ОПП "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11249
Переглянути
Документ Експортний потенціал зернової галузі України(2021) Васильчук, Т.Є.Документ Документ Митно-тарифне регулювання зовнішньої торгівлі агропродовольчою продукцією в Україні(2021) Конигіна, О.І.Документ Документ Документ Диверсифікація експорту пшениці з України(2021) Прасол, В.О.Документ Foreign trade in agri-food products between Ukraine and Nigeria(2021) Fadoju, Oluwatobiloba RuthFaculty of Agricultural ManagementДокумент Експортний потенціал зернової галузі України(2023) Муха К.М.; Діброва Л.Структура магістерської кваліфікаційної роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Експортний потенціал зернової галузі України» викладена на 106 сторінках друкованого тексту, включає 10 таблиць і 21 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи використано 86 літературних джерел. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретико-методичні аспекти формування експортного потенціалу» розглянуто економічний зміст та узагальнено основні методичні підходи до системи формування та оцінки експортного потенціалу, визначене його місце в структурі економічного потенціалу. У другому розділі «Аналіз сучасного стану експортного потенціалу зернової галузі України» проаналізовано ресурсний потенціал зерновиробництва в Україні, визначено особливості кон’юнктури світового ринку зерна та проведена оцінка експортного потенціалу зернової галузі України. У третьому розділі - «Перспективи відновлення та нарощування експортного потенціалу зернової галузі України» обґрунтовані стратегічні напрямки відновлення та розвитку експортного потенціалу зернової галузі, проведена оцінка рівня державної підтримки зерновиробництва в Україні та експорту в умовах воєнного стану. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретико-методичних підходів та науково-практичних рекомендацій щодо формування, нарощування та реалізації експортного потенціалу зернової галузі України. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - визначити економічну суть поняття «експортний потенціал»; - опрацювати методичні підходи щодо оцінки експортного потенціалу галузі; - провести аналіз ресурсного потенціалу виробництва зерна в Україні; - проаналізувати кон’юнктуру світового ринку зерна та визначити місце України на ньому; - оцінити сучасний стан експортного потенціалу зернової галузі України; - обґрунтувати стратегічні напрямки відновлення та розвитку експортного потенціалу зернової галузі України; - визначити рівень державної підтримки зерновиробництва та експорту в умовах воєнного стану; - обґрунтувати напрями забезпечення експортної логістики зерна з України в умовах обмеження логістичних можливостей. Об’єктом дослідження є процес формування експортного потенціалу зернової галузі. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти впливу внутрішніх і зовнішніх факторів на формування експортного потенціалу зернової галузі. Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою проведених в кваліфікаційній магістерській роботі досліджень стали основні положення теорії формування експортного потенціалу. Із спеціальних методів дослідження в роботі використані: абстрактно-логічний, монографічний, розрахунково-конструктивний, економіко-статистичний, а також табличний і графічний методи відображення інформації. Наукова новизна одержаних результатів полягає у здійсненні комплексної оцінки експортного потенціалу зернової галузі України в результаті якої отримані положення, що визначають наукову новизну: визначені особливості функціонування зернової галузі і факторів, що негативно впливають на формування та реалізацію експортного потенціалу, основними з яких є втрата обсягів виробництва, зменшення експортних поставок зерна та порушення експортної логістики зерна внаслідок військової агресії росії проти України. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості ефективного використання методичних підходів, аналізу та комплексної оцінки експортного потенціалу при плануванні та обґрунтуванні підприємствами зернової галузі експортно-імпортних операцій, розробки заходів щодо диверсифікації транспортних логістичних маршрутів експорту зерна в умовах обмеження логістичних можливостей. Апробація результатів магістерської кваліфікаційної роботи. Основні положення та результати, викладені в магістерській кваліфікаційній роботі були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: Муха К.М., Діброва Л.В. Сучасний стан експорту зерна з України та перспективи його розвитку. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. – К.: НУБіП України, 2023.Документ Формування системи управління підприємством(2023) Балацький О.В.; Діброва Л.Структура магістерської кваліфікаційної роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Логістика експорту зерна в Україні» викладена на 93 сторінках друкованого тексту, включає 7 таблиць і 22 рисунки. