ОПП "Програмне забезпечення інформаційних систем"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11259
Переглянути
Документ Документ Алгоритми матричного множення на GPU для цілочисельних і поліноміальних матриць(2021) Петренко Д.Р.Документ Аналіз та прогнозування відтоку клієнтів інтернет провайдера з використанням технологій машинного навчання(2023) Пявчик М.О.Метою роботи є пошук та виявлення факторів, що змушують користувачів перейти до конкуруючого інтернет провайдера. В даній роботі розглянуто технології машинного навчання та порівняння їхніх характеристик. У практичній частині зімітовано машинне навчання на основі нейроної мережі та логічнорї регресії у інструменті Google Colab.Документ Документ Аналітична програмна система обігу медичних препаратів(2022) Кушніренко О.С.Документ Аналітична система для соціальної мережі(2023) Заболотько Д.В.Соціальні мережі стали феноменом 21 століття, збільшивши розмаїття соціальної взаємодії та створивши додаткові можливості для комерції в різних сферах життя. За незначних витрат – девайс та доступ до мережі Інтернет, соціальні мережі надають багато способів представлення власних думок, досягнень, знань, послуг чи товарів на широкий огляд. Такий спосіб комунікації вимагає значних ресурсів у власників соцмереж – потужні сервера, призначені обробляти величезний потік запитів, зберігати масиви різної інформації та оперативно представляти результати. Щоб забезпечувати такі, на перший погляд прості, але неймовірно масштабні процеси важливо безперервно вдосконалювати системи в цілому та запроваджувати все нові функції для збереження конкурентоспроможності. Для розвитку та вдосконалення соціальних мереж застосовуються різноманітні технології. Соцмережі отримують дуже великі об’єми різних даних, отже представляють собою перспективне джерело актуальних даних. Наприклад, створення та реалізація інтелектуальних алгоритмів підбору контенту спростила пошук публікацій для стрічки новин. Дані алгоритми засновані на аналізі зазначених вподобань, переглянутого контенту та пошукових запитів конкретного користувача. Але з популярністю соцмереж, продовжують рости масиви накопичених даних, що можуть бути використані для аналізу, а отже туди потрапляє все більше неякісних даних. Тому, з часом, з'явився попит на спеціалізовані мережі, що могли б забезпечувати схожий функціонал, але містити менше розмаїття інформації, щоб забезпечило більшу чистоту даних. Актуальність дослідження полягає у визначені технологій, що користуються попитом в соцмережі сфері ІТ, спрощуючи вибір напрямків навчання початківцям та допомагаючи визначити інструменти для роботи спеціалістам. Об’єктом дослідження виступають дописи користувачів в розробленій соціальній мережі. Предмет – аналітична система дописів для визначення та прогнозування популярності технологій ІТ. Мета дослідження полягає в застосуванні технологій OLAP та Data Mining (DM) для аналізу контенту в розроблюваній соціальній мережі. Завдання дослідження: • реалізувати систему аналізу контенту соціальної мережі використовуючи технології OLAP та DM; • проаналізувати отримані результати від системи та зробити висновки щодо ефективності застосування даних технологій в сфері соціальних мереж. Методи дослідження: OLAP та DM. Наукова новизна дослідження полягає в застосування технологій React.js, Redux, SASS для розробки та застосування OLAP та DM для дослідження даних в сфері соціальних мереж професійного спрямування для прогнозування популярності різних напрямків в ІТ. Пояснювальна записка містить чотири основні розділи, висновки та перелік використаних джерел. Перший розділ містить системний аналіз, що описує особливості предметної області та поставлені задачі програмного забезпечення. Наступний розділ демонструє процес створення об’єктно-орієнтованої моделей. Третій розділ представляє два головні етапи розробки – інформаційне та програмне забезпечення системи. В четвертому розділі наведені результати роботи інтелектуальних структур та аналіз ефективності їх використання.Документ Дорадча система керівника агрофірми(2023) Гончарук О.В.