Аксентюк М.Білан Ростислав Русланович2024-12-122024Білан Р.Р. Формування маркетингової стратегії підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 073 «Менеджмент» / Білан Р.Р. - Київ, 2024. - 73 с.https://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/15163Актуальність теми. В умовах постійно змінюючогося бізнес–середовища формування маркетингової стратегії є ключовим елементом успішної конкурентної боротьби та забезпечення стійкого розвитку підприємства. Шляхом аналізу ринку, конкурентів, споживачів та власних ресурсів підприємство може визначити свої переваги та недоліки, що допоможе виробити ефективну маркетингову стратегію. Правильно спроектована маркетингова стратегія дозволить підприємству залучати нових клієнтів, утримувати існуючих, а також збільшувати свою частку на ринку. Завдяки адаптивності та гнучкості маркетингової стратегії, підприємство може ефективно реагувати на зміни у споживчих уподобаннях, технологічному прогресі та економічному середовищі. Ефективне впровадження маркетингової стратегії дозволить підприємству збільшити свою конкурентоспроможність, розширити свою аудиторію та збільшити прибутковість діяльності. Окремі проблеми формування маркетингових стратегій розглядали такі вчені як Гонтарева І., Мангушев Д., Жденовська А., Горобець Н., Кириченко С., Половинка К., Долгальова О., Мартиненко В., Лісений Є., Дяченко Ю., Кузьминчук Н., Горшков М., Блажко Ю., Бриндіна O., Труш М. . Процишин Ю., Хринюк О., Ганіч С. Ознайомлення з опублікованими працями, присвяченими дослідженню теоретичних та практичних аспектів формування маркетингової стратегії підприємства, підтверджує актуальність вибраної теми дослідження. Мета і завдання дослідження. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення формування маркетингової стратегії підприємства. Відповідно до мети визначені завдання дослідження: - визначити теоретичні підходи до визначення маркетингової підприємства; - розглянути чинники та етапи розробки маркетингової стратегії; - охарактеризувати методологічні засади вибору та обґрунтування маркетингової стратегії; - навести загальну характеристику підприємства; - оцінити маркетингове середовище підприємства; - виконати оцінку ефективності маркетингової стратегії підприємства; - обґрунтувати можливі заходи щодо формування маркетингової стратегії підприємства; - навести адаптивну стратегію підприємства. Об’єктом дослідження є процес формування маркетингової стратегії підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства. Поглиблені дослідження здійснені на матеріалах АТ «КБ «ПРИВАТБАНК». Методи дослідження. Методологічною основою бакалаврської кваліфікаційної роботи є комплексний підхід, діалектичний метод наукового пізнання, фундаментальні наукові праці та розробки українських і зарубіжних вчених у теорії формування маркетингової стратегії підприємства. Для досягнення поставленої у бакалаврській кваліфікаційній роботі мети були використані такі загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: дедукції – при побудові структури роботи в логічному взаємозв’язку і вивченні предмета загалом, єдності та взаємозалежності його окремих складових частин; індукції – при формуванні загальних висновків до проведеного дослідження; абстрактно–логічний та синтезу – при уточненні тлумачень категоріального інструментарію обраної теми дослідження; табличний та графічний – для аналізу та оцінки інформації; Інформаційною базою бакалаврської кваліфікаційної роботи є нормативно–правові акти України, українські та зарубіжні інформаційні джерела, річні звіти та первинна документація АТ «КБ «ПРИВАТБАНК» а також результати власних спостережень. Практичне значення одержаних результатів полягає у наданні рекомендацій, спрямованих на удосконалення формування маркетингової стратегії підприємства, що сприятиме підвищенню прибутковості та конкурентоспроможності підприємства. Структура роботи. Бакалаврська кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст бакалаврської кваліфікаційної роботи викладено на 74 сторінці, у тому числі робота містить 15 таблиць, 5 рисунків, 3 додатки та 36 використаних джерел. Структура і обсяг роботи. Бакалаврське дослідження містить список використаних джерел із 36 найменувань, 15 таблиць, 5 рисунків, 3 додатки та викладене на 60 сторінках основного тексту.ukбізнес–середовищемаркетингова стратегіяпідприємствоконкурентоспроможністьbusiness environmentmarketing strategyenterprisecompetitivenessunternehmensumfeldmarketingstrategieunternehmenwettbewerbsfähigkeitФормування маркетингової стратегії підприємстваThesis