Талавиря Микола ПетровичЗбарський Василь КузьмичБуряк Р.І.Александров Д.С.Бондаренко Л.О.Блохін С.О.Войтовська Я.О.Залевський Д.А.Кнап Н.В.Сидоренко О.М.Павлишин С.П.Полінкевич С.І.Полюхович В.С.Чертінов В.О.2023-07-042023-07-042023Словник-довідник маркетолога : словник-довідник / М. П. Талавиря [та ін.]. - К. : ФОП Ямчинський О.В., 2023. - 176 с. - ISBN 978-617-8282-05-9978-617-8282-05-9https://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/10035Рекомендовано до видання Вченою радою Київського кооперативного інституту бізнесу і праваТермінологічний словник-довідник містить необхідний мінімум найбільш вживаних професійних термінів та понять з дисциплін «Економіка підприємства», «Маркетинг» та «Менеджмент». Ознайомлення з пропонованим понятійним апаратом допоможе студентам зорієнтуватися у різноманітті актуальних загальноекономічних та маркетингових термінів і понять та сприятиме кращому вивченню курсу «Маркетинг». Методичний матеріал рекомендовано для самостійної роботи, роботи на практичних та лекційних заняттях, використання в умовах самоосвіти та дистанційного навчання студентів та фахівців з маркетингу. Терміни подані за алфавітом по семи розділах: 1) господарська практика; 2) зовнішньоекономічна діяльність; 3) маркетинг; 4) соціально-економічний розвиток села; 5) грошові одиниці основних держав світу(банкноти і розмінні монети); 6) основні терміни SMMмаркетолога та 7) перелік маркетингових термінів із поясненнями. Буде корисний викладачам, аспірантам, маркетологам підприємств і організацій, працівникам рекламних агенцій широкому колу учасників сфери бізнесу.ukмаркетингекономіка підприємстваменеджментСловник-довідник маркетологаDictionary