Перегляд за Автор "Руднєва Анна Станіславівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Лідерство у системі управління підприємством(2024) Руднєва Анна Станіславівна; Восколупов В.Актуальність теми. В умовах сучасного світу, який неодноразово випробовується різними викликами і кризами, питання лідерства в управлінні підприємством стає особливо актуальним й важливим. Сьогодні, коли країна зіткнулася з воєнним станом та геополітичної напруженості в цілому, вимоги до ефективного керівництва і управління ресурсами стають ще більш вагомими та критичними. Сучасне суспільство вимагає висококваліфікованих та енергійних спеціалістів, які можуть швидко та ефективно визначати свої цілі, передбачати досягнення, подолати виклики, будувати взаємини і співпрацювати в команді. Важливою складовою особистості такого фахівця є наявність сформованої лідерської позиції. Це комплексна та стійка характеристика, що виявляється у системі ставлень до людей та самої себе в складних соціальних взаємодіях. Зовні це виражається у лідерській поведінці, а в серці - у системі цілей, цінностей та переконань, що визначають характер потреб, мотивації та переконань особистості. Щоб стати ефективним лідером, необхідно розуміти природні закони та дотримуватися вічних цінностей, сприяти культурі взаємного довіри та поваги. В умовах спільної роботи над досягненням цілей з різними людьми надзвичайно важливо встановлювати гармонійні стосунки, розуміти та цінувати різниці, надавати можливість виявити творчий потенціал та давати приклад особистого професійного підходу. Справжні лідери не тільки ведуть інших, але й служать прикладом для них. Вони стимулюють, а не вимагають, їм властиво ефективно делегувати повноваження та завжди дивитися вперед, у майбутнє. Крім того, компетентні лідери завжди дивляться вперед, з думкою про майбутнє своєї команди та підприємства. Вони аналізують ситуації та приймають стратегічні рішення, щоб кожен крок приносив плоди у вигляді прогресу та розвитку. Теоретичні та практичні аспекти лідерства у системі управління підприємством досліджували такі учені, як: Т. Балановська, О. Гавриш, Т. Гура, К. Драмарецька, Й. Завадський, В. Лугова, Дж. Максвелл, М. Михайліченко, О. Нестуля, М. Портер, О. Романовський, Л. Скібіцька, А. Троян, В. Харченко, Г. Харченко та ін.. Ознайомлення з опублікованими працями, присвяченими дослідженню теоретичних та практичних аспектів лідерства у системі управління підприємством, підтверджує актуальність вибраної теми дослідження. Мета і завдання дослідження. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення лідерства у системі управління підприємством. Відповідно до мети визначені завдання дослідження: - розглянути підходи до поняття лідера: суть, види і функції; - охарактеризувати сутність лідерства у системі управління підприємством; - проаналізувати теорії і стилі лідерства у системі управління підприємством; - навести загальну характеристику підприємства; - провести аналіз системи управління персоналом підприємства; - здійснити оцінювання лідерства в системі управління підприємством; - запропонувати рекомендації щодо впровадження сучасних прийомів лідерства у систему управління підприємством; - навести заходи щодо розвитку лідерських компетентностей персоналу у підприємстві; - запропонувати зарубіжний досвід розвитку лідерства в системі управління підприємством. Об’єктом дослідження є процес лідерства у системі управління підприємством. Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти лідерства у системі управління підприємством. Поглиблені дослідження зроблені на матеріалах ПП «Greenfield» Гайсинського району Вінницької області. Методи дослідження. Методологічною основою бакалаврської кваліфікаційної роботи є комплексний підхід, діалектичний метод наукового пізнання, фундаментальні наукові праці та розробки українських і зарубіжних вчених у теорії лідерства у системі управління підприємством. Для досягнення поставленої у бакалаврській кваліфікаційній роботі мети були використані такі загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: дедукції – при побудові структури роботи в логічному взаємозв’язку і вивченні предмета загалом, єдності та взаємозалежності його окремих складових частин; індукції – при формуванні загальних висновків до проведеного дослідження; абстрактно-логічний та синтезу – при уточненні тлумачень категоріального інструментарію обраної теми дослідження; табличний та графічний – для аналізу та оцінки інформації. Інформаційною базою бакалаврської кваліфікаційної роботи є нормативно-правові акти України, українські та зарубіжні інформаційні джерела, річні звіти та первинна документація ПП «Greenfield» а також результати власних спостережень. Практичне значення одержаних результатів полягає у наданні рекомендацій, спрямованих на удосконалення лідерства у системі управління підприємством, що сприятиме підвищенню продуктивності праці персоналу та його конкурентоспроможності. