти управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств в умовах російсько- української війни в 2022 р. Теоретичною і методичною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з проблем управління підприємствами в період війни. Для виконання поставлених завдань в роботі використано: методи наукової абстракції, аналізу, синтезу, систематизації та узагальнення – для визначення сутності й особливостей управління підприємствами; статистичні (спостереження, порівняльного і структурного аналізу, групування) – для обґрунтування системи показників оцінки управління підприємств; Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості ефективного використання результатів дослідження при плануванні підприємствами заходів пов’язаних з управлінням зовнішньоекономічною діяльності в умовах війни.Документ Стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства(2023) Векленко О.Ю.; Кузьменко С.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» викладена на 75 сторінках друкованого тексту, включає 28 таблиць і 12 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 61 літературне джерело. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» розглянуто суть та економічний зміст стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства та узагальнено методичні підходи до формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. У другому розділі «Оцінка стану стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» проаналізовано сучасний стан зовнішньоекономічної діяльності підприємства, визначено тенденції розвитку ринкового середовища та визначення передумов удосконалення стратегії розвитку підприємства. У третьому розділі «Напрямки стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» обґрунтовані шляхи забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства, визначено стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: – вивчити суть та економічний зміст стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – визначити місце та роль стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності у системі стратегічного планування; – запропонувати методичні підходи до формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства – проаналізувати господарсько-економічну діяльності підприємства; – вивчити сучасний стан зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – вивчити тенденції розвитку ринкового середовища та визначення передумов удосконалення стратегії розвитку підприємства; – запропонувати напрями забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – визначити стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку; – провести оцінку ефективності та ризиків стратегічного розвитку підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління стратегічним розвитком зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Предметом дослідження є сукупність елементів системи ефективного стратегічного управління зовнішньоекономічною діяльністю. Методи дослідження. В процесі проведення дослідження були використані загальнонаукові прийоми емпіричного дослідження, методи математичного моделювання, експертних оцінок, системного, стратегічного, ситуаційного, статистичного аналізу. методи економічного і статистичного аналізу. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток шляхи забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості ефективного використання стратегічних орієнтирів розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) та на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Векленко О. Ю., Кузьменко С. В Стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації»: 18-19 травня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 72-74. 2. Векленко О. Ю., Кузьменко С. В. Стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 43-45.Документ Розвиток інноваційних продуктів захисту рослин в Україні та їх вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства(2023) Чорноморець О.О.; Ковтун О.Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Кваліфікаційна магістерська робота на тему «Розвиток інноваційних продуктів захисту рослин в Україні та їх вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства» викладена на 75 сторінках друкованого тексту, включає 7 таблиць та інтегрованих рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи використано 30 літературних джерел. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні засади управління діяльністю з розробки та впровадження нововведень на підприємстві» розглянуто економічний зміст та узагальнено основні методичні підходи до системи формування та розвитку інновацій у сільському господарстві загалом та захисті рослин зокрема та їх вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства. У другому розділі «Тенденції та напрямки розвитку інноваційних продуктів захисту рослин» проаналізовано роль дослідницьких установ та підприємств у створенні та впровадженні інновацій, визначено переваги та виклики створення інноваційних продуктів захисту рослин для аграрного сектору та систематизовано систему критеріїв та показників оцінювання ефективності впровадження інноваційних розробок. У третьому розділі «Стратегії розвитку інноваційних продуктів захисту рослин для підприємства» проаналізовано стан досліджуваного підприємства ТОВ «Сингента» та дано оцінку стану його фінансової діяльності, обґрунтовані маркетингові стратегії для просування інноваційних продуктів на зовнішніх ринках. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є узагальнення теоретичних положень та розробка прикладних рекомендацій щодо інтенсифікації інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств для підвищення їх конкурентоспроможності та обґрунтування науково-практичних рекомендацій щодо особливостей розробки стратегій виведення нового товару на ринок та забезпечення сталого розвитку інновацій в компанії. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: • визначити суть поняття інноваційних продуктів захисту рослин; • дослідити стан розвитку інновацій у сільському господарстві та захисті рослин та їх вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства; • визначити роль дослідницьких установ та підприємств у створенні та впровадженні інновацій; • визначити переваги та виклики створення інноваційних продуктів захисту рослин для аграрного сектору; • проаналізувати кон’юнктуру світового ринку зерна та визначити місце України на ньому; • визначити систему критеріїв та показників оцінювання ефективності впровадження інноваційних розробок; • проаналізувати стан фінансової діяльності досліджуваного підприємства ТОВ «Сингента»; • обґрунтувати маркетингові стратегії для просування інноваційних продуктів на зовнішніх ринках. Об’єктом дослідження є процес забезпечення інноваційного розвитку сільськогосподарського підприємства в умовах економічної конкуренції.. Предметом дослідження є теоретичні та науково-практичні основи забезпечення інноваційного розвитку підприємств для підвищення їх конкурентоспроможності. Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою проведених в кваліфікаційній магістерській роботі досліджень стали основні положення теорії розвитку інноваційних продуктів та особливостей їх виведення на ринок. Із спеціальних методів дослідження в роботі використані: абстрактно-логічний, монографічний, розрахунково-конструктивний, економіко-статистичний, а також табличний і графічний методи відображення інформації. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості ефективного використання методичних підходів, аналізу та комплексної оцінки експортного потенціалу при плануванні та обґрунтуванні підприємствами зернової галузі експортно-імпортних операцій, розробки заходів щодо диверсифікації транспортних логістичних маршрутів експорту зерна в умовах обмеження логістичних можливостей. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на ІV Міжнародної науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 26 жовтня 2023 р. - К: НУБІП України, 2023 р. Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Чорноморець О.О. Ковтун О.А. Розвиток інноваційних продуктів захисту рослин в Україні та їх вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 26 жовтня 2023 р. - К: НУБІП України, 2023 р.