Нагорна О.Оболенцева К.П.2024-10-232023Оболенцева К.П. Організація маркетингових досліджень поведінки споживачів на ринку молочної продукції в Україні та країнах ЄС : дипломна робота ... магістра : 075 «Маркетинг» / Оболенцева К.П. - Київ, 2023. – 90 с.https://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/14815Магістерська робота на тему: Організація маркетингових досліджень поведінки споживачів на ринку молочної продукції в Україні та країнах ЄС викладена на 69 сторінках комп’ютерного тексту і містить 9 таблиць, 38 рисунків. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновку та списку використаної літератури. Для написання дипломної роботи було використано список літератури, який складається з 63 джерела. Метою роботи є дослідження поведінки споживачів на ринку молочної продукції в Україні та країнах ЄС; розробка практичних рекомендацій для молоковиробників з метою підвищення конкурентоспроможності та ефективного входження на світові ринки. Об'єктом дослідження є ринок молока та молочних продуктів України та країн ЄС. Предметом дослідження є теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо дослідження поведінки споживачів на ринку молока та молочної продукції. Джерелами інформації є літературні джерела, а саме: тематичні портали, інформація Євростату, підручники, монографії, наукові статті, статистичні дані, законодавча база, матеріали Державної служби статистики України, власні розрахунки, спостереження та опитування. У першому розділі роботи розглянуто теоретичні аспекти маркетингових досліджень, а саме поведінки споживачів. У другому розділі досліджено сучасний стан ринку молока та молочної продукції в Україні та країнах ЄС, і проведено опитування серед українських споживачів. У третьому розділі запропоновано перспективи розвитку а вдосконалення впізнаваності української молочної продукції закордоном.ukмаркетингринокмаркетингові дослідженняповедінка споживачівмолокомолочна продукціяайдентикаЄвропейський Союзmarketingmarketmarket researchconsumer behaviormilkdairy productsidentityEuropean UnionmarketingmarktmarktforschungverbraucherverhaltenmilchmolkereiprodukteidentitätEuropäische UnionОрганізація маркетингових досліджень поведінки споживачів на ринку молочної продукції в Україні та країнах ЄСThesis