Клак, Інна Євгеніївна2016-01-202016-01-202015Формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення фахових дисциплін: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кандидата педагог. наук: 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / І. Є. Клак ; Національний університет біоресурсів і природокористування України. - К., 2015. - 20 сhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/1519Thesis for the Candidate Degree in Pedagogy, specialty 13.00.04 – Theory and Methods of Professional Education. – National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine. – Kyiv, 2015. The thesis is a theoretical and experimental argumentation of scientific methods of forming the future teachers-philologists’ professional communicative competence in the process of learning the special disciplines. The analysis of the modern approaches to forming the future teachers-philologists’ professional communicative competence has been accomplished, the notional and terminological concept of the problem has been defined more precisely. The pedagogical conditions of forming the future teachers-philologists’ professional communicative competence have been determined, theoretically grounded and experimentally tested. The model of forming the future teachers-philologists’ professional communicative competence in the process of learning the special disciplines has been designed. The suggestions and recommendations of improving the content of training future teachers-philologists have been proved, the criteria that reflect the level of forming the future teachers-philologists’ professional communicative competence have been systematized. The appropriate diagnostic tools, innovative forms and methods of forming the future teachers-philologists’ professional communicative competence in the process of learning the special disciplines have been suggested. The pedagogical experiment on forming the future teachers-philologists’ professional communicative competence in the process of learning the special disciplines proving the effectiveness of the author’s approach has been planned and implementedДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Національний університет біоресурсів та природокористування України. – Київ, 2015. Дисертаційне дослідження є теоретико-експериментальним обґрунтуванням науково-методичного забезпечення формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення фахових дисциплін. Здійснено аналіз сучасних підходів до формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів, уточнено понятійно-термінологічний апарат досліджуваної проблеми. Визначено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів. Розроблено модель формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення фахових дисциплін. Обґрунтовано пропозиції та рекомендації щодо удосконалення змісту професійної підготовки майбутніх учителів-філологів, систематизовано критерії, що відображають рівень сформованості професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів, запропоновано відповідний діагностичний інструментарій, інноваційні форми та методику формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення фахових дисциплін. Сплановано та реалізовано педагогічний експеримент з формування досліджуваного феномена, яким доведено ефективність обраного підходуukпрофесійна комунікативна компетентність, майбутні учителі-філологи, педагогічні умови, модель формування, зміст професійної підготовки майбутніх учителів-філологівФормування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення фахових дисциплінThesisAbstract