Перегляд за Автор "Осенко Марія Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Формування організаційної культури підприємств(2024) Осенко Марія Олександрівна; Восколупов В.Актуальність теми. Формування організаційної культури на підприємстві під час воєнного стану в Україні представляє унікальні виклики та міркування через надзвичайні обставини та підвищений рівень невизначеності. Воєнний стан зазвичай передбачає посилення державного контролю, обмеження громадянських свобод і посилення заходів безпеки, що може суттєво вплинути на динаміку організаційної культури. Динамічні зміни на ринку, глобалізація, зростання ролі інформаційних технологій та штучного інтелекту – все це створює нові виклики для підприємств. Щоб успішно адаптуватися до цих змін, підприємства потребують гнучкості та здатності до постійного розвитку. Організаційна культура відноситься до спільних цінностей, переконань, поглядів і поведінки, які характеризують підприємство та керують взаємодією її членів і процесами прийняття рішень. Організаційна культура поєднує не лише усі види діяльності, але й взаємини, що виникають всередині підприємства, роблячи, тим самим, колектив згуртованим і продуктивним. Вона створює зовнішній образ, формує імідж, визначає характер відносин з клієнтами і партнерами. Таким чином, сильна організаційна культура стає запорукою успішності підприємства в конкурентному середовищі. Теоретичні та практичні аспекти формування організаційної культури підприємств досліджували такі учені, як: Т. Г. Басюрська, В. І. Волович, Ю. П. Воржакова, С. О. Гайдученко, Н. В. Пахота, М. Д. Прищак, С. М. Судомир, Г. В. Тимошенко, В. В. Фурманець, , Г. А. Харченко, О. В. Харчишина, Л. І. Хомутенко, та ін. Ознайомлення з опублікованими працями, присвяченими дослідженню теоретичних та практичних аспектів формування організаційної культури підприємства, підтверджує актуальність вибраної теми дослідження. Мета і завдання дослідження. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення формування організаційної культури підприємства. Відповідно до мети визначені завдання дослідження: - розкрити сутність та основні поняття організаційної культури підприємств; - охарактеризувати типи організаційної культури підприємств; - навести особливості формування організаційної культури підприємства; - навести загальну характеристику підприємства; - розкрити процес організаційної культури підприємства; - провести аналіз формування організаційної культури підприємства; - здійснити оцінювання організаційної культури підприємства; - запропонувати напрями покращення організаційної культури у підприємстві; - запропонувати заходи мотивації персоналу як чиннику покращення організаційної культури підприємства; - навести зарубіжний досвід формування організаційної культури підприємства. Об’єктом дослідження є процес формування організаційної культури підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти формування організаційної культури підприємства. Поглиблені дослідження здійснені на матеріалах ТОВ «Шалом 2030» Черкаського району Черкаської області. Методи дослідження. Методологічною основою бакалаврської кваліфікаційної роботи є комплексний підхід, діалектичний метод наукового пізнання, фундаментальні наукові праці та розробки українських і зарубіжних вчених у теорії формування організаційної культури підприємства. Для досягнення поставленої у бакалаврській кваліфікаційній роботі мети були використані такі загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: дедукції – при побудові структури роботи в логічному взаємозв’язку і вивченні предмета загалом, єдності та взаємозалежності його окремих складових частин; індукції – при формуванні загальних висновків до проведеного дослідження; абстрактно-логічний та синтезу – при уточненні тлумачень категоріального інструментарію обраної теми дослідження; табличний та графічний – для аналізу та оцінки інформації; матричний та SWOT-аналізу – при визначенні бізнес-портфелю, сильних та слабких сторін, а також можливостей і загроз досліджуваного підприємства та інші методи дослідження економічних процесів і явищ. Інформаційною базою бакалаврської кваліфікаційної роботи є нормативно-правові акти України, українські та зарубіжні інформаційні джерела, річні звіти та первинна документація ТОВ «Шалом 2030», а також результати власних спостережень. Практичне значення одержаних результатів полягає у наданні рекомендацій, спрямованих на удосконалення формування організаційної культури підприємств, що сприятиме підвищенню продуктивності праці та конкурентоспроможності підприємства. Структура роботи. Бакалаврська кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст бакалаврської кваліфікаційної роботи викладено на 63 сторінках, у тому числі робота містить 17 таблиць, 15 рисунків, 40 використаних джерел.