ОПП "Технічний сервіс машин та обладнання сільськогосподарського виробництва"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11271
Переглянути
Документ Підвищення надійності жаток для збирання сорго конструкторсько-технологічними методами(2021) Рубанка А.В.Застосовуємі на прибиранні сорго зерноприбиральні комбайни обладнані жатками з сегментно-пальцевим ріжучим апаратом. Під час роботи таких Ріжучих ааратів виникає велика кількість відмов, що тягне до простою прибиральних машин на відновлення їх роботоздатного стану і істотним втратам врожаю в вигляді незкошених рослин. Тому вирішення проблеми підвищення ремонтопридатності ріжучого апарата для збирання сорго і якості його роботи є актуальним в даний час. Мета роботи - підвищення ремонтопридатності ріжучого апарата жатки для прибирання сорго за рахунок використання системи контролю відмов і зміни конструктивних і технологічних параметрів. Задачі дослідження: 1. Дати аналіз надійності сучасних машин для збирання сільськогосподарських культур і конструкцій їх ріжучих апаратів. 2. Теоретично обгрунтувати процес різання стебел сорго ріжучим апаратом з ножовим контуром при відмовах сегментів. 3. Розробити номограму вибору лінійної швидкості переміщення сегментів жатки для збирання сорго від числа відмов сегментів. 4. Модернізувати ріжучий апарат жатки з ножовим контуром. 5. Провести експериментальні дослідження модернізованого ріжучого апарата жатки. 6. Виконати розрахунок економічної ефективності використання модернізованого ріжучого апарата жатки. Об’єкт досліджень – технологічні процеси роботи ріжучого апарата на прибиранні сорго. Предмет досліджень – закономірності, залежності, параметри роботи ріжучого апарата жатки при різній кількості відмов сегментів. Методологія і методи дослідження. Дослідження проводились з дослідженням системного підходу, математичного моделювання і аналізу параметрів технологічних процесів зрізу рослин мітелкових культур в лабораторних і польових умовах в відповідності з вимогами міждержавних стандартів і приватних методів.Документ Дослідження технічного стану та розробка технології відновлення посадок корпусних деталей сільськогосподарської техніки полімерними покриттями(2021) Сакало О.М.Розвиток вітчизняної хімічної промисловості супроводжується постійним випуском нових перспективні полімерних матеріалів різного призначення. Формується сприятливе середовище для розробки високоефективних технологій відновлення, які забезпечують підвищення ресурсу корпусних деталей, надійності сільськогосподарської техніки, скорочення витрат на технічний сервіс. Мета роботи: є розробка технології механізованого нанесення полімерних покриттів з розчину еластомеру Ф-40С на підшипники кочення, що забезпечує підвищення точності і довговічності посадок підшипників при відновленні корпусних деталей сільськогосподарської техніки методом ремонтних розмірів. Об’єкт дослідження: полімерні покриття, посадки підшипників в корпусній деталі, відновлені еластомером Ф-40С. Предмет дослідження: Усадка полімерного покриття з розчинів еластомеру Ф-40С різної в’язкості, залежно розмірів полімерних покриттів з розчинів еластомеру Ф-40С від параметрів режиму занурення і нанесення, зусилля різання і шорсткості від геометричних параметрів різця, точності полімерних покриттів від режиму різання, довговічність посадок підшипників в корпусних деталі, відновлених еластомером Ф-40С. У магістерській кваліфікаційній роботі розроблені нова технологія і технологічне оснащення для механізованого нанесення полімерних покриттів з розчину еластомеру Ф-40С на підшипники кочення та подальшої механічної обробки, яка впроваджена в ТОВ «Перемога» Вишгородського району Київської областіДокумент Дослідження технічного стану та обґрунтування параметрів ТП ремонту деталей передньої підвіски вантажного автомобіля(2021) Циганчук М.В.Мета роботи: провести аналіз технічного стану заданої деталі переднього моста вантажних автомобілів для розробки технологічних вимог на ремонт машин та удосконалити технологічний процес ремонту. Об’єктом даної роботи є розробка заходів технічного переоснащення майстерні з обґрунтуванням і вдосконаленням технології ремонту. Предметом роботи є деталі переднього моста вантажних автомобілів. Магістерська робота містить такі основні розділи: аналіз процесів руйнування деталей під час експлуатації; дослідження пошкоджень кулака поворотного; технологічну частину проектування; розрахунок обсягів робіт; розподіл їх між ремонтними підприємствами; визначення кількості технологічного обладнання, виробничих і допоміжних робітників. Обґрунтовано техніко-економічну доцільність розробки проекту з удосконалення технології ремонту деталей переднього моста вантажних автомобілів.Документ Формування якості ремонту дизельних двигунів при відновленні технічного стану валів колінчастих при вторинному використанні(2021) Чуткий Т.С.Удосконалення технологій відновлення шийок колінчастих валів та пошук нових способів нанесення металопокриттів на їх зношені поверхні є актуальним завданням ремонтного виробництва. Метою роботи: Є розробка технології відновлення шийок автотракторних колінчастих валів шляхом локального приварювання загартованих розрізних ремонтних втулок в умовах дрібносерійного виробництва. Об’єктом дослідження є: Вали колінчасті, які неможливо відновити шліфуванням у черговий ремонтний розмір. Предмет дослідження: Технологічні операції, пов’язані з приварюванням загартованої ремонтної розрізної втулки до шийки вала, що відновлюється. Наукова новизна роботи. 1. Розрахунково-теоретичний метод визначення мінімальної товщини ремонтної втулки, що приварюється на відновлювану поверхню шийки колінчастого валу; 2. Методика визначення натягу та напруг у привареній ремонтній втулці; 3. Технологічні фактори, що визначають технологічну напругу в привареній ремонтній втулці та умови її надійної роботи при знакопермінному навантаженні. Практична значимість: Розглядається технологічний процес відновлення шийок колінчастих валів локальним приварюванням загартованої ремонтної розрізної втулки для умов дрібносерійного ремонтного виробництва. Цей процес дозволяє забезпечити застосування мінімально необхідної товщини сталевої стрічки, мінімально необхідні припуски на обробку шийок валу шліфуванням, високу якість відновленої поверхні шийок (виконання вимог креслення за твердістю, шорсткістю, відхиленнями форми та розмірами), відновити не тільки аварійні шийки у необхідний розмір, а й відновити шатунні та корінні шийки колінчастого валу в номінальний розмір при їхньому граничному зносі, зберегти втомну міцність відновленого валу на попередньому рівні. Розроблено спеціальне технологічне оснащення, що дозволяє реалізувати розроблений технологічний процес.Документ Обґрунтування конструкції викопуючих робочих органів, бурякозбиральної машини МКК – 6(2021) Хаєцький А.М.Магістерську роботу присвячено покращенню технологічного процесу викопування коренеплодів буряків. У першому розділі висвітлено аналіз технологічних процесів і робочих органів для викопування коренеплодів і обґрунтування удосконалення робочого органу. У другому розділі викладено основні параметри дискового копача на основі теоретичного аналізу взаємодії кореня буряка з очисною лопаттю горизонтального валу. У матеріалах третього розділу висвітлено методику та результати експериментальних досліджень. У четвертому розділі висвітлено основну методику застосування САПР. У п’ятому розділі висвітлено розрахунки економічної ефективності розробки. Використання модернізованого викопувача вороху коренплодів знижує затрати праці за рахунок відміни ручної чистки головок коренеплодів від остатків гички. Результати роботи рекомендується до використання конструкторами для модернізації коренезбиральних комбайнів.Документ Обгрунтування параметрів пневмомеханічної висівної системи зернотукової стерньової сівалки(2021) Байбарацький А.С.Не дивлячись на всі переваги, посівні машини для підгрунтово- розкидного посіву ще не набули широкого поширення через слабку організацію виробництва, а також конструктивних і технологічних недоробок. Ці обставини обумовлюють актуальність вдосконалення висівних систем для підгрунтового розкидного посіву, з метою підвищення якості роботи висівної системи, а також поліпшення рівномірності розподілу насіння по площі живлення і глибині їх закладення. Мета роботи: вдосконалення елементів висівної системи з метою збільшення рівномірності розподілу насіння по площі харчування із застосуванням пневмомеханічної подачі. Об’єкт дослідження: технологічний процес посіву зернових з пневмомеханічної подачею насіння. Предмет дослідження: закономірності взаємодії насіння зернових з робочими поверхнями пневмомеханічної висівної системи.Документ Дослідження технічного стану та обгрунтування параметрів ТП та обладнання з ремонту карданних валів(2021) Шубін Д.Ю.Враховуючи те, що дорога імпортна техніка купується в основному лізинг, витрати на її підтримку в працездатному стані серйозно посилюють фінансове становище власників. Серйозні негативні наслідки може спричинити велика разномарочність техніки, що закуповується, наприклад, трактори купуються у 12 фірм-виробників. Це створює труднощі у забезпеченні запасів і технічному сервісі. Відновлення зношених деталей дозволяє значно знизити витрати на ремонт машин і обладнання, підвищити його надійність. Досвід передових підприємств показує, що відновлення зношених деталей із тимчасовими прогресивними технологіями дозволяє значно скоротити простої машин та обладнання, збільшити міжремонтний термін служби, зменшити витрати запасних частин. Накопичений значний позитивний світовий та вітчизняний досвід відновлення зношених деталей, відновлювального ремонту та модернізації уживаної автотракторної та іншої техніки. Бізнес у цій галузі постійно розвивається і має велику перспективу у Росії. Виходячи із зазначеного, залишається питання забезпечення працездатності карданної передачі. Мета роботи: обґрунтувати параметри технологічного процесу відновлення роботоздатності валів карданних та удосконалити стенд для їх ремонту. Методи дослідження – аналітичний, математико-статистичний аналіз та експериментальний. Об’єкт дослідження – зношені та пошкоджені карданні вали, процеси відмов та відновлення деталей. Теоретична і практична значущість роботи. Теоретичне значення результатів досліджень полягає в розробці технологічного процесу відновлення працездатності карданного валу, що включає удосконалення наступних операцій: діагностування, оцінку технічного стану та дефектування, відновлення працездатності деталей, складання. Практична значимість роботи полягає в розробці обґрунтування основних параметрів стенду для ремонту карданних валів, включаючи: вибір електродвигуна, розрахунок шпонкового з’єднання. Застосування представлено технологічного процесу ремонту карданного валудає можливість підвищити продуктивність праці при одночасному зниженні трудових і матеріальних витрат в порівня з відомими технологічними процесами.Документ Удосконалення технології ТО та ремонту форсунок паливних систем Common Rail автотракторних двигунів(2021) Солохненко І.Ю.У процесі експлуатації параметри паливоподачі ЕГФ змінюються, що в свою чергу впливають на якість роботи двигуна. В даний час заявленийресурс роботи ЕГФ дизельного двигуна становить близько 100 000 км пробігу або 2500 мотогодин. Малий опит експлуатації ПС типу CR, постійне вдосконалення їх конструкцій пояснює наявність порівняно невеликої інформації про їхню працездатність у експлуатації і поки ще ускладнює досить достовірну оцінку їх експлуатаційних показників. У зв’язку з невеликим терміном виробництва таких систем фірмами - виробниками не повністю відпрацьовані досить раціональні технології та засоби для ремонту подібних систем в умовах зосередження спеціалізованих ремонтних підприємств і відносно дуже дорогих запасних частин. Слід зазначити, що великі територіальні простори України зумовлюють складність контролю за дотриманням нормативних вимог до якості палива на різних заправках різних звичних компаній у сільській місцевості. Дослідженнями встановлено, що навіть в єдиних випадках використання неякісного палива ймовірність відмов паливних систем СR у порівнянні з традиційними системами значно вище. Ступінь розробленості. Згідно заводської технологій ремонту, встановлення вузлів ЕГФ, що відмовили, не передбачено, і ті вузли підлягають заміні. Убагато в чому пояснюється, на наш погляд, невиправдано висока собівартість ремонту ЕГФ. Технологій технічного обслуговування ЕГФ передбачають оцінку та налаштування єдиних для всіх ЕГФ контрольних параметрів. Практично не використовувані можливості електронного керування паливоподачею при регуліруванні. Не відпрацьовані питання електричного коригування базових характеристик управління паливоподачею відремонтованої ЕГФ з виділенням ідивідуальх особливостей кожної форсунки. У зв’язку з цим наукове дослідження, направлене на вдосконалення технічного обслуговування та ремонту електрогідравлічних форсунок, в тому числі на основі зміни базових характеристик управління паливоподачею (БХУП) дизельних двигунів представляються актуальними і практично значущими. Мета роботи. Удосконалення технічного обслуговування та ремонтуелектрогідравлічних форсунок поліпшенням технологій ремонту клапанного вузла і коригуванням базових характеристик управління паливоподачею. Об’єкт дослідження. Електрогідравлічна форсунка акумуляторних паливоподавальних систем автотракторних та комбайнових дизелів. Предмет дослідження. Технологій технічного обслуговування та ремонту електрогідравлічних форсунок акумуляторних паливних систем автотракторних і комбайнових дизелів. Наукова новизна роботи: - інформаційна модель забезпечення працездатності ЕГФ типу CR, пояснюючи індивідуального електричного коригування параметрів топливоподачі, що забезпечує збільшення періодичності ремонтно-технічних впливів; - математична модель процесу роботи електрогідравлічної форсунки, що встановлює залежність тривалості керуючого імпульсу від конструктивно-регулювальних параметрів ЕГФ і дозволяє визначити допустиме відхилення регульованих параметрів при різних режимах роботи; -удосконалена технологія ремонту електрогідравлічних форсунок акумуляторних паливних систем, що забезпечує відновлення ресурсу до 100% при зниженні собівартості ремонту в 1,5 рази; - методика регулювання ЕГФ шляхом коригування базових характеристик управління паливоподачею, що забезпечує розширення допусків до контрольних та складальних параметрів ЕГФ. Теоретична та практична значимість. - Технологія відновлення клапанного вузла ЕГФ типу СR; - Дані за експлуатаційними показниками сучасних паливопроводів систем типу СR автотракторних та комбайнових дизелів.Документ Дослідження технічного стану та підвищення довговічності лемешів плугів при відновленні(2021) Голояд В.У роботі розглянуто особливості експлуатації плоских робітників органів сільськогосподарської техніки, технології продовження ресурсу деталей, що включають електроконтактні способи зміцнення плоских поверхонь. Проведено теоретичні дослідження вибору оптимальних режимів електроконтактного паяння, оптимізації процесу нанесення покриття, встановлення залежностей твердості покриття та протяжності зони термічного впливу від режимів електроконтактного паяння Представлені матеріали, що використовуються в роботі для отримання покриттів та методики експериментальних досліджень, експлуатаційних випробувань зміцнених робочих органів сільськогосподарських машин. Наведено результати експериментальних досліджень: впливу параметрів режиму електроконтактного паяння; підготовки поверхні різними способами на якість покриття; металографічних досліджень та аналізу, зносостійкості покриттів та експлуатаційних випробувань Подано модернізоване обладнання та технологічні рекомендації щодо вибору, використання покриттів, отриманих електроконтактним паянням металевої стрічки. Показано типові технологічні процеси зміцнення плоских. поверхонь робочих органів сільськогосподарської техніки, випробувані та впроваджені в організаціях АПК України. Зроблено економічну оцінку проектних рішень зміцнення плоских поверхонь робочих органів сільськогосподарської техніки електроконтактним паянням через стрічкові аморфні припої металевої стрічкиДокумент Обґрунтування параметрів біогазового реактора переробки органічних відходів(2022) Довгий О.В.Документ Документ Документ Документ Документ Документ Діагностування електромагнітних форсунок бензинових двигунів автомобілів(2023) Карпенко С.С.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »