Перегляд за Автор "Залевський Д.А."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Словник-довідник маркетолога(ФОП Ямчинський О.В., 2023) Талавиря Микола Петрович; Збарський Василь Кузьмич; Буряк Р.І.; Александров Д.С.; Бондаренко Л.О.; Блохін С.О.; Войтовська Я.О.; Залевський Д.А.; Кнап Н.В.; Сидоренко О.М.; Павлишин С.П.; Полінкевич С.І.; Полюхович В.С.; Чертінов В.О.Термінологічний словник-довідник містить необхідний мінімум найбільш вживаних професійних термінів та понять з дисциплін «Економіка підприємства», «Маркетинг» та «Менеджмент». Ознайомлення з пропонованим понятійним апаратом допоможе студентам зорієнтуватися у різноманітті актуальних загальноекономічних та маркетингових термінів і понять та сприятиме кращому вивченню курсу «Маркетинг». Методичний матеріал рекомендовано для самостійної роботи, роботи на практичних та лекційних заняттях, використання в умовах самоосвіти та дистанційного навчання студентів та фахівців з маркетингу. Терміни подані за алфавітом по семи розділах: 1) господарська практика; 2) зовнішньоекономічна діяльність; 3) маркетинг; 4) соціально-економічний розвиток села; 5) грошові одиниці основних держав світу(банкноти і розмінні монети); 6) основні терміни SMMмаркетолога та 7) перелік маркетингових термінів із поясненнями. Буде корисний викладачам, аспірантам, маркетологам підприємств і організацій, працівникам рекламних агенцій широкому колу учасників сфери бізнесу.