ОПП "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11249
Переглянути
Документ Foreign trade in agri-food products between Ukraine and Nigeria(2021) Fadoju Oluwatobiloba RuthДокумент Диверсифікація експорту пшениці з України(2021) Прасол В.О.Документ Експортний потенціал зернової галузі України(2021) Васильчук Т.Є.Документ Експортний потенціал зернової галузі України(2023) Муха К.М.; Діброва Л.Структура магістерської кваліфікаційної роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Експортний потенціал зернової галузі України» викладена на 106 сторінках друкованого тексту, включає 10 таблиць і 21 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи використано 86 літературних джерел. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретико-методичні аспекти формування експортного потенціалу» розглянуто економічний зміст та узагальнено основні методичні підходи до системи формування та оцінки експортного потенціалу, визначене його місце в структурі економічного потенціалу. У другому розділі «Аналіз сучасного стану експортного потенціалу зернової галузі України» проаналізовано ресурсний потенціал зерновиробництва в Україні, визначено особливості кон’юнктури світового ринку зерна та проведена оцінка експортного потенціалу зернової галузі України. У третьому розділі - «Перспективи відновлення та нарощування експортного потенціалу зернової галузі України» обґрунтовані стратегічні напрямки відновлення та розвитку експортного потенціалу зернової галузі, проведена оцінка рівня державної підтримки зерновиробництва в Україні та експорту в умовах воєнного стану. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретико-методичних підходів та науково-практичних рекомендацій щодо формування, нарощування та реалізації експортного потенціалу зернової галузі України. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - визначити економічну суть поняття «експортний потенціал»; - опрацювати методичні підходи щодо оцінки експортного потенціалу галузі; - провести аналіз ресурсного потенціалу виробництва зерна в Україні; - проаналізувати кон’юнктуру світового ринку зерна та визначити місце України на ньому; - оцінити сучасний стан експортного потенціалу зернової галузі України; - обґрунтувати стратегічні напрямки відновлення та розвитку експортного потенціалу зернової галузі України; - визначити рівень державної підтримки зерновиробництва та експорту в умовах воєнного стану; - обґрунтувати напрями забезпечення експортної логістики зерна з України в умовах обмеження логістичних можливостей. Об’єктом дослідження є процес формування експортного потенціалу зернової галузі. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти впливу внутрішніх і зовнішніх факторів на формування експортного потенціалу зернової галузі. Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою проведених в кваліфікаційній магістерській роботі досліджень стали основні положення теорії формування експортного потенціалу. Із спеціальних методів дослідження в роботі використані: абстрактно-логічний, монографічний, розрахунково-конструктивний, економіко-статистичний, а також табличний і графічний методи відображення інформації. Наукова новизна одержаних результатів полягає у здійсненні комплексної оцінки експортного потенціалу зернової галузі України в результаті якої отримані положення, що визначають наукову новизну: визначені особливості функціонування зернової галузі і факторів, що негативно впливають на формування та реалізацію експортного потенціалу, основними з яких є втрата обсягів виробництва, зменшення експортних поставок зерна та порушення експортної логістики зерна внаслідок військової агресії росії проти України. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості ефективного використання методичних підходів, аналізу та комплексної оцінки експортного потенціалу при плануванні та обґрунтуванні підприємствами зернової галузі експортно-імпортних операцій, розробки заходів щодо диверсифікації транспортних логістичних маршрутів експорту зерна в умовах обмеження логістичних можливостей. Апробація результатів магістерської кваліфікаційної роботи. Основні положення та результати, викладені в магістерській кваліфікаційній роботі були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: Муха К.М., Діброва Л.В. Сучасний стан експорту зерна з України та перспективи його розвитку. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. – К.: НУБіП України, 2023.Документ Експортний потенціал олійно-жирової галузі України(2023) Суха Т.М.; Кузьменко С.Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська робота складається зі змісту, вступу, трьох основних розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст займає 60 сторінок. Робота містить 17 таблиць та 14 рисунків. Для написання роботи автором було використано 62 джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи «Теоретичні основи формування експортного потенціалу олійно-жирової галузі» розглянуто поняття «експортний потенціал» та узагальнено основні методичні підходи до його оцінки, визначено основні види продукції олійно-жирової галузі. У другому розділі «Сучасний стан та основні тенденції розвитку експортного потенціалу олійно-жирової галузі» досліджено світовий ринок олійно-жирової продукції, проаналізовано динаміку зовнішньої торгівлі олійно-жирвою продукцією України та проведена оцінка експортного потенціалу олійно-жирової продукції галузі України. У третьому розділі «Перспективи розвитку експортного потенціалу олійно-жирової галузі України» розроблені прогнози щодо виробництва та експорту української олійно-жирової продукції, запропоновані рекомендації для державної підтримки розвитку та експорту олійно-жирової галузі України і підвищення конкурентоспроможності української олійно-жирової продукції. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних і практичних аспектів та розробка практичних рекомендацій щодо реалізації та нарощування експортного потенціалу олійно-жирової галузі України. Для досягнення мети були поставлені наступні завдання: • визначити поняття «експортний потенціал» в контексті олійно-жирової галузі • дослідити основні види олійно-жирової продукції та їхні характеристики; • вивчити методичні підходи до оцінки експортного потенціалу олійно-жирової галузі; • дослідити кон’юнктуру світового ринку олійно-жирової продукції; • провести аналіз зовнішньої торгівлі олійно-жировою продукцією України; • оцінити рівень міжнародної конкурентоспроможності української олійно-жирової продукції; • скласти прогнози щодо обсягів виробництва та експорту олійно-жирової продукції України; • надати пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності вітчизняної олійно-жирової продукції на зовнішніх ринках; • запропонувати рекомендації щодо політики підтримки розвитку та експорту олійно-жирової галузі України. Об’єктом дослідження є експортний потенціал олійно-жирової галузі України. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів розвитку експортного потенціалу олійно-жирової галузі України. Методи дослідження: аналізу та синтезу, табличний та графічний, середні та відносні величини, абстрактно-логічний метод, зведення та групування статистичних даних, індексний та кореляційно-регресійний аналіз. Наукова новизна одержаних результатів. Отримали подальший розвиток пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності української олійно-жирової продукції на зовнішніх ринках. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості використання рекомендацій та стратегій, розроблених у дослідженні для підвищення ефективності олійно-жирової галузі, збільшення експортних обсягів та зростання її внеску в економіку країни. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ Експортний потенціал цукрової галузі України(2023) Ярошевич В.Ю.; Кузьменко С.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Експортний потенціал цукрової галузі України» викладена на 74 сторінках друкованого тексту, включає 7 таблиць і 34 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 62 літературних джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи формування та розвитку експортного потенціалу» розглянуто сутність і особливості формування експортного потенціалу, визначено місце стратегії в реалізації експортного потенціалу та запропоновані методичні підходи щодо оцінки експортного потенціалу. У другому розділі «Сучасний стан та основні тенденції розвитку експортного потенціалу ринку цукру» проаналізовано функціонування світового ринку цукру, визначено вплив кон’юнктури світового ринку на експортний потенціал цукрової галузі в Україні та визначено економічну ефективність вітчизняного виробництва цукру та напрями його експорту. У третьому розділі «Пріоритетні напрямки розвитку експортного потенціалу ринку цукру» визначено перспективи розвитку вітчизняного ринку цукру, сформовані стратегічні напрями розвитку експортного потенціалу цукрової галузі України та зроблено прогноз розвитку експортного потенціалу ринку цукру. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних підходів та розробка практичних рекомендацій щодо реалізації та нарощування експортного потенціалу ринку цукру. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - узагальнити сутність поняття експортний потенціал; - визначити роль стратегії в реалізації експортного потенціалу; - запропонувати методичні підходи щодо оцінки експортного потенціалу; - визначити сучасний стан світового ринку цукру; - вивчити вплив кон’юнктури світового ринку на функціонування вітчизняного ринку цукру; - проаналізувати ефективність вітчизняного виробництва цукру; - визначити перспективи розвитку ринку цукру в Україні та світі; - запропонувати стратегію розвитку вітчизняної цукрової промисловості; - сформувати прогноз експортного потенціалу ринку цукру. Об’єктом дослідження є стратегічні пріоритети розвитку експортного потенціалу вітчизняної цукрової галузі. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти розвитку експортного потенціалу вітчизняної цукрової галузі. Методи дослідження. При дослідженні сучасного стану світового та вітчизняного ринків цукру були використані ряди динаміки а також середні та відносні величини. Для теоретичного узагальнення а також формування висновків використовували абстрактно-логічний метод. Факторний аналіз ринку цукру здійснювали з використанням методів зведення та групування статистичних даних, індексного та кореляційно-регресійного аналізу.. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток стратегічні напрями розвитку експортного потенціалу цукрової галузі України. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості стратегічного розвитку експортного потенціалу цукрової галузі України. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) та на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Ярошевич В. Ю., Кузьменко С. В. Сутність та особливості формування експортної стратегії підприємства. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 80-83. 2. Ярошевич В. Ю., Кузьменко С. В. Експортний потенціал цукрової галузі України. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 52-54.Документ Зовнішня торгівля України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС(2023) Жук А.Ю.; Діброва Л.Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Кваліфікаційна Магістерська робота на тему «Зовнішня торгівля України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС» викладена на 82 сторінках друкованого тексту, включає 9 таблиць, 11 рисунків і 1 додаток. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи використано 59 літературних джерел. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні аспекти розвитку зовнішньої торгівлі агропродовольчою продукцією України» розглянуто зовнішню торгівлі як фактор соціально-економічного розвитку країни та узагальнено понятійно-категоріальний апарат дослідження зовнішньої торгівлі України з країнами ЄС, визначено роль та значення всеосяжної поглибленої зони вільної торгівлі України з країнами ЄС. У другому розділі «Сучасний стан та основні тенденції розвитку зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з ЄС» проаналізовано зовнішньоторговельний режим України з країнами ЄС, проведено оцінку зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС та визначено влив військової агресії російської федерації на динаміку та структуру зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС. У третьому розділі - «Перспективи розвитку зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС в умовах глобальних викликів» обґрунтовані перспективи синхронізації нормативно-правової бази зовнішньої торгівлі України з країнами ЄС та стратегічні напрямки відновлення і розвитку експорту агропродовольчої продукції з країнами ЄС, обґрунтування шляхів трансформації логістики українського експорту до країн ЄС в умовах війни з російською федерацією. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою обґрунтування теоретико-методичних засад та науково-практичних рекомендацій для забезпечення розвитку зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - визначити роль та значення зовнішньої торгівлі для соціально-економічного розвитку країни; - опрацювати понятійно-категоріальний апарат дослідження зовнішньої торгівлі; - розкрити особливості змісту поглибленої і всеосяжної зони вільної торгівлі України з країнами ЄС; - провести аналіз зовнішньоторговельного режиму України з країнами ЄС; - проаналізувати сучасний стан та визначити основні тенденції розвитку зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС; - оцінити наслідки військової агресії російської федерації для зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС; - обґрунтувати заходи щодо синхронізації нормативно-правової бази зовнішньої торгівлі України з країнами ЄС; - обґрунтувати стратегічні напрямки відновлення та розвитку зовнішньої торгівлі агропродовольчою продукцією України з країнами ЄС; - оцінити вплив трансформації логістики українського експорту агропродовольчої продукції в умовах війни з російською федерацією на зовнішню торгівлю з країнами ЄС. Об’єктом дослідження є процеси управління зовнішньою торгівлею. Предметом дослідження є теоретико-методичні, аналітичні та практичні аспекти розвитку зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС. Методи дослідження. методи наукового пошуку, логічного підходу, спостереження, порівняння, аналізу і синтезу, а також табличний і графічний методи відображення інформації. Наукова новизна одержаних результатів роботи полягає у поглибленому дослідженні впливу Поглибленої та всеохоплючої зони вільної торгівлі на зовнішню торгівлю України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС. Положення наукової роботи, що складають її новизну і виносяться на захист, полягають у наступному: - проведено комплексний аналіз зовнішньої торгівлі агропродовольчою продукцією України з країнами ЄС та визначені основні тенденції її розвитку; - оцінено наслідки військової агресії російської федерації для зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС та обґрунтовані стратегічні напрямки її розвитку в повоєнний період; - оцінено вплив трансформації логістики українського експорту агропродовольчої продукції в умовах війни з російською федерацією на зовнішню торгівлю з країнами ЄС. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості ефективного використання методичних підходів, аналізу та оцінки міжнародної торгівлі України з країнами ЄС при розробці й обґрунтуванні заходів щодо відновлення та подальшого розвитку експорту агропродовольчої продукції України до країн ЄС в умовах глобальних викликів, а також перспективи трансформації логістичної системи в межах даних викликів. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.), VІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «НОВІ ВИКЛИКИ ДЛЯ АГРАРНОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ» (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Жук А.Ю., Діброва Л.В. Трансформація логістики українського експорту до країн ЄС в умовах війни з російською федерацією // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації»: 18-19 травня 2023 р. К.: НУБіП України, 2023. С. 41-45. 2. Жук А.Ю., Діброва Л.В. Влив військової агресії російської федерації на динаміку та структуру зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К.: НУБіП України, 2023.Документ Кон’юнктура світового ринку насіння ріпаку(2023) Зелінський Р.О.; Діброва Л.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Кон’юнктура світового ринку насіння ріпаку» викладена на 71 сторінці друкованого тексту, включає 3 таблиці і 35 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 53 літературних джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретико-методичні засади формування кон’юнктури аграрного ринку» розглянуто сутність та фактори формування кон’юнктури товарного ринку та узагальнено методичні підходи щодо аналізу кон’юнктури ринку. У другому розділі «Аналіз кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння ріпаку» проаналізовано сучасний стан світового та вітчизняного ринків насіння ріпаку та визначено місце України зовнішній торгівлі насінням ріпаку. У третьому розділі «Прогнозування кон’юнктури ринку насіння ріпаку» визначені шляхи підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку та запропоновані шляхи удосконалення регулювання ринку насіння ріпаку в Україні з використанням міжнародного досвіду. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад функціонування та формування кон’юнктури ринків насіння ріпаку та розробка рекомендацій щодо підвищення економічної ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - узагальнити природу та поняття «кон’юнктури» аграрного ринку; - дослідити фактори, що формують кон’юнктури аграрного ринку; - визначити методологію дослідження кон’юнктури аграрного ринку; - оцінити сучасний стан виробництва насіння ріпаку в країні; - проаналізувати світовий ринок насіння ріпаку; - дослідити особливості зовнішньої торгівлі України на світовому ринку ріпаку; - запропонувати шляхи зміцнення позицій України на світовому ринку насіння ріпаку; - запропонувати заходи щодо підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку; - використати міжнародний доступ та сформувати пропозиції щодо вдосконалення регулювання вітчизняного ринку ріпаку. Об’єктом дослідження є процес функціонування та формування ринку насіння ріпаку. Предметом дослідження є теоретико-методологічні та організаційно-економічні засади ринку ріпаку в Україні та умови підвищення ефективності виробництва ріпаку. Методи дослідження. При написанні магістерської роботи були використані різні наукові методи. Монографічний – для дослідження та аналізу літературних джерел за обраною темою. Економічний – для аналізу та оцінки сучасного стану світового та національного ринку ріпаку. Ілюстративний – для підготовки структурно-логічних схем. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток шляхи підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку з використанням міжнародного досвіду. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Зелінський Р. О., Діброва Л. В. Кон’юнктура світового ринку насіння ріпаку. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 32-35.Документ Кон’юнктура світового ринку насіння соняшнику(2023) Мартинюк І.В.; Діброва Л.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Кон’юнктура світового ринку насіння соняшнику» викладена на 65 сторінках друкованого тексту, включає 10 таблиць і 34 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 52 літературних джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи формування кон’юнктури ринку товарної продукції» досліджено еволюцію розвитку та розглянуто сутність кон’юнктури товарного ринку та визначено методи дослідження кон’юнктури ринку. У другому розділі «Аналіз кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння соняшнику» проаналізовано сучасний стан світового та вітчизняного ринків насіння ріпаку та визначено потенційні можливості виробництва насіння соняшнику в Україні. У третьому розділі «Перспективи розвитку ринку насіння соняшнику» визначені шляхи підвищення ефективності виробництва насіння соняшнику з використанням інноваційних технологій та обґрунтовані перспективи розвитку вітчизняного та світового ринків насіння соняшнику. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних а також методичних основ функціонування кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння соняшнику та визначення перспектив її розвитку з використанням економічних прогнозів.. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - дослідити еволюцію та узагальнити суть та поняття «кон’юнктури» товарного ринку; - визначити фактори формування кон’юнктури товарного ринку; - запропонувати методику дослідження кон’юнктури товарного ринку; - проаналізувати сучасний стан світовий ринок насіння соняшнику; - оцінити тенденції розвитку вітчизняного ринку насіння соняшнику; - визначити потенційні можливості виробництва насіння соняшнику - розглянути перспективи розвитку вітчизняного та світового ринків насіння соняшнику; - оцінити ефективність впровадження інноваційних технологій вирощування насіння соняшнику; - запропонувати шляхи підвищення ефективності виробництва насіння соняшнику. Об’єктом дослідження є процес функціонування кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння соняшнику. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів функціонування кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння соняшнику. Методи дослідження. При написанні магістерської кваліфікаційної роботи були використані різні наукові методи. Монографічний метод при вивченні та обробці наукової та економічної літератури з обраної теми; економічний аналіз –для оцінки сучасного стану кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння соняшнику; графічний методи – для розробки структурно-логічних схем та побудови рисунків та діаграм; прогнозування – для розробки прогнозів виробництва насіння соняшнику та інші. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток пропозиції щодо підвищення ефективності виробництва насіння соняшнику на основі використання інноваційних технологій. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння на основі впровадження інноваційних технологій. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Зелінський Р. О., Діброва Л. В. Кон’юнктура світового ринку насіння соняшнику. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 42-45.Документ Кон’юнктура світового ринку рослинних олій(2023) Неклеса А.О.; Кузьменко С.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Кон’юнктура світового ринку рослинних олій» викладена на 73 сторінках друкованого тексту, включає 8 таблиць і 38 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 51 літературне джерело. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи та особливості формування кон’юнктури товарного ринку» розглянуто економічну суть та фактори формування кон’юнктури товарного ринку та узагальнено методичні підходи щодо аналізу кон’юнктури ринку. У другому розділі «Аналіз кон’юнктури світового та вітчизняного ринків рослинних олій» проаналізовано сучасний стан світового ринку рослинних олій, досліджено вплив кон’юнктури світового ринку на ринок рослинних олій в Україні та визначено місце України на світовому ринку рослинних олій. У третьому розділі «Прогнозування кон’юнктури ринку рослинних олій» визначені перспективи розвитку та обґрунтовано прогнозування кон’юнктури ринку рослинних олій. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних підходів формування кон’юнктури світового та вітчизняного ринків рослинних олій та обґрунтувати перспектив їх розвитку. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - уточнити суть кон’юнктури товарного ринку; - вивчити фактори формування кон’юнктури товарного ринку; - запропонувати методичні підходи щодо аналізу кон’юнктури ринку; - провести моніторинг сучасного стану світового ринку рослинних олій; - вивчити та дослідити вплив кон’юнктури світового ринку на вітчизняний ринок рослинних олій; - проаналізувати зовнішню торгівлю України на світовому ринку рослинних олій; - визначити перспективи розвитку світового ринку рослинних олій; - вивчити та визначити економічну ефективність впровадження інноваційних технологій виробництва рослинних олій; - запропонувати шляхи підвищення ефективності виробництва рослинних олій. Об’єктом дослідження є процес функціонування вітчизняного та світового ринків рослинних олій. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти функціонування вітчизняного та світового ринків рослинних олій. Методи дослідження. При узагальненні та визначенні сутності кон’юнктури товарного ринку використовували метод узагальнення; при дослідженні сучасного стану та тенденції розвитку вітчизняного та світового ринків рослинних олій були використані ряди динаміки а також середні та відносні величини. При формуванні та узагальненні висновків використовували абстрактно-логічного методу; при проведенні саме факторного аналізу були використані метод зведення та групування статистичних даних а також індексний та кореляційно-регресійний аналіз. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності вітчизняного виробництва рослинних олій. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості підвищення ефективності виробництва рослинних олій на основі інновацій. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) та на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Неклеса А. О., Кузьменко С. В. Кон’юнктура ринку рослинних олій. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації»: 18-19 травня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 75-77. 2. Неклеса А. О., Кузьменко С. В. Вплив кон’юнктури світового ринку на ринок рослинних олій в Україні. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 48-50.Документ Кон’юнктура світового ринку транспортно-логістичних послуг(2023) Шуляренко Є.О.; Ралко О.Актуальність теми. Структурні зміни у світовому виробництві та міжнародній торгівлі переважно визначаються трансформаціями, які відбуваються в глобальній транспортно-логістичній сфері. Глобалізація міжнародної торгівлі передбачає безперешкодне переміщення ресурсів та товарів, що фактично неможливе без ефективної транспортної інфраструктури. Транспорт виступає важливою складовою у формуванні внутрішніх і міжнародних ринків, сприяючи повноцінному розвитку ринкової економіки. Метою дослідження сучасного стану кон’юнктури світового ринку транспортно-логістичних послуг та визначення перспектив розвитку ринку транспортно-логістичних послуг в Україні. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - визначити сутність транспортно-логістичних послуг та їх роль у сучасному світі; - окреслити сучасні тенденції на світовому ринку транспортно-логістичних послуг; - описати зарубіжний та вітчизняний досвід застосування технології блокчейн в транспортно-логістичному обслуговуванні; - проаналізувати обсяги і структуру транспортно-логістичних послуг на світовому ринку; - визначити вплив пандемії коронавірусу на світовий ринок транспортно-логістичних послуг; - охарактеризувати стан ринку транспортно-логістичних послуг в ЄС; - проаналізувати місце України у світових рейтингах розвитку транспортно-логістичної інфраструктури; - охарактеризувати трансформацію ринку транспортно-логістичних послуг України в період воєнної агресії. Об’єктом дослідження є світовий ринок транспортно-логістичних послуг. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти функціонування кон’юнктури світового ринку транспортно-логістичних послуг. Методи дослідження: загальні методи (аналіз, синтез, індукція, дедукція, класифікація), теоретичні методи (системний аналіз), економіко-статистичні, графічні та інші. Наукова новизна. у роботі розкрито особливості кон’юнктури світового ринку транспортно-логістичних послуг. Доведено, що даний сектор світового ринку постійно зростає, особливо в контексті розвитку електронної комерції та глобальних логістичних мереж. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ Митно-тарифне регулювання зовнішньої торгівлі агропродовольчою продукцією в Україні(2021) Конигіна О.І.Документ Організація міжнародних транспортних перевезень(2023) Базюк В.В.; Костюк О.Магістерська кваліфікаційна робота містить: 91 сторінку, 6 рисунків, 20 таблиць, 50 літературних джерел. Актуальність теми. Організація міжнародних вантажних перевезень – це складний процес, який вимагає дотримання митних правил, вибору оптимального транспортного засобу та маршруту, а також належної документаційної роботи. Дотримання цих основних аспектів сприяє ефективній та надійній міжнародній доставці товарів, допомагаючи мінімізувати ризики і витрат для учасників логістичних ланцюгів. Мета магістерської роботи полягає в узагальненні теоретичних та обґрунтуванні практичних рекомендацій щодо організації міжнародних транспортних перевезень. Досягнення поставленої мети передбачає необхідність вирішення наступних завдань: 1. Розглянути поняття та правове регулювання міжнародних перевезень. 2. Вивчити категорії міжнародних транспортних перевезень. 3. Ознайомитися з особливостями організації міжнародних вантажних перевезень. 4. Надати організаційно-економічну характеристику ТОВ «ЗАММЛЕР Україна». 5. Визначити основні тенденції розвитку ринку міжнародних транспортних перевезень. 6. Провести аналіз ефективності міжнародних транспортних перевезень товариства. 7. Обґрунтувати впровадження автоматизованих систем управління логістикою. 8. Дослідити інтеграцію систем відстеження вантажів та моніторингу. Об’єктом дослідження є процес організації міжнародних транспортних перевезень ТОВ «ЗАММЛЕР Україна». Предмет дослідження – теоретико-методичні підходи та практичні аспекти організації міжнародних транспортних перевезень підприємства. В процесі роботи були застосовані такі методи дослідження: – метод пошуку та збору інформації при вивченні теоретичних засад організації міжнародних транспортних перевезень; – аналіз, який використовувався для оцінки основних тенденцій розвитку ринку міжнародних транспортних перевезень та аналізу ефективності міжнародних транспортних перевезень товариства; – графічний метод, що передбачав створення візуальних діаграм, графіків та схем для відображення структури та динаміки міжнародних транспортних перевезень; – табличний метод, що включав у себе аналіз та порівняння числових даних, представлених у вигляді таблиць; – метод узагальнення використано для того, щоб зробити висновки по здійсненому дослідженню. Практична цінність роботи полягає в розробці заходів щодо удосконалення організації міжнародних транспортних перевезень ТОВ «ЗАММЛЕР Україна». Апробація результатів дослідження. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.)Документ Документ Розвиток двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС агропродовольчою продукцією(2023) Тростянський В.О.; Файчук О.Актуальність теми. Важливість теми дослідження зумовлюється тим фактом, що саме двостороння торгівля України та ЄС є основним важелем в процесі відновлення країни після пандемії та під час війни. Мета роботи полягає у виявленні та обґрунтуванні перспективних напрямів покращення двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС агропродовольчими товарами. Завданнями випускної кваліфікаційної роботи є: розкрити економічну сутність поняття «двостороння торгівля товарами»; дослідити особливості двосторонньої торгівлі агропродовольчою продукцією; виокремити методичні підходи до оцінки ефективності і результативності двосторонньої торгівлі товарами; розглянути сучасний стан зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією; виокремити місце ЄС у зовнішній торгівлі України сільськогосподарською та продовольчою продукцією; оцінити ефективність та результативність двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС агропродовольчою продукцією; спрогнозувати розвиток агропродовольчого ринку ЄС; виявити перспективні ринки збуту для вітчизняної агропродовольчої продукції в ЄС; навести напрями державної підтримки щодо просування перспективної агропродовольчої продукції на ринок ЄС. Об’єктом дослідження є процес розвитку двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС. Предметом дослідження є науково-теоретичні та практичні засади функціонування двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС агропродовольчою продукцією. Методи дослідження. При написанні випускної кваліфікаційної роботи використані загальнонаукові та спеціальні методичні прийоми, зокрема метод аналізу наукової літератури; метод конкретизації та формалізації; метод аналізу та синтезу; метод узагальнення та метод структурного аналізу. Крім цього використовуються графічні методи, статистичні та економічного аналізу. Інформаційна база дослідження є аналітичні та статистичні дані щодо двосторонньої торгівлі агропродовольчою продукцією між Україною та ЄС, монографії та наукові публікації, а такої інші періодичні матеріали та інтернет-ресурси, в яких розкриті особливості двосторонньої торгівлі. Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці та впроваджені на практиці ефективних напрямів державної підтримки щодо просування перспективної агропродовольчої продукції на ринок ЄС. Структура роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел із 78 найменувань. Матеріали роботи містять 18 рисунків та 5 таблиць. Загальний обсяг роботи складає 79 сторінок.Документ Розвиток інноваційних продуктів захисту рослин в Україні та їх вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства(2023) Чорноморець О.О.; Ковтун О.Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Кваліфікаційна магістерська робота на тему «Розвиток інноваційних продуктів захисту рослин в Україні та їх вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства» викладена на 75 сторінках друкованого тексту, включає 7 таблиць та інтегрованих рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи використано 30 літературних джерел. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні засади управління діяльністю з розробки та впровадження нововведень на підприємстві» розглянуто економічний зміст та узагальнено основні методичні підходи до системи формування та розвитку інновацій у сільському господарстві загалом та захисті рослин зокрема та їх вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства. У другому розділі «Тенденції та напрямки розвитку інноваційних продуктів захисту рослин» проаналізовано роль дослідницьких установ та підприємств у створенні та впровадженні інновацій, визначено переваги та виклики створення інноваційних продуктів захисту рослин для аграрного сектору та систематизовано систему критеріїв та показників оцінювання ефективності впровадження інноваційних розробок. У третьому розділі «Стратегії розвитку інноваційних продуктів захисту рослин для підприємства» проаналізовано стан досліджуваного підприємства ТОВ «Сингента» та дано оцінку стану його фінансової діяльності, обґрунтовані маркетингові стратегії для просування інноваційних продуктів на зовнішніх ринках. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є узагальнення теоретичних положень та розробка прикладних рекомендацій щодо інтенсифікації інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств для підвищення їх конкурентоспроможності та обґрунтування науково-практичних рекомендацій щодо особливостей розробки стратегій виведення нового товару на ринок та забезпечення сталого розвитку інновацій в компанії. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: • визначити суть поняття інноваційних продуктів захисту рослин; • дослідити стан розвитку інновацій у сільському господарстві та захисті рослин та їх вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства; • визначити роль дослідницьких установ та підприємств у створенні та впровадженні інновацій; • визначити переваги та виклики створення інноваційних продуктів захисту рослин для аграрного сектору; • проаналізувати кон’юнктуру світового ринку зерна та визначити місце України на ньому; • визначити систему критеріїв та показників оцінювання ефективності впровадження інноваційних розробок; • проаналізувати стан фінансової діяльності досліджуваного підприємства ТОВ «Сингента»; • обґрунтувати маркетингові стратегії для просування інноваційних продуктів на зовнішніх ринках. Об’єктом дослідження є процес забезпечення інноваційного розвитку сільськогосподарського підприємства в умовах економічної конкуренції.. Предметом дослідження є теоретичні та науково-практичні основи забезпечення інноваційного розвитку підприємств для підвищення їх конкурентоспроможності. Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою проведених в кваліфікаційній магістерській роботі досліджень стали основні положення теорії розвитку інноваційних продуктів та особливостей їх виведення на ринок. Із спеціальних методів дослідження в роботі використані: абстрактно-логічний, монографічний, розрахунково-конструктивний, економіко-статистичний, а також табличний і графічний методи відображення інформації. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості ефективного використання методичних підходів, аналізу та комплексної оцінки експортного потенціалу при плануванні та обґрунтуванні підприємствами зернової галузі експортно-імпортних операцій, розробки заходів щодо диверсифікації транспортних логістичних маршрутів експорту зерна в умовах обмеження логістичних можливостей. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на ІV Міжнародної науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 26 жовтня 2023 р. - К: НУБІП України, 2023 р. Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Чорноморець О.О. Ковтун О.А. Розвиток інноваційних продуктів захисту рослин в Україні та їх вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 26 жовтня 2023 р. - К: НУБІП України, 2023 р.Документ Стратегія виходу українського аграрного підприємства на ринок Словаччини(2023) Старшиніна Д.О.; Ковтун О.Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Кваліфікаційна Магістерська робота на тему «Стратегія виходу українського аграрного підприємства на ринок Словаччини» викладена на 78 сторінках друкованого тексту, включає 7 таблиць і 4 рисунка. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи було використано 34 літературних джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. У першому розділі ми розкрили сутність стратегій компанії для входження на зовнішній ринок та стратегічного управління. Другий розділ «Організаційно-економічна характеристика ПОП «Соколівка» » цієї магістерської роботи присвячений дослідженню ПОП "Соколівка" та її фінансово-економічному стану. В третьому розділі оцінювалися та аналізувалися основні аспекти входу на словацький ринок, сприятливість підприємницького клімату та перспективи компанії на словацькому ринку. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Мета дослідження: розробка практичних рекомендацій щодо стратегії виходу на зовнішній ринок для приватного орендного підприємства "Соколівка" і обґрунтування доцільності диверсифікації напрямків зовнішньоекономічної діяльності. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - дослідити типи стратегій входу на зовнішні ринки; - виділити особливості та обґрунтувати доцільність виходу підприємства на міжнародний ринок; - розглянути методи стратегічного управління на підприємстві; - дослідити загальні характеристики приватно-орендного підприємства "Соколівка" та його основні фінансово-економічні показники; - проаналізувати зовнішньоекономічну діяльність підприємства та оцінити її ефективність; - визначити проблеми в діяльності підприємства та способи їх вирішення. Об’єкт дослідження: зовнішньоекономічна діяльність приватно-орендного підприємства "Соколівка". Предмет дослідження: система теоретичних положень і практичних рекомендацій щодо стратегії виходу підпрриємства на зовнішні ринки. Методи дослідження: для аналізу використовуються статистичний, фінансовий та економічний аналіз, методи порівняння та синтезу інформації, системний підхід для вивчення проблем покращення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Наукова новизна одержаних результатів. Отримали практичні рекомендацїї для перспективного розвитку середнього аграрного українського підприємства в умовах глобалізації та євроінтерграції. Практичне значення одержаних результатів. У сучасних умовах українським підприємствам гостро бракує створення власної ефективної системи управління зовнішньоекономічною діяльністю, яка була б адаптованою до сучасних вимог і умов, враховувала б динаміку міжнародних і внутрішніх ринків, базувалася на принципах адаптивності та забезпечують достатню гнучкість і швидкість у прийнятті рішень. Можна зробити висновок, що проблема розробки стратегії виходу на зовнішній ринок є актуальною проблемою, вирішенню якої присвячена дана дипломна робота. Сучасний міжнародний ринок створює надзвичайно великі перспективи для вітчизняних підприємств. Але при цьому висуває свої додаткові вимоги. У бакалаврській роботі «Стратегія виходу українського аграрного підприємства на ринок Словаччини» йдеться про розробку стратегії виходу на зовнішній ринок для приватно-орендного підприємства «Соколівка» – середнього аграрного підприємства. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.)Документ Стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства(2023) Векленко О.Ю.; Кузьменко С.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» викладена на 75 сторінках друкованого тексту, включає 28 таблиць і 12 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 61 літературне джерело. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» розглянуто суть та економічний зміст стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства та узагальнено методичні підходи до формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. У другому розділі «Оцінка стану стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» проаналізовано сучасний стан зовнішньоекономічної діяльності підприємства, визначено тенденції розвитку ринкового середовища та визначення передумов удосконалення стратегії розвитку підприємства. У третьому розділі «Напрямки стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» обґрунтовані шляхи забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства, визначено стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: – вивчити суть та економічний зміст стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – визначити місце та роль стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності у системі стратегічного планування; – запропонувати методичні підходи до формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства – проаналізувати господарсько-економічну діяльності підприємства; – вивчити сучасний стан зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – вивчити тенденції розвитку ринкового середовища та визначення передумов удосконалення стратегії розвитку підприємства; – запропонувати напрями забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – визначити стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку; – провести оцінку ефективності та ризиків стратегічного розвитку підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління стратегічним розвитком зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Предметом дослідження є сукупність елементів системи ефективного стратегічного управління зовнішньоекономічною діяльністю. Методи дослідження. В процесі проведення дослідження були використані загальнонаукові прийоми емпіричного дослідження, методи математичного моделювання, експертних оцінок, системного, стратегічного, ситуаційного, статистичного аналізу. методи економічного і статистичного аналізу. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток шляхи забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості ефективного використання стратегічних орієнтирів розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) та на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Векленко О. Ю., Кузьменко С. В Стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації»: 18-19 травня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 72-74. 2. Векленко О. Ю., Кузьменко С. В. Стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 43-45.Документ Документ