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи використано 77 літературних джерел. Основний зміст магістерської кваліфікаційної роботи. В першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи «Теоретико-методичні основи функціонування логістичної системи експорту зерна» обґрунтувана роль та значення логістики для зовнішньоекономічних операцій, визначені сутність та особливості логістичної системи та окреслені чинники формування ефективної логістичної системи. У другому розділі «Сучасний стан та основні тенденції розвитку логістики експорту зерна в Україні» проведено оцінку ресурсних можливостей для виробництва та експорту зерна в Україні, досліджено систему логістичного забезпечення експорту зерна в Україні; систематизовано трансформаційні процеси в агропродовольчих ланцюгах на мікро і мезо рівнях та обґрунтовані заходи щодо їх інтеграції у глобальні ланцюги вартості в умовах війни; У третьому розділі - «Перспективи розвитку експорто-орієнтованої зернової логістики в Україні» досліджені процеси перебудови логістичного ринку під час воєнного стану в Україні та визначені можливості для відновлення зруйнованої логістичної інфраструктури в процесі відбудови України, обґрунтовані напрями диверсифікації логістичних шляхів експорту зерна в умовах повномасштабної агресії російської федерації. Мета і завдання магістерської кваліфікаційної роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретико-методичних підходів та розробка науково-практичних рекомендацій щодо відновлення, формування та функціонування логістичної системи експорту зерна в Україні. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - обґрунтувати роль та значення логістики для зовнішньоекономічних операцій; - з’ясувати сутність та визначити особливості логістичної системи; - окреслити чинники формування ефективної логістичної системи; - визначити особливості формування логістичних витрат в умовах воєнного стану; - оцінити ресурсні можливості для виробництва та експорту зерна в Україні; - дослідити систему логістичного забезпечення експорту зерна в Україні; - систематизувати трансформаційні процеси в агропродовольчих ланцюгах на мікро і мезо рівнях та обгрунтувати заходи щодо їх інтеграції у глобальні ланцюги вартості в умовах війни; - дослідити процеси перебудови логістичного ринку під час воєнного стану в Україні та визначити можливості для відбудови зруйнованої логістичної інфраструктури в процесі відбудови України; - виявити напрями диверсифікації логістичних шляхів експорту зернових в умовах повномасштабної агресії російської федерації. Об’єктом дослідження є процес формування експорторієнтованої зернової логістики. Предметом дослідження є теоретико-методичні і практичні аспекти впливу внутрішніх і зовнішніх факторів на функціонування логістики експорту зерна. Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою проведених в магістерській кваліфікаційній роботі досліджень стали основні положення теорії формування та функціонування логістичної системи експорту зерна. Із спеціальних методів дослідження в роботі використані: абстрактно-логічний, монографічний, розрахунково-конструктивний, економіко-статистичний, а також табличний і графічний методи відображення інформації. Наукова новизна одержаних результатів полягає у здійсненні комплексної оцінки особливостей формування та функціонування логістичної системи експорту зерна під час повномасштабного вторгнення росії в Україну. Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що рекомендації та пропозиції, наведені у магістерській кваліфікаційній роботі, спрямовані на удосконалення процесу формування та функціонування логістики експорту зерна. Апробація результатів магістерської кваліфікаційної роботи. Основні положення та результати, викладені в магістерській кваліфікаційній роботі були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: Балацький О.В., Діброва Л.В. Логістика експорту зерна з України в умовах військової агресії російської федерації. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. – К.: НУБіП України, 2023.Документ Експортний потенціал цукрової галузі України(2023) Ярошевич В.Ю.; Кузьменко С.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Експортний потенціал цукрової галузі України» викладена на 74 сторінках друкованого тексту, включає 7 таблиць і 34 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 62 літературних джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи формування та розвитку експортного потенціалу» розглянуто сутність і особливості формування експортного потенціалу, визначено місце стратегії в реалізації експортного потенціалу та запропоновані методичні підходи щодо оцінки експортного потенціалу. У другому розділі «Сучасний стан та основні тенденції розвитку експортного потенціалу ринку цукру» проаналізовано функціонування світового ринку цукру, визначено вплив кон’юнктури світового ринку на експортний потенціал цукрової галузі в Україні та визначено економічну ефективність вітчизняного виробництва цукру та напрями його експорту. У третьому розділі «Пріоритетні напрямки розвитку експортного потенціалу ринку цукру» визначено перспективи розвитку вітчизняного ринку цукру, сформовані стратегічні напрями розвитку експортного потенціалу цукрової галузі України та зроблено прогноз розвитку експортного потенціалу ринку цукру. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних підходів та розробка практичних рекомендацій щодо реалізації та нарощування експортного потенціалу ринку цукру. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - узагальнити сутність поняття експортний потенціал; - визначити роль стратегії в реалізації експортного потенціалу; - запропонувати методичні підходи щодо оцінки експортного потенціалу; - визначити сучасний стан світового ринку цукру; - вивчити вплив кон’юнктури світового ринку на функціонування вітчизняного ринку цукру; - проаналізувати ефективність вітчизняного виробництва цукру; - визначити перспективи розвитку ринку цукру в Україні та світі; - запропонувати стратегію розвитку вітчизняної цукрової промисловості; - сформувати прогноз експортного потенціалу ринку цукру. Об’єктом дослідження є стратегічні пріоритети розвитку експортного потенціалу вітчизняної цукрової галузі. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти розвитку експортного потенціалу вітчизняної цукрової галузі. Методи дослідження. При дослідженні сучасного стану світового та вітчизняного ринків цукру були використані ряди динаміки а також середні та відносні величини. Для теоретичного узагальнення а також формування висновків використовували абстрактно-логічний метод. Факторний аналіз ринку цукру здійснювали з використанням методів зведення та групування статистичних даних, індексного та кореляційно-регресійного аналізу.. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток стратегічні напрями розвитку експортного потенціалу цукрової галузі України. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості стратегічного розвитку експортного потенціалу цукрової галузі України. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) та на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Ярошевич В. Ю., Кузьменко С. В. Сутність та особливості формування експортної стратегії підприємства. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 80-83. 2. Ярошевич В. Ю., Кузьменко С. В. Експортний потенціал цукрової галузі України. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 52-54.Документ Кон’юнктура світового ринку рослинних олій(2023) Неклеса А.О.; Кузьменко С.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Кон’юнктура світового ринку рослинних олій» викладена на 73 сторінках друкованого тексту, включає 8 таблиць і 38 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 51 літературне джерело. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи та особливості формування кон’юнктури товарного ринку» розглянуто економічну суть та фактори формування кон’юнктури товарного ринку та узагальнено методичні підходи щодо аналізу кон’юнктури ринку. У другому розділі «Аналіз кон’юнктури світового та вітчизняного ринків рослинних олій» проаналізовано сучасний стан світового ринку рослинних олій, досліджено вплив кон’юнктури світового ринку на ринок рослинних олій в Україні та визначено місце України на світовому ринку рослинних олій. У третьому розділі «Прогнозування кон’юнктури ринку рослинних олій» визначені перспективи розвитку та обґрунтовано прогнозування кон’юнктури ринку рослинних олій. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних підходів формування кон’юнктури світового та вітчизняного ринків рослинних олій та обґрунтувати перспектив їх розвитку. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - уточнити суть кон’юнктури товарного ринку; - вивчити фактори формування кон’юнктури товарного ринку; - запропонувати методичні підходи щодо аналізу кон’юнктури ринку; - провести моніторинг сучасного стану світового ринку рослинних олій; - вивчити та дослідити вплив кон’юнктури світового ринку на вітчизняний ринок рослинних олій; - проаналізувати зовнішню торгівлю України на світовому ринку рослинних олій; - визначити перспективи розвитку світового ринку рослинних олій; - вивчити та визначити економічну ефективність впровадження інноваційних технологій виробництва рослинних олій; - запропонувати шляхи підвищення ефективності виробництва рослинних олій. Об’єктом дослідження є процес функціонування вітчизняного та світового ринків рослинних олій. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти функціонування вітчизняного та світового ринків рослинних олій. Методи дослідження. При узагальненні та визначенні сутності кон’юнктури товарного ринку використовували метод узагальнення; при дослідженні сучасного стану та тенденції розвитку вітчизняного та світового ринків рослинних олій були використані ряди динаміки а також середні та відносні величини. При формуванні та узагальненні висновків використовували абстрактно-логічного методу; при проведенні саме факторного аналізу були використані метод зведення та групування статистичних даних а також індексний та кореляційно-регресійний аналіз. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності вітчизняного виробництва рослинних олій. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості підвищення ефективності виробництва рослинних олій на основі інновацій. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) та на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Неклеса А. О., Кузьменко С. В. Кон’юнктура ринку рослинних олій. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації»: 18-19 травня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 75-77. 2. Неклеса А. О., Кузьменко С. В. Вплив кон’юнктури світового ринку на ринок рослинних олій в Україні. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 48-50.Документ Експортний потенціал олійно-жирової галузі України(2023) Суха Т.М.; Кузьменко С.Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська робота складається зі змісту, вступу, трьох основних розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст займає 60 сторінок. Робота містить 17 таблиць та 14 рисунків. Для написання роботи автором було використано 62 джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи «Теоретичні основи формування експортного потенціалу олійно-жирової галузі» розглянуто поняття «експортний потенціал» та узагальнено основні методичні підходи до його оцінки, визначено основні види продукції олійно-жирової галузі. У другому розділі «Сучасний стан та основні тенденції розвитку експортного потенціалу олійно-жирової галузі» досліджено світовий ринок олійно-жирової продукції, проаналізовано динаміку зовнішньої торгівлі олійно-жирвою продукцією України та проведена оцінка експортного потенціалу олійно-жирової продукції галузі України. У третьому розділі «Перспективи розвитку експортного потенціалу олійно-жирової галузі України» розроблені прогнози щодо виробництва та експорту української олійно-жирової продукції, запропоновані рекомендації для державної підтримки розвитку та експорту олійно-жирової галузі України і підвищення конкурентоспроможності української олійно-жирової продукції. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних і практичних аспектів та розробка практичних рекомендацій щодо реалізації та нарощування експортного потенціалу олійно-жирової галузі України. Для досягнення мети були поставлені наступні завдання: • визначити поняття «експортний потенціал» в контексті олійно-жирової галузі • дослідити основні види олійно-жирової продукції та їхні характеристики; • вивчити методичні підходи до оцінки експортного потенціалу олійно-жирової галузі; • дослідити кон'юнктуру світового ринку олійно-жирової продукції; • провести аналіз зовнішньої торгівлі олійно-жировою продукцією України; • оцінити рівень міжнародної конкурентоспроможності української олійно-жирової продукції; • скласти прогнози щодо обсягів виробництва та експорту олійно-жирової продукції України; • надати пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності вітчизняної олійно-жирової продукції на зовнішніх ринках; • запропонувати рекомендації щодо політики підтримки розвитку та експорту олійно-жирової галузі України. Об’єктом дослідження є експортний потенціал олійно-жирової галузі України. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів розвитку експортного потенціалу олійно-жирової галузі України. Методи дослідження: аналізу та синтезу, табличний та графічний, середні та відносні величини, абстрактно-логічний метод, зведення та групування статистичних даних, індексний та кореляційно-регресійний аналіз. Наукова новизна одержаних результатів. Отримали подальший розвиток пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності української олійно-жирової продукції на зовнішніх ринках. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості використання рекомендацій та стратегій, розроблених у дослідженні для підвищення ефективності олійно-жирової галузі, збільшення експортних обсягів та зростання її внеску в економіку країни. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ Стратегія виходу українського аграрного підприємства на ринок Словаччини(2023) Старшиніна Д.О.; Ковтун О.Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Кваліфікаційна Магістерська робота на тему «Стратегія виходу українського аграрного підприємства на ринок Словаччини» викладена на 78 сторінках друкованого тексту, включає 7 таблиць і 4 рисунка. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи було використано 34 літературних джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. У першому розділі ми розкрили сутність стратегій компанії для входження на зовнішній ринок та стратегічного управління. Другий розділ «Організаційно-економічна характеристика ПОП «Соколівка» » цієї магістерської роботи присвячений дослідженню ПОП "Соколівка" та її фінансово-економічному стану. В третьому розділі оцінювалися та аналізувалися основні аспекти входу на словацький ринок, сприятливість підприємницького клімату та перспективи компанії на словацькому ринку. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Мета дослідження: розробка практичних рекомендацій щодо стратегії виходу на зовнішній ринок для приватного орендного підприємства "Соколівка" і обґрунтування доцільності диверсифікації напрямків зовнішньоекономічної діяльності. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - дослідити типи стратегій входу на зовнішні ринки; - виділити особливості та обґрунтувати доцільність виходу підприємства на міжнародний ринок; - розглянути методи стратегічного управління на підприємстві; - дослідити загальні характеристики приватно-орендного підприємства "Соколівка" та його основні фінансово-економічні показники; - проаналізувати зовнішньоекономічну діяльність підприємства та оцінити її ефективність; - визначити проблеми в діяльності підприємства та способи їх вирішення. Об’єкт дослідження: зовнішньоекономічна діяльність приватно-орендного підприємства "Соколівка". Предмет дослідження: система теоретичних положень і практичних рекомендацій щодо стратегії виходу підпрриємства на зовнішні ринки. Методи дослідження: для аналізу використовуються статистичний, фінансовий та економічний аналіз, методи порівняння та синтезу інформації, системний підхід для вивчення проблем покращення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Наукова новизна одержаних результатів. Отримали практичні рекомендацїї для перспективного розвитку середнього аграрного українського підприємства в умовах глобалізації та євроінтерграції. Практичне значення одержаних результатів. У сучасних умовах українським підприємствам гостро бракує створення власної ефективної системи управління зовнішньоекономічною діяльністю, яка була б адаптованою до сучасних вимог і умов, враховувала б динаміку міжнародних і внутрішніх ринків, базувалася на принципах адаптивності та забезпечують достатню гнучкість і швидкість у прийнятті рішень. Можна зробити висновок, що проблема розробки стратегії виходу на зовнішній ринок є актуальною проблемою, вирішенню якої присвячена дана дипломна робота. Сучасний міжнародний ринок створює надзвичайно великі перспективи для вітчизняних підприємств. Але при цьому висуває свої додаткові вимоги. У бакалаврській роботі «Стратегія виходу українського аграрного підприємства на ринок Словаччини» йдеться про розробку стратегії виходу на зовнішній ринок для приватно-орендного підприємства «Соколівка» – середнього аграрного підприємства. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.)Документ Кон’юнктура світового ринку насіння ріпаку(2023) Зелінський Р.О.; Діброва Л.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Кон’юнктура світового ринку насіння ріпаку» викладена на 71 сторінці друкованого тексту, включає 3 таблиці і 35 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 53 літературних джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретико-методичні засади формування кон’юнктури аграрного ринку» розглянуто сутність та фактори формування кон’юнктури товарного ринку та узагальнено методичні підходи щодо аналізу кон’юнктури ринку. У другому розділі «Аналіз кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння ріпаку» проаналізовано сучасний стан світового та вітчизняного ринків насіння ріпаку та визначено місце України зовнішній торгівлі насінням ріпаку. У третьому розділі «Прогнозування кон’юнктури ринку насіння ріпаку» визначені шляхи підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку та запропоновані шляхи удосконалення регулювання ринку насіння ріпаку в Україні з використанням міжнародного досвіду. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад функціонування та формування кон’юнктури ринків насіння ріпаку та розробка рекомендацій щодо підвищення економічної ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - узагальнити природу та поняття «кон’юнктури» аграрного ринку; - дослідити фактори, що формують кон’юнктури аграрного ринку; - визначити методологію дослідження кон’юнктури аграрного ринку; - оцінити сучасний стан виробництва насіння ріпаку в країні; - проаналізувати світовий ринок насіння ріпаку; - дослідити особливості зовнішньої торгівлі України на світовому ринку ріпаку; - запропонувати шляхи зміцнення позицій України на світовому ринку насіння ріпаку; - запропонувати заходи щодо підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку; - використати міжнародний доступ та сформувати пропозиції щодо вдосконалення регулювання вітчизняного ринку ріпаку. Об’єктом дослідження є процес функціонування та формування ринку насіння ріпаку. Предметом дослідження є теоретико-методологічні та організаційно-економічні засади ринку ріпаку в Україні та умови підвищення ефективності виробництва ріпаку. Методи дослідження. При написанні магістерської роботи були використані різні наукові методи. Монографічний – для дослідження та аналізу літературних джерел за обраною темою. Економічний – для аналізу та оцінки сучасного стану світового та національного ринку ріпаку. Ілюстративний – для підготовки структурно-логічних схем. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток шляхи підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку з використанням міжнародного досвіду. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Зелінський Р. О., Діброва Л. В. Кон’юнктура світового ринку насіння ріпаку. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 32-35.Документ Управління міжнародною рекламною діяльністю в умовах глобалізації(2023) Михайлевський Т.А.; Костюк О.Актуальність теми. В сучасних умовах, коли рівень конкуренції між компанія доволі високий, стає актуальною проблема інформування споживачів про діяльність, товари і послуги, що надає компанія. В такому випадку, реклама є ефективним інструментом, що дозволяє вплинути на вибір споживача, збільшити збут та охопити більшу частку ринку. Об’єктом дослідження є процес управління рекламною діяльністю. Предметом дослідження є теоретико-методичні підходи та практичні аспекти організації міжнародної рекламної діяльності при виході на зовнішній ринок в умовах глобалізації. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій та пропозицій щодо управління міжнародною рекламною діяльністю підприємства при виході на зовнішній ринок в умовах глобалізації. Завдання, які вирішувалися в ході написання магістерської кваліфікаційної роботи: - дослідити теоретико-методологічні основи управління рекламною діяльністю в умовах глобалізації; - показати сутність та еволюцію реклами; - надати характеристику функціям реклами при виході на зовнішній ринок; - визначити міжнародні засоби поширення реклами; - проаналізувати процес рекламної діяльності при відкритті міні-кондитерської «Смаколики»; - надати економічну оцінку доцільності відкриття міні-кондитерської «Смаколики»; - проаналізувати середовище для проведення рекламної діяльності при створенні міні-кондитерської «Смаколики» - удосконалити управління міжнародною рекламною діяльністю в умовах виходу на зовнішній ринок; - обрати рекламну стратегію для підприємства; - розробити заходи щодо створення позитивного іміджу підприємства. В ході дослідження використовувались загальні та специфічні наукові методи: системний аналіз та синтез, узагальнення результатів, статистичні, порівняння. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ Трансформація українського агробізнесу в умовах європейського зеленого курсу(2023) Оліфіренко Б.Ю.; Тюріна А.Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Трансформація українського агробізнесу в умовах європейського зеленого курсу» складається зі вступу, трьох розділів, висновку та списку використаних джерел. Викладена на 67 сторінках комп'ютерного тексту, містить 10 таблиць, 27 рисунків та 50 використаних джерел. Метою магістерської роботи є вивчення науково-методичних засад переходу українського агробізнесу на ЄЗК та пошук напрямків пом’якшення впливу швидких трансформаційних процесів у агропромисловому комплексі на основі створення стимулюючих державою факторів. Об’єктом дослідження є процес переходу українського АПК до Європейського зеленого курсу, зокрема зміна підготовки підприємств через вплив зовнішніх факторів. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти, економічні та соціальні наслідки трансформації українського агробізнесу при переході на ЄЗК. Методика дослідження базується на загальнонаукових методах системного аналізу, історичному та логічному спостереженні, аналізі та синтезі, методі графічного зображення, групування, порівняння та методі узагальнення. Інформаційною базою дослідження стали нормативно-правові акти України та Європейського Союзу, які регулюють екологічний розвиток агробізнесу, наукові дослідження та звіти про стан агробізнесу в Україні та Європейському Союзі, дані статистичної звітності про стан агробізнесу в Україні та Європейському Союзі, опитування та інтерв'ю з експертами та представниками агробізнесу, офіційні сайти найбільших агрохолдингів України, Інтернет-ресурси та інші науково-методичні джерела з цієї тематики. Практичне значення дослідження полягає у підвищенні обізнаності про виклики та можливості, пов'язані з трансформацією українського агробізнесу, розробці рекомендацій для урядів, підприємств, громадськості та прогнозуванні розвитку в умовах європейського зеленого курсу. У процесі дослідження в першому розділі розглянуто теоретико-методичні засади реалізації європейського зеленого курсу; розкрито сфери його впливу на аграрний бізнес; визначено стратегії реалізації процесів переходу; систематизовано методи оцінки потенціалі українського бізнесу на трансформаційному шляху. В другому розділі проаналізовано рівень трансформації українського агробізнесу та вплив на нього повномасштабного вторгнення; здійснено порівняння готовності України та провідних аграрних країн Європи до повного переходу на ЄЗК. В третьому розділі обґрунтовано необхідність удосконалення механізму ефективного переходу агробізнесу; запропоновано напрями посилення стимулюючого впливу держави на трансформаційні процеси.Документ Формування конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки зерна на світовому ринку(2023) Шептун Н.С.; Файчук О.Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Кваліфікаційна Магістерська робота на тему «Формування конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки зерна на світовому ринку» викладена на 78 сторінках друкованого тексту, включає 6 таблиць і 21 рисунок. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи використано 50 літературних джерел. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретико-методичні засади формування конкурентних переваг продукції на світовому ринку» розглянуто економічну сутність та особливості реалізації конкурентних переваг продукції на світовому ринку, узагальнено основні методичні підходи до виявлення конкурентних переваг продукції на глобальному ринку. У другому розділі «Аналіз та оцінка конкурентної позиції українського зерна та продуктів його переробки на світовому ринку» проаналізовано сучасний стан світового ринку зерна та продуктів його переробки, визначено місце України на світовому ринку зерна і продуктів його переробки та проведена оцінка рівня міжнародної конкурентоспроможності вітчизняного зерна та продуктів його переробки. У третьому розділі - «Шляхи формування конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки українського зерна на світовому та європейських ринках» здійснено прогноз кон’юктури світового ринку продуктів переробки зерна, визначено напрями підвищення конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки зерна в умовах євроінтеграції та надано рекомендації щодо державної підтримки розвитку експортного потенціалу продуктів переробки зерна в Україні. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Основна мета магістерської роботи полягає полягає в обґрунтуванні механізмів формування конкурентоспроможності вітчизняних продуктів переробки зерна на світовому ринку. Для досягнення даної мети було поставлено такі завдання: - охарактеризувати економічну сутність поняття «конкурентні переваги» продукції; - дослідити особливості реалізації конкурентних переваг продукції на світовому ринку; - вивчити методичні підходи до виявлення конкурентних переваг продукції на глобальному ринку; - проаналізувати сучасний стан світового ринку зерна та продуктів його переробки; - визначити місце України на світовому ринку зерна і продуктів його переробки; - провести оцінку рівня міжнародної конкурентоспроможності вітчизняного зерна та продуктів його переробки; - здійснити прогноз кон’юнктури світового ринку продуктів переробки зерна; - визначити напрями підвищення конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки зерна в умовах євроінтеграції; - надати рекомендації щодо державної підтримки розвитку експортного потенціалу продуктів переробки зерна в Україні. Об’єктом дослідження є процес формування конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки зерна на світовому ринку. Предметом дослідження являється сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів формування конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки зерна на світовому ринку. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості» (м. Київ, НУБІП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ Управління маркетинговими стратегіями підприємства при виході на зовнішній ринок(2023) Михайлевський М.А.; Остапчук А.Актуальність теми. Маркетингова стратегія - основа дій підприємства в конкретних ринкових умовах, що визначає способи застосування маркетингу для розширення цільових ринків та досягнення ефективних результатів, в той час як маркетингова стратегія при виході на зовнішні ринки є аналізом форм проникнення підприємства на зовнішні ринки з метою розробки подальших рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингових стратегій проникнення на зовнішні ринки. Саме тому тема, обрана для дослідження у даній магістерській кваліфікаційній роботі, є актуальною. Об’єктом дослідження є розробка маркетингових стратегій при виході на зовнішні ринки. Предметом дослідження теоретико-методичні підходи та практичні аспекти управління маркетинговими стратегіями підприємства при виході на зовнішні ринки. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є наукове обґрунтування теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингових стратегій підприємства при виході на зовнішні ринки. Для досягнення поставленої мети були визначені наступні завдання: - узагальнити теоретичні та методичні аспекти маркетингової стратегії підприємства при виході на зовнішні ринки; - обґрунтувати сутність та значення маркетингових стратегій розвитку; - використати стратегічне планування при реалізації маркетингової стратегії підприємства; - здійснити оцінку маркетингових стратегій ТОВ «Сілікат» при виході на зовнішні ринки; - надати характеристику розвитку маркетингової стратегії в соціальних мережах ТОВ «Сілікат» при виході на зовнішні ринки; - охарактеризувати шляхи удосконалення маркетингових стратегій підприємства при виході на зовнішні ринки; В ході дослідження використовувались загальні та специфічні наукові методи: системний аналіз та синтез, узагальнення результатів, статистичні, порівняння. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент:виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ Управління ЗЕД підприємствами в умовах російсько-української війни в 2022 р.(2023) Дмитрук М.С.; Файчук О.Магістерська робота на тему «Управління ЗЕД підприємствами в умовах російсько-української війни в 2022 р.» викладена на 96 сторінках друкованого тексту, включає 23 таблиці і 14 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків і додатків. Для написання магістерської роботи використано 87 літературних джерел. У першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи розглянуто сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств. У другому розділі проаналізовано експортний потенціал підприємства, окреслено структуру і динаміку підприємства. У третьому розділі проаналізовано плани по відновленню України після війни щодо ЗЕД, обґрунтована доцільність експорту для підприємства ПП «БЕГРИЛЬ». Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад та розробка напрямів формування управлінського механізму ЗЕД підприємств в умовах російсько-української війни. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: з’ясувати сутність та складові категорії «управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств»; узагальнити особливості управління ЗЕД підприємства; розглянути підходи до оцінки ефективності ЗЕД підприємства; розглянути організаційно-економічну характеристику підприємства, що веде господарську діяльність під час війни; виконати аналіз основних фінансово-економічних показників підприємства; узагальнити оцінку зовнішньоекономічного потенціалу ПП «БЕГРИЛЬ»; дослідити показники ЗЕД України у довоєнний період і визначити зміни, що відбулись на етапі загострення воєнних подій; виявити перспективи розвитку ЗЕД розглянутого підприємства, розробити напрями покращення процесу прийняття управлінських рішень в зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємством в умовах воєнного стану. Предметом дослідження є теоретичні засади та практичні аспекти управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств в умовах російсько- української війни в 2022 р. Теоретичною і методичною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з проблем управління підприємствами в період війни. Для виконання поставлених завдань в роботі використано: методи наукової абстракції, аналізу, синтезу, систематизації та узагальнення – для визначення сутності й особливостей управління підприємствами; статистичні (спостереження, порівняльного і структурного аналізу, групування) – для обґрунтування системи показників оцінки управління підприємств; Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості ефективного використання результатів дослідження при плануванні підприємствами заходів пов’язаних з управлінням зовнішньоекономічною діяльності в умовах війни.Документ Стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства(2023) Векленко О.Ю.; Кузьменко С.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» викладена на 75 сторінках друкованого тексту, включає 28 таблиць і 12 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 61 літературне джерело. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» розглянуто суть та економічний зміст стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства та узагальнено методичні підходи до формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. У другому розділі «Оцінка стану стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» проаналізовано сучасний стан зовнішньоекономічної діяльності підприємства, визначено тенденції розвитку ринкового середовища та визначення передумов удосконалення стратегії розвитку підприємства. У третьому розділі «Напрямки стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» обґрунтовані шляхи забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства, визначено стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: – вивчити суть та економічний зміст стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – визначити місце та роль стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності у системі стратегічного планування; – запропонувати методичні підходи до формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства – проаналізувати господарсько-економічну діяльності підприємства; – вивчити сучасний стан зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – вивчити тенденції розвитку ринкового середовища та визначення передумов удосконалення стратегії розвитку підприємства; – запропонувати напрями забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – визначити стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку; – провести оцінку ефективності та ризиків стратегічного розвитку підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління стратегічним розвитком зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Предметом дослідження є сукупність елементів системи ефективного стратегічного управління зовнішньоекономічною діяльністю. Методи дослідження. В процесі проведення дослідження були використані загальнонаукові прийоми емпіричного дослідження, методи математичного моделювання, експертних оцінок, системного, стратегічного, ситуаційного, статистичного аналізу. методи економічного і статистичного аналізу. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток шляхи забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості ефективного використання стратегічних орієнтирів розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) та на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Векленко О. Ю., Кузьменко С. В Стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації»: 18-19 травня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 72-74. 2. Векленко О. Ю., Кузьменко С. В. Стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 43-45.