ОПП "Маркетинг"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11247
Переглянути
Документ Дослідження впливу інструментів нейромаркетингу на поведінку споживачів(2022) Гайдаєнко Д.О.Документ Ефективність рекламних кампаній іноземних брендів на ринку України(2023) Кочерук Д.А.; Вишнівська Б.Дипломна робота другого (магістерського) рівня вищої освіти на тему «Ефективність рекламних кампаній іноземних брендів на ринку України» містить 84 сторінки, 20 таблиць, 6 рисунків, 5 формул. Перелік посилань нараховує 23 найменування. Актуальність роботи: Тема "Ефективність рекламних кампаній іноземних брендів на ринку України" є актуальною в контексті посилення глобалізації та необхідності розуміння та вивчення механізмів, які забезпечують успішне впровадження та конкуренцію іноземних товарів у національному споживчому середовищі. Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дипломну роботу другого (магістерського) рівня вищої освіти виконано в Національному університеті біоресурсів і природовикористання України (м. Київ) відповідно до планів науково-дослідних робіт кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі. Результати дослідження, проведеного в роботі, є частиною наукової теми: «Ефективність рекламних кампаній іноземних брендів на ринку України» - внесок автора полягає в дослідженні та висвітленні стратегій, які сприяють успішній адаптації іноземних брендів на українському ринку реклами. Метою роботи є вивчення та аналіз впливу рекламних стратегій іноземних брендів на їхню успішність в українському споживчому середовищі, з метою виявлення оптимальних підходів для ефективного впровадження та популяризації продуктів на цьому ринку. Завдання дослідження: 1. Аналіз іноземних брендів на українському ринку 2. Оцінка рекламних стратегій 3. Оцінка ефективності рекламних кампаній 4. Вивчення споживчого підґрунтя 5. Пропозиції для покращення ефективності Об’єктом дослідження є іноземні бренди, які представлені на українському ринку. Дослідження спрямоване на вивчення різних аспектів їхньої рекламної діяльності, включаючи стратегії, канали комунікації та вплив на споживачів, з метою оцінки ефективності їхнього присутності та конкурентоспроможності на українському ринку. Предметом дослідження є рекламні кампанії іноземних брендів, що діють на українському ринку. Робота спрямована на аналіз та оцінку різноманітних аспектів рекламної стратегії цих брендів, включаючи вибір каналів реклами, взаємодію зі споживачами та вплив на їхнє сприйняття бренду. Методи дослідження включають аналіз літературних джерел, експертні оцінки, аналіз внутрішніх даних компаній. Наукова новизна отриманих результатів роботи полягає у систематичному аналізі та комплексному підході до оцінки ефективності рекламних кампаній іноземних брендів на ринку України. Робота враховує специфіку українського споживчого середовища та вивчає вплив рекламних стратегій на усвідомленість брендів, підвищення їхнього попиту та конкурентоспроможність. Використання емпіричних методів, таких як анкетування та аналіз внутрішніх даних компаній, дозволяє отримати конкретні дані та практичні рекомендації для іноземних брендів, що працюють на українському ринку. Такий підхід робить внесок у розвиток наукового розуміння ефективності рекламних стратегій у міжнародному контексті, зокрема в контексті української ринкової ситуації. Практичне значення отриманих результатів роботи полягає в наданні конкретних рекомендацій та інструментів для підвищення ефективності рекламних кампаній іноземних брендів на ринку України. Дослідження дозволяє визначити оптимальні стратегії комунікації та підходи до рекламної діяльності, що сприятимуть успішній адаптації та конкурентоспроможності брендів у відповідності з українськими споживчими уподобаннями та особливостями ринку. Апробація результатів роботи може бути проведена через наступні кроки: 1. Участь у наукових конференціях 2. Публікації в наукових журналах 3. Участь у семінарах та вебінарах 4. Обговорення з експертами 5. Представлення перед представниками бізнесу.Документ Документ Маркетингове дослідження кон’юнктури ринку зерна(2023) Прилипко М.Ю.; Гераймович В.Мaгiстеpcькa робота на тему «Маркетингове дослідження кон’юнктури ринку зерна» викладена на 99 сторінках друкованого тексту, включає 14 таблиць, 16 рисунків та 60 використаних джерел. Метою дослідження є здійснення ґрунтовного аналізу кон’юнктури світового ринку зерна та обґрунтування перспектив розвитку зернової галузі України. Поставлена мета дослідження дозволяє сформувати наступні задачі дослідження: - розкрити сучасні теоретичні моделі аналізу ринків; - виявити особливості функціонування зернового ринку; - здійснити аналіз і оцінку світового ринку зерна; - проаналізувати кон’юнктуру зернового ринку в Україні; - визначити чинники формування зернового ринку в Україні; - запропонувати стратегічні напрямки розвитку глобального та вітчизняного ринку зерна; - визначити пріоритети державного регулювання зернового ринку в Україні. Об'єктом дослідження є світовий та український ринок зерна. Предметом дослідження теоретичні та науково методичні підходи до оцінки та прогнозування кон’юнктури ринку. Методи дослідження Для вирішення поставлених завдань у магістерській роботі використано такі методи: аналізу та синтезу (у з’ясуванні теоретичних аспектів розвитку ринку зерна, аналізу та оцінки кон’юнктури сучасного стану світового ринку зерна та в Україні); структурно-логічний, узагальнення, факторного аналізу, моделювання (у визначенні напрямків удосконалення функціонування ринку зерна в Україні). Зa структурою дана магістерська poбoтa cклaдaєтьcя із вступу, трьох розділів основної частини, висновків, cпиcку використаних джерел. Структура магістерської роботи відповідає поставленим цілям і завданням. У першому poздiлi описано теоретичні аспекти функціонування ринку зерна. У другому розділі описано аналіз кон’юнктури світового ринку зерна і зернового ринку України. У третьому poздiлi описано стратегічні напрями розвитку ринку зерна в Україні та світі.Документ Маркетингове дослідження ринку молочної продукції(2022) Пік О.ОДокумент Маркетингове дослідження ринку рослинних олій(2021) Тригуб В.С.Документ Маркетингове дослідження ринку цукру(2022) Напуда М.О.Документ Документ Маркетингові дослідження вітчизняного та світового ринків продукції птахівництва(2023) Хатєєв А.М.; Нагорна О.Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Маркетингові дослідження вітчизняного та світового ринків продукції птахівництва» викладена на 80 сторінках друкованого тексту, включає 5 таблиць і 33 рисунки. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи використано 60 літературних джерела. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних підходів та розробка практичних рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності вітчизняної продукції птахівництва на світовому ринку. Об’єктом дослідження є процес маркетингового дослідження ринку продукції птахівництва. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти функціонування ринку продукції птахівництва. Методи дослідження: при аналізі сучасного стану та тенденцій розвитку ринку продукції птахівництва використані ряди динаміки, середні та відносні величини. Теоретичні узагальнення та формулювання висновків зроблені на основі абстрактно-логічного методу. При проведенні факторного аналізу ринку продукції птахівництва використані методи: зведення та групування статистичних даних, індексний та кореляційно-регресійний аналіз. Інформаційною базою магістерської кваліфікаційної роботи є: Закони України, нормативно-правові та законодавчі акти державних органів влади, аналітичні матеріали Державної служби статистики України, Державної митної служби України, Асоціації «Союз птахівників України», дані FAO та OECD, матеріали вітчизняних та зарубіжних періодичних видань з питань функціонування ринку продукції птахівництва, власні спостереження автораДокумент Маркетингові засади конкурентоспроможності підприємства(2023) Козак В.І.; Збарський В.Конкурентоспроможність – комплексна характеристика, яка може визначатися груповими, інтегральними, загальними показниками. Метою оцінки конкурентоспроможності фірми є визначення позиції фірми на галузевих, регіональних чи міжнародних ринках. Конкурентоспроможність підприємства включає успішну конкуренцію на ринку та отримання економічних переваг над конкурентами. Метою дослідження є пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі маркетингових засобів. Завдання дослідження полягають у розгляді наступних питань: 1. Конкурентоспроможність як економічна категорія; 2. Умови та принципи досягнення конкурентоспроможності на основі маркетингових інструментів; 3. Методика визначення конкурентоспроможності підприємства; 4. Організаційно-економічна характеристика; 5. Аналіз ефективності маркетингових інструментів підприємства; 6. Визначення конкурентоспроможності підприємства; 7. Дослідження кон’юнктури ринку експрес-доставки; 8. Обґрунтування запровадження сучасних маркетингових інструментів; 9. Оцінка економічної доцільності запропонованих заходів. Об’єктом дослідження виступає конкурентоспроможність як економічна категорія. Предметом дослідження є забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Методи дослідження: індукції, дедукції, аналізу, синтезу, узагальнення, графічного відображення. Практичне значення даної роботи полягає в тому, що розглянуті маркетингові інструменти підприємства та кон’юнктура ринку експрес-доставки дозволили зробити обґрунтування можливості запровадження сучасних маркетингових інструментів на основі вдосконалення вмісту соціальних мереж ТОВ «Нова пошта». Формування конкурентоспроможності підприємств є предметом дослідження значної кількості праць зарубіжних та вітчизняних науковців. Значний внесок у дослідження цієї проблеми зробили: Бондаренко А. Л., Бугас В. В., Дмитрієв І. А., Євчук Л. А., Красняк О. П., Леськів Г. З., Мангушев Д. В., Пихтін А. В. та ін. Питанням про важливість застосування маркетингових стратегій у формуванні конкурентоспроможності підприємства розглядалось Бондаренко А. Л., Бугасом В. В., Дмитрієвим І. А. та ін.Документ Організація збуту продукції(2023) Перевозчиков І.С.; Бондаренко В.Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Організація збуту продукції» складається зі вступу , трьох розділів ,висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 55 сторінок комп’ютерного тексту, в тому числі 7 таблиць, 12 рисунків, 40 джерел використаної літератури Мета дослідження – теоретичне та аналітичне дослідження планування маркетингової діяльності підприємства та обґрунтуванні перспективних напрямків її удосконалення. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Дельтахім». Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації збутової діяльності. В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання. Теоретичною і методичною основою досліджень стали наукові праці вітчизняних вчених з проблем теорії і практики планування та організації мaркетингoвої діяльності, законодавчі та нормативні акти. У процесі дослідження використані такі методи економічних досліджень: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків), статистико-економічний (сучасний стан та перспективи реалізації маркетингової стратегії ), розрахунково-конструктивний та експериментальний (визначення ефективної маркетингової стратегії ТОВ «Дельтахім») та інші. Інформаційною базою дослідження становлять наукові праці відомих учених, спеціальна економічна література, матеріали науково-практичних конференцій, електронні ресурси та результати особистих досліджень автора.Документ Документ Організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції(2023) Оксенюк Н.В.; Гераймович В.Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції» викладена на 97 сторінках друкованого тексту, включає 17 таблиць і 7 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання кваліфікаційної магістерської роботи використано 35 літературних джерел. Актуальність теми. Підприємству для успішної діяльності, ефективного обрання стратегії розвитку, результативного вирішення проблем необхідна інформація про побажання споживачів, про товари та послуги конкурентів, про те, яка ситуація на ринку як зменшити ризики в сучасних умовах господарювання, яку можна зібрати провівши маркетингові дослідження. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та практичних засад організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції та розробка напрямків вдосконалення маркетингових досліджень на підприємстві. Українські підприємства повинні вирішувати ці питання та розвивати галузь маркетингових досліджень для підвищення власної конкурентоспроможності, адже інформація в наш час виступає важливим елементом успішної роботи. Необхідність маркетингових досліджень обумовлена тим, що керівництво будь-якої організації, приймаючи маркетингові рішення, має обрати найефективніші з них з погляду прибутковості та рівня ризику. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - узагальнити теоретичні основи організації маркетингових досліджень підприємства; - проаналізувати організацію маркетингового дослідження на підприємстві; - запропонувати шляхи вдосконалення організації маркетингових досліджень на підприємстві. - розглянути організаційно-економічну характеристику підприємства; - провести аналіз системи управління маркетинговою діяльністю підприємства; - оцінити ефективність маркетингової діяльності в підприємстві; - здійснити прогнозування обсягів реалізації продукції в підприємстві на майбутні періоди; - запропонувати шляхи вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Валківський молокозавод». Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних основ організації маркетингових досліджень на ТОВ «Валківський молокозавод». Методи дослідження: абстрактно-логічний, метод зведення та групування статистичних даних, індексний та кореляціно-регресійний аналіз, монографічний метод. Наукова новизна. Отримано подальший розвиток, запропоновані шляхи вдосконалення маркетинговою діяльністю підприємства. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на III Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Маркетинг та логістика в агробізнесі». (м. Київ, НУБіП України, 20 квітня 2023 р.).Документ Організація маркетингових досліджень поведінки споживачів на ринку молочної продукції в Україні та країнах ЄС(2023) Оболенцева К.П.; Нагорна О.Магістерська робота на тему: Організація маркетингових досліджень поведінки споживачів на ринку молочної продукції в Україні та країнах ЄС викладена на 69 сторінках комп’ютерного тексту і містить 9 таблиць, 38 рисунків. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновку та списку використаної літератури. Для написання дипломної роботи було використано список літератури, який складається з 63 джерела. Метою роботи є дослідження поведінки споживачів на ринку молочної продукції в Україні та країнах ЄС; розробка практичних рекомендацій для молоковиробників з метою підвищення конкурентоспроможності та ефективного входження на світові ринки. Об'єктом дослідження є ринок молока та молочних продуктів України та країн ЄС. Предметом дослідження є теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо дослідження поведінки споживачів на ринку молока та молочної продукції. Джерелами інформації є літературні джерела, а саме: тематичні портали, інформація Євростату, підручники, монографії, наукові статті, статистичні дані, законодавча база, матеріали Державної служби статистики України, власні розрахунки, спостереження та опитування. У першому розділі роботи розглянуто теоретичні аспекти маркетингових досліджень, а саме поведінки споживачів. У другому розділі досліджено сучасний стан ринку молока та молочної продукції в Україні та країнах ЄС, і проведено опитування серед українських споживачів. У третьому розділі запропоновано перспективи розвитку а вдосконалення впізнаваності української молочної продукції закордоном.Документ Документ Організація реклами в інтернеті(2023) Дойніков Д.О.; Барилович О.Документ Організація рекламної діяльності підприємства(2023) Білецький О.Ю.; Луцій О.П.Документ Особливості використання інтернет-ресурсів у рекламній діяльності(2023) Мулик О.В.; Луцій О.Дипломна робота другого (магістерського) рівня вищої освіти на тему “Особливості використання інтернет-ресурсів у рекламній діяльності” містить 71 сторінку, 16 таблиць, 10 рисунків, 5 формул, 1 додаток. Перелік посилань нараховує 53 найменування. Метою дослідження є вивчення процесу розробки рекламної кампанії в теорії та застосування отриманих знань для розробки практичних рекомендацій щодо вдосконалення рекламної діяльності в мережі “Інтернет” ТОВ “КОМФІ ТРЕЙД”. Об’єктом дослідження є рекламна діяльність в мережі “Інтернет” ТОВ “КОМФІ ТРЕЙД”. Предметом дослідження виступає механізм реалізації інтернет-ресурсів в рекламній діяльності компанії ТОВ “КОМФІ ТРЕЙД”. У вступі підкреслюється актуальність, яку набувають питання розробки рентабельно обґрунтованої та доцільної рекламної інтернет-кампанії. У першому розділі досліджено сутність та значення рекламних кампаній підприємств в інтернеті, визначені особливості рекламних кампаній та підходи до оцінки ефективності рекламних кампаній в інтернеті. У другому розділі надано організаційно-економічну характеристику компанії ТОВ “КОМФІ ТРЕЙД”, здійснено сегментування ринку та позиціонування послуг на ньому, проведено аналіз та оцінку застосовуваних рекламних інтернет-кампаній в комплексі маркетингу компанії. У третьому розділі визначені перспективи просування реклами в мережі, досліджено маркетинговий бюджет для рекламної кампанії ТОВ “КОМФІ ТРЕЙД” та визначено очікуваний ефект запропонованих заходів від реклами в інтернеті. У висновках приведені результати магістерської роботи, визначенні перспективи реалізації запропонованих рішень.Документ Оцінка перспективних зовнішніх ринків українського продовольства(2023) Хотинюк А.М.; Збарський В.Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Оцінка перспективних зовнішніх ринків українського продовольства» викладена на сторінках друкованого тексту, включає 12 таблиць та 22 рисунка. Робота складається зі вступу, трьох розділів та висновків. Для написання магістерської роботи використано літературних джерел. Актуальність дослідження: Зростаюча активність на зовнішніх ринках та глобальна конкуренція вимагають глибшого розуміння перспектив та можливостей для українського продовольчого експорту. Особливу увагу привертають питання вибору потенційних ринків для експорту курячого м'яса, розробки маркетингових стратегій та стратегій виходу на міжнародні ринки. Мета дослідження: Метою даної магістерської роботи є розроблення рекомендацій щодо підвищення ефективності експорту українського продовольства на основі проведення комплексного аналізу та оцінки перспективних зовнішніх ринків курячого м'яса. Об'єкт та предмет дослідження: Об'єктом дослідження є український експорт курячого м'яса та його потенціал. Предметом дослідження є оцінка перспективних зовнішніх ринків для українського курячого м'яса, методи та стратегії експорту, а також законодавче та регуляторне середовище експорту. База дослідження – ПрАТ «МХП». Методологія дослідження: Дослідження буде проведено на основі аналізу статистичних даних, літературних джерел, економічних моделей та методів маркетингового аналізу. Зокрема, буде використано методи стратегічного планування та оцінки ризиків. Результати дослідження будуть корисні для виробників та експортерів продовольства, а також для державних органів, які регулюють та підтримують експортну діяльність в Україні. Даний дослідницький проект спрямований на розвиток та підвищення конкурентоспроможності українського продовольчого сектору на міжнародних ринках та відповідає актуальним завданням в галузі зовнішньої торгівлі та аграрної політики України. Апробація результатів роботи: Тези «Перспективні зовнішні ринки українського продовольства», участь у ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Маркетинг та логістика в агробізнесі»