Яременко, Н.В.2021-11-292021-11-292019Сутність предметно-мовного інтегрованого навчання під час вивчення англійської мови студентами немовних факультетів / Н.В. Яременко // Міжнародний філологічний часопис. - К. : НУБіП України, 2019. - Том 10, № 1. - С. 134-139https://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/8898Статтю присвячено висвітленню сутності та змісту предметного-мовного інтегрованого навчання під час викладання англійської мови студентам немовних факультетів (CLIL). Установлено, що методика CLIL виникла під впливом глобалізаційних процесів, які у свою чергу пов’язані зі швидкими темпами соціально-економічних змін; технологізацією та комп’ютерізацією; появою мілінніалів.ukCLILметодикастудентинемовні факультетивикладачанглійська моваСутність предметно-мовного інтегрованого навчання під час вивчення англійської мови студентами немовних факультетівOther