Робота написана на 70 сторінках, на яких зображено 21 рисунок, таблиці, 16 літературних джерел. Мета роботи. Метою роботи є створення дорадчої системи для керівника агрофірми, де в одному місці буде уся потрібна та проаналізована інформація. Методи дослідження. Технологія цифровізації дорадчої системи, способи прогнозування даних, що допоможуть приймати вчасні та рішення з кращим КПД. Результат роботи. У цій магістерській роботі була розглянута та реалізована «Дорадча інформаційна система керівника агрофірми» для платформи iOS та з використанням Swift. Рекомендації щодо одержаних результатів базуються на використанні додатка з з необхідним технічним обладнанням та, спираючись на отриманий аналіз, приймати рішення, що зроблять компанію більш ефективною. Удосконалення досліджуваної області. Майбутній напрямок розвитку цієї системи - розширення функціональності та інтеграція з іншими технологічними рішеннями, такими як моніторинг росту рослин та системи автоматизації процесів. Також, можливим покращенням може бути розширення функціональності для аналізу фінансових показників підприємства.Документ Дослідження системи моніторингу безпеки будівлі(2023) Киришун Д.А.Системи моніторингу безпеки будівель відіграють критичну роль у сучасному суспільстві, де прискорена урбанізація та зростання комплексності інфраструктур вимагають все більш вдосконалених методів забезпечення безпеки. Основні задачі таких систем полягають у виявленні, моніторингу та реагуванні на загрози, такі як пожежі, злом, технічні несправності тощо. Проте, сучасний стан цих систем залишає бажати кращого — вони часто є розрізненими, неефективними та вимагають великих витрат на встановлення та обслуговування. Забезпечення надійності та ефективності систем моніторингу безпеки будівель є не тільки технологічним викликом, але й соціальною необхідністю. Крім того, дана проблематика має велику економічну значущість, оскільки відсутність ефективних систем може призвести до великих матеріальних втрат та, що найгірше, загрози життю людей. Враховуючи вищезгадані аспекти, проведення дослідження системи моніторингу безпеки будівлі є не тільки актуальним, але й необхідним для підвищення якості життя, ефективності виробництва та забезпечення національної безпеки. Сучасний етап розвитку технічних наук, зокрема в галузі інформаційних технологій та кібернетики, відкриває нові можливості для вдосконалення систем моніторингу безпеки. Водночас, зростаюча кількість катастрофічних подій, зумовлених техногенними факторами, робить цю тему надзвичайно актуальною. Через обмеженість ресурсів та відсутність єдиної методології, існуючі системи не завжди забезпечують належний рівень безпеки. З огляду на геополітичну ситуацію та економічні умови в Україні, проблема набуває ще більшої ваги. Дослідження в даній області може забезпечити значущий внесок у розвиток безпекових технологій, які можуть бути адаптовані для конкретних умов нашої країни. Актуальність теми полягає не лише в розробці нових методів та технологій, але й в можливості їх інтеграції з існуючими системами. Критичний аналіз та порівняння з відомими розв'язаннями показують, що незважаючи на наявність численних досліджень в цій області, є значний простір для наукових та технічних вдосконалень. Метою даного дослідження є розробка програмного забезпечення для моніторингу безпеки будівель, яка б відзначалась високою надійністю, ефективністю та адаптивністю до змінюваних умов експлуатації. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступний комплекс задач: – аналіз існуючих систем моніторингу безпеки. Вивчення наукової літератури, патентів та інших джерел інформації для формування зрозумілого уявлення про стан справ в даній області; – визначення ключових параметрів, метрик безпеки та критеріїв, на основі яких буде оцінюватися ефективність системи моніторингу; – вибір технологій розробки; – створення прототипу системи. Створення робочої моделі системи на основі вибраного технічного рішення, у тому числі тестування та оцінка ефективності. – проведення випробувань перевірки надійності та ефективності розробленої системи. Об'єктом даного дослідження є будівлі різного призначення. Предметом дослідження є програмне забезпечення для моніторингу системи безпеки в будівлях. Для досягнення поставленої мети та вирішення конкретних задач дослідження було використано комплекс методів, які дозволяють глибоко аналізувати і розробляти системи моніторингу безпеки будівель: – аналітичний метод був застосований для вивчення наукової літератури, патентів та інших джерел інформації з метою аналізу існуючих систем і технологій. Цей метод дозволив сформувати загальний огляд проблеми та ідентифікувати ключові напрямки для подальших досліджень; – метод моделювання був використаний для створення концептуальної та технічної моделі системи моніторингу безпеки. Це включало в себе визначення основних компонентів системи та їх взаємодії; – статистичний метод використовувався для аналізу даних, отриманих в ході експериментальних досліджень. Це дозволило оцінити ефективність розробленої системи та визначити можливі вектори для подальшого вдосконалення. З урахуванням високого ступеня готовності та практичної значущості, рекомендується розглянути можливість впровадження даної системи на різних типах об'єктів — від житлових будинків до промислових комплексів та державних установ.Документ Експертна система управління командною роботою розробників(2021) Мороз Є.О.Документ Методи обробки звукового сигналу при використанні гітари як контролера в веб-орієнтованих застосунках(2023) Недьошев М.В.Сьогодні важко уявити сферу бізнесу, яка б не користувалася вебтехнологіями для свого розвитку. Веборієнтовані застосунки стали важливою частиною нашого життя, перетворюючи багато аспектів бізнесу, включаючи музичну освіту, в більш інтерактивні та цікаві. Сучасний ріст технологій та поширення веборієнтованих застосунків вимагає від розробників виходу за межі звичних інтерфейсів. Так зараз інтегруються тривимірна графіка, технології доповненої реальності, нейронні мережі та інше. Однак, музична освіта використовує малий відсоток доступних технологій у веббраузері. Гітара є одним з найпопулярніших музичних інструментів, і вивчення її гри є складним завданням, як і навчання інших мов. Під час вивчення музики важливі як практичні, так і теоретичні навички, такі як вивчення нот, розуміння патернів, відчуття ритму та вміння грати на інструменті. Існує проблема відсутності інтерактивності у музичних онлайн-курсах. Мета цього дослідження — дослідити можливість використання гітари як контролера для веборієнтованих застосунків та розробити систему, яка забезпечить більш інтуїтивну та ефективну взаємодію користувачів з вебзастосунками. Для досягнення такої мети було поставлено наступні завдання: • Створити метод для аналізу звуку з аудіо джерела вводу при прямому підключенні гітари до пристрою з веббраузером; • Проаналізувати особливості роботи користувацьких інтерфейсів в веборієнтованих застосунках з використанням гітари як контролера; • Розробку архітектури системи взаємодії гітари з веборієнтованими додатками; • Створити бібліотеку для використання гітари як контролера; • Побудувати демонстраційний додаток для навчання грі на гітарі з перевіркою коректності виконаної ноти та з вбудованими гітарними ефектами.Документ Методи оптимізації ігрового ПЗ засобами Unity(2023) Глуховський М.К.Кваліфікаційна магістерська робота містить: 71 с., 50 рис., 1 таблиця, 12 джерел, 1 додаток. В роботі представлено 3 розділи. Об'єкт дослідження - це ігрове програмне забезпечення, створене на платформі Unity. Предмет дослідження – методи і програмні засоби оптимізації графіки в при розробці відеоігрового ПЗ. Методи дослідження: загальнонаукові методи, методи динамічної оптимізації, методи оптимізації завантаження графіки, методи оптимізації освітлення, методи оптимізації створення об’єктів. Мета дослідження полягає у визначенні і розробці ефективних методів оптимізації ігрового ПЗ на платформі Unity з метою покращення продуктивності і якості ігрового досвіду. Результатом дослідження є методи які можна ефективно впроваджувати в відеоігрові проекти за для отримання хороших показників оптимізації.Документ Методи розроблення бібліотеки компонентів інтерфейсу користувача для веб-додатків(2023) Погребняк Д.А.У сучасному світі веб-застосунки стали вагомим атрибутом нашого повсякденного життя, адже вони використовуються в багатьох сфер, від бізнесу до освіти та розваг. Розмаїття цих застосунків суттєво збільшило попит на швидку та ефективну розробку їхніх інтерфейсів користувача. Якість і зручність веб-інтерфейсу сильно впливає на користувацький досвід. Проте розробка та підтримка інтерфейсів користувача можуть бути трудомісткими та часозатратними завданнями. Для полегшення цих проблем створили бібліотеки компонентів, котрі стали гарним та зручним інструментом розробників для створення інтерфейсів користувачів. Вони стандартизують та прискорюють процес створення інтерфейсів, дозволяючи використовувати готові елементи замість написання коду з нуля. Це спрощує розробку, робить її більш ефективною та зберігає час та ресурси. Проте, розробка власних бібліотек компонентів може бути складною через різноманіття можливостей їх реалізації та потреб конкретних застосунків. Дана магістерська робота спрямована на дослідження відомих методів розробки бібліотек компонентів для веб-застосунків та розробку загального методу для їх створення. Цей метод повинен спростити роботу розробників, забезпечуючи легкий та зрозумілий підхід до створення нових бібліотек. Метою моєї роботи є розроблення нового методу створення бібліотек веб-компонентів на основі аналізу існуючих методів та їх порівняння. Для досягнення цієї мети ставляться наступні завдання: ● Проаналізувати сучасні бібліотеки компонентів та