ОПП "Технічний сервіс машин та обладнання сільськогосподарського виробництва"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11271
Переглянути
Документ Документ Визначення закономірностей розподілу температур при токарній обробці(2023) Сумароков О.І.Документ Відновлення валів роторів турбокомпресорів дизельних двигунів(2023) Лукоянов Д.Ф.Документ Документ Документ Документ Дослідження технічного стану та обґрунтування параметрів ТП ремонту деталей передньої підвіски вантажного автомобіля(2021) Циганчук М.В.Мета роботи: провести аналіз технічного стану заданої деталі переднього моста вантажних автомобілів для розробки технологічних вимог на ремонт машин та удосконалити технологічний процес ремонту. Об’єктом даної роботи є розробка заходів технічного переоснащення майстерні з обґрунтуванням і вдосконаленням технології ремонту. Предметом роботи є деталі переднього моста вантажних автомобілів. Магістерська робота містить такі основні розділи: аналіз процесів руйнування деталей під час експлуатації; дослідження пошкоджень кулака поворотного; технологічну частину проектування; розрахунок обсягів робіт; розподіл їх між ремонтними підприємствами; визначення кількості технологічного обладнання, виробничих і допоміжних робітників. Обґрунтовано техніко-економічну доцільність розробки проекту з удосконалення технології ремонту деталей переднього моста вантажних автомобілів.Документ Дослідження технічного стану та обгрунтування параметрів ТП та обладнання з ремонту карданних валів(2021) Шубін Д.Ю.Враховуючи те, що дорога імпортна техніка купується в основному лізинг, витрати на її підтримку в працездатному стані серйозно посилюють фінансове становище власників. Серйозні негативні наслідки може спричинити велика разномарочність техніки, що закуповується, наприклад, трактори купуються у 12 фірм-виробників. Це створює труднощі у забезпеченні запасів і технічному сервісі. Відновлення зношених деталей дозволяє значно знизити витрати на ремонт машин і обладнання, підвищити його надійність. Досвід передових підприємств показує, що відновлення зношених деталей із тимчасовими прогресивними технологіями дозволяє значно скоротити простої машин та обладнання, збільшити міжремонтний термін служби, зменшити витрати запасних частин. Накопичений значний позитивний світовий та вітчизняний досвід відновлення зношених деталей, відновлювального ремонту та модернізації уживаної автотракторної та іншої техніки. Бізнес у цій галузі постійно розвивається і має велику перспективу у Росії. Виходячи із зазначеного, залишається питання забезпечення працездатності карданної передачі. Мета роботи: обґрунтувати параметри технологічного процесу відновлення роботоздатності валів карданних та удосконалити стенд для їх ремонту. Методи дослідження – аналітичний, математико-статистичний аналіз та експериментальний. Об’єкт дослідження – зношені та пошкоджені карданні вали, процеси відмов та відновлення деталей. Теоретична і практична значущість роботи. Теоретичне значення результатів досліджень полягає в розробці технологічного процесу відновлення працездатності карданного валу, що включає удосконалення наступних операцій: діагностування, оцінку технічного стану та дефектування, відновлення працездатності деталей, складання. Практична значимість роботи полягає в розробці обґрунтування основних параметрів стенду для ремонту карданних валів, включаючи: вибір електродвигуна, розрахунок шпонкового з’єднання. Застосування представлено технологічного процесу ремонту карданного валудає можливість підвищити продуктивність праці при одночасному зниженні трудових і матеріальних витрат в порівня з відомими технологічними процесами.Документ Дослідження технічного стану та підвищення довговічності лемешів плугів при відновленні(2021) Голояд В.У роботі розглянуто особливості експлуатації плоских робітників органів сільськогосподарської техніки, технології продовження ресурсу деталей, що включають електроконтактні способи зміцнення плоских поверхонь. Проведено теоретичні дослідження вибору оптимальних режимів електроконтактного паяння, оптимізації процесу нанесення покриття, встановлення залежностей твердості покриття та протяжності зони термічного впливу від режимів електроконтактного паяння Представлені матеріали, що використовуються в роботі для отримання покриттів та методики експериментальних досліджень, експлуатаційних випробувань зміцнених робочих органів сільськогосподарських машин. Наведено результати експериментальних досліджень: впливу параметрів режиму електроконтактного паяння; підготовки поверхні різними способами на якість покриття; металографічних досліджень та аналізу, зносостійкості покриттів та експлуатаційних випробувань Подано модернізоване обладнання та технологічні рекомендації щодо вибору, використання покриттів, отриманих електроконтактним паянням металевої стрічки. Показано типові технологічні процеси зміцнення плоских. поверхонь робочих органів сільськогосподарської техніки, випробувані та впроваджені в організаціях АПК України. Зроблено економічну оцінку проектних рішень зміцнення плоских поверхонь робочих органів сільськогосподарської техніки електроконтактним паянням через стрічкові аморфні припої металевої стрічкиДокумент Дослідження технічного стану та розробка технології відновлення посадок корпусних деталей сільськогосподарської техніки полімерними покриттями(2021) Сакало О.М.Розвиток вітчизняної хімічної промисловості супроводжується постійним випуском нових перспективні полімерних матеріалів різного призначення. Формується сприятливе середовище для розробки високоефективних технологій відновлення, які забезпечують підвищення ресурсу корпусних деталей, надійності сільськогосподарської техніки, скорочення витрат на технічний сервіс. Мета роботи: є розробка технології механізованого нанесення полімерних покриттів з розчину еластомеру Ф-40С на підшипники кочення, що забезпечує підвищення точності і довговічності посадок підшипників при відновленні корпусних деталей сільськогосподарської техніки методом ремонтних розмірів. Об’єкт дослідження: полімерні покриття, посадки підшипників в корпусній деталі, відновлені еластомером Ф-40С. Предмет дослідження: Усадка полімерного покриття з розчинів еластомеру Ф-40С різної в’язкості, залежно розмірів полімерних покриттів з розчинів еластомеру Ф-40С від параметрів режиму занурення і нанесення, зусилля різання і шорсткості від геометричних параметрів різця, точності полімерних покриттів від режиму різання, довговічність посадок підшипників в корпусних деталі, відновлених еластомером Ф-40С. У магістерській кваліфікаційній роботі розроблені нова технологія і технологічне оснащення для механізованого нанесення полімерних покриттів з розчину еластомеру Ф-40С на підшипники кочення та подальшої механічної обробки, яка впроваджена в ТОВ «Перемога» Вишгородського району Київської областіДокумент Дослідження технічного стану та розробка ТП відновлення корпусів вакуумних насосів(2023) Литвинчук Б.В.Документ Документ
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »