ОПП "Програмне забезпечення інформаційних систем"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11259
Переглянути
Документ Програмна реалізація генетичного алгоритму у розробці штучного інтелекту для ігор(2023) Довгорукий А.А.Магістерська кваліфікаційна робота на тему "Програмна реалізація генетичного алгоритму у розробці штучного інтелекту для ігор" розглядає застосування генетичних алгоритмів для оптимізації ігрового процесу в середовищі Unity. Робота містить 50 сторінок, включаючи 16 ілюстрацій, 0 таблиць, 0 додатків та 11 використаних літературних джерел. Об’єктом дослідження є процес автоматичної генерації ігрових карт та механізм балансування сили ворожих NPC (неігрових персонажів), які атакують гравця. Дослідження фокусується на покращенні ігрового досвіду через адаптацію ігрового середовища та поведінки ворогів до стилю гри користувача. Використані методи дослідження охоплюють програмування в Unity, тестування генетичних алгоритмів, а також аналітичне оцінювання отриманих результатів. При виконанні роботи було застосовано ітеративний підхід з регулярною верифікацією результатів генерації та балансування. Метою роботи є розробка ефективного методу створення ігрових карт та балансування ворогів в реальному часі, що дозволяє створювати унікальний ігровий досвід для кожного користувача. Отримані результати показали, що використання генетичних алгоритмів може значно покращити процес створення ігрових карт та балансування ворогів, забезпечуючи високий рівень адаптивності до дій гравця. Наукова новизна полягає у розробці генетичного алгоритму, адаптованого для динамічного ігрового середовища Unity, який може бути використаний для інших типів ігор. Рекомендації щодо впровадження результатів роботи включають інтеграцію розробленого генетичного алгоритму у комерційні ігрові проекти, а також його подальше використання для навчання і поліпшення штучного інтелекту в іграх. Прикладна значимість роботи полягає в здатності алгоритму до швидкої адаптації, що робить його ідеальним для ігрової індустрії, де потрібна висока реактивність ігрових елементів та персоналізація ігрового процесу.