інструменти для їх розробки. ● Визначити основні принципи проектування та структури таких бібліотек. ● Розробити методику для створення бібліотек компонентів. ● Створити програмний застосунок для реалізації розробленої методики. Для досягнення цих завдань в роботі використовуються наступні методи дослідження: ● Аналіз існуючих веб-застосунків та бібліотек компонентів для визначення їх особливостей та недоліків. ● Аналіз програмних інструментів та технологій для створення бібліотек компонентів. ● Моделювання загальної архітектури бібліотеки компонентів. ● Моделювання програмного застосунку для реалізації розробленого методу створення бібліотек компонентів. Результати цієї роботи можуть бути корисні як для індивідуальних розробників, так і для комерційних компаній, які прагнуть покращити процес розробки веб-застосунків. Основні висновки дослідження можуть служити основою для подальших досліджень у галузі веб-розробки та розробки бібліотек компонентів. У наступних розділах роботи будуть розглянуті і проаналізовані сучасні бібліотеки компонентів, розроблені методики створення нових бібліотек та реалізовані програмні рішення на основі розробленого методу.Документ Програмна реалізація генетичного алгоритму у розробці штучного інтелекту для ігор(2023) Довгорукий А.А.Магістерська кваліфікаційна робота на тему "Програмна реалізація генетичного алгоритму у розробці штучного інтелекту для ігор" розглядає застосування генетичних алгоритмів для оптимізації ігрового процесу в середовищі Unity. Робота містить 50 сторінок, включаючи 16 ілюстрацій, 0 таблиць, 0 додатків та 11 використаних літературних джерел. Об’єктом дослідження є процес автоматичної генерації ігрових карт та механізм балансування сили ворожих NPC (неігрових персонажів), які атакують гравця. Дослідження фокусується на покращенні ігрового досвіду через адаптацію ігрового середовища та поведінки ворогів до стилю гри користувача. Використані методи дослідження охоплюють програмування в Unity, тестування генетичних алгоритмів, а також аналітичне оцінювання отриманих результатів. При виконанні роботи було застосовано ітеративний підхід з регулярною верифікацією результатів генерації та балансування. Метою роботи є розробка ефективного методу створення ігрових карт та балансування ворогів в реальному часі, що дозволяє створювати унікальний ігровий досвід для кожного користувача. Отримані результати показали, що використання генетичних алгоритмів може значно покращити процес створення ігрових карт та балансування ворогів, забезпечуючи високий рівень адаптивності до дій гравця. Наукова новизна полягає у розробці генетичного алгоритму, адаптованого для динамічного ігрового середовища Unity, який може бути використаний для інших типів ігор. Рекомендації щодо впровадження результатів роботи включають інтеграцію розробленого генетичного алгоритму у комерційні ігрові проекти, а також його подальше використання для навчання і поліпшення штучного інтелекту в іграх. Прикладна значимість роботи полягає в здатності алгоритму до швидкої адаптації, що робить його ідеальним для ігрової індустрії, де потрібна висока реактивність ігрових елементів та персоналізація ігрового процесу.Документ Документ Програмне забезпечення керування діяльності керівника агрофірми(2021) Войт В.В.Документ Програмне забезпечення системи аналізу обробки замовлень в сфері краси та здоров’я(2023) Москальчук С.Ю.Дипломна робота на тему "Програмне забезпечення системи аналізу обробки замовлень в сфері краси та здоров'я" складається з 75 сторінок, 47 ілюстрацій, 1 таблиці та 2 додатків. В роботі було використано __ літературних джерел. Об'єктом дослідження є створення програмного забезпечення для системи аналізу обробки замовлень в галузі краси та здоров'я. Дослідження включає в себе аналіз потреб цільової аудиторії та розробку вебсайту для зручного управління замовленнями. Методи дослідження: В роботі використано методи аналізу вимог, проектування програмного забезпечення, розробки вебсайту та тестування. Метою дипломної роботи є створення веб-застосунку, який дозволить спростити та автоматизувати процес обробки замовлень для фахівців у сфері краси та здоров'я, а також полегшити процес замовлення послуг для клієнтів. Отримані результати: В результаті дослідження було розроблено програмне забезпечення, яке дозволяє фахівцям створювати профілі, приймати та відхиляти замовлення, вести облік фінансів та взаємодіяти з клієнтами. Система також забезпечує зручний інтерфейс для клієнтів для замовлення послуг та спілкування з фахівцями. Наукова новизна: Розроблене програмне забезпечення відзначається науковою новизною, оскільки воно пропонує новий підхід до управління замовленнями в сфері краси та здоров'я, спрощуючи процес як для фахівців, так і для клієнтів. Робота має прикладну значимість, оскільки розроблене програмне забезпечення може бути використане в реальних умовах для поліпшення обробки замовлень та зручності користувачів. Отже, дипломна робота висвітлює процес розробки програмного забезпечення для системи аналізу обробки замовлень в сфері краси та здоров'я, що має наукову новизну та великий потенціал в покращенні галузі.Документ Документ Документ Програмне забезпечення системи моніторингу утримання сільськогосподарських об’єктів(2021) Власенко О.В.Документ Програмне забезпечення системи навчання англійської мови(2023) Кононенко Р.П.В епоху цифрових технологій та швидкого розвитку програмного забезпечення для вивчення англійської мови стає необхідним дослідити його вплив на мовну освіту, окремих учнів та суспільство в цілому. Ця стаття розпочинає подорож динамічним і трансформаційним світом програмного забезпечення для вивчення англійської мови, намагаючись розгадати його минуле, зрозуміти його сьогодення і передбачити його майбутнє в невпинному прагненні зробити вивчення англійської мови доступнішим, ефективнішим і приємнішим для учнів по всьому світу. Об’єктом дослідження виступає програмне забезпечення системи навчання англійської мови. Предмет – оцінка, аналіз та розробка програмного забезпечення для покращення ефективності процесу навчання англійської мови. Метою цього дослідження є вивчення та розробка інноваційних компонентів для програмного забезпечення для вивчення англійської мови, які мають потенціал для покращення досвіду вивчення мови для користувачів. Конкретні цілі цього дослідження такі: 1. Розробка системи стеження: a. Створити комплексну систему відстеження в програмному забезпеченні для вивчення англійської мови, щоб систематично контролювати та записувати прогрес користувачів. b. Впроваджувати механізми зворотного зв’язку, які дозволяють користувачам оцінювати свій навчальний шлях і отримувати цінну інформацію від програмного забезпечення. 2. Розробка адаптивного алгоритму: a. Розробити та інтегрувати адаптивний первинний алгоритм для створення персоналізованих планів навчання, адаптованих до окремих користувачів. b. Використовувати підходи, керовані даними, для коригування темпу навчання, вмісту та вправ, забезпечуючи оптимальне та індивідуальне навчання для кожного користувача. 3. Впровадження машинного навчання та штучного інтелекту: a. Використати потужність технологій машинного навчання та штучного інтелекту для підвищення загальної ефективності та інноваційної спроможності освітніх систем. b. Використати ці технології для аналізу даних користувача, оптимізації доставки контенту та надання інтелектуальних рекомендацій, тим самим покращуючи процес навчання. 4. Розробка ефективних алгоритмів розпізнавання та перекладу: a. Створюйте удосконалені алгоритми розпізнавання та перекладу, щоб полегшити створення симуляторів та навчальних ігор для вивчення англійської мови. b. Ці алгоритми підвищать точність та інформативність мовних дій, дозволяючи користувачам краще розуміти англомовний контент. 5. Створення віртуального вчителя для персоналізованого навчання: a. Розробити віртуального вчителя в програмному забезпеченні, щоб надавати індивідуальне керівництво, підтримку та зворотний зв’язок окремим учням. b. Ця функція надасть користувачам доступ до індивідуального досвіду навчання, який відповідає їхнім унікальним потребам і здібностям, таким чином сприяючи прискореному засвоєнню мови. Досягнувши цих цілей дослідження, дослідження прагне зробити свій внесок у постійну еволюцію програмного забезпечення для вивчення англійської мови, гарантуючи, що воно стане більш ефективним, адаптивним і привабливим інструментом для тих, хто вивчає мову. Зрештою, мета полягає в тому, щоб дати користувачам змогу досягти суттєвого прогресу у своєму володінні англійською мовою, пропонуючи більш персоналізований та ефективний досвід навчання. Пояснювальний документ складається з чотирьох основних сегментів, заключних зауважень і бібліографії використаних посилань. Початковий сегмент охоплює комплексне дослідження системи, окреслюючи особливості предметної області та цілі програмного забезпечення. Наступний розділ ілюструє побудову об'єктно-орієнтованих моделей. Третій розділ пояснює розвиток системи у дві ключові фази, а саме, розробку інформації та програмного забезпечення. Четвертий розділ охоплює результати, що стосуються інтелектуальних конструкцій, і оцінку їхньої ефективності на практиці.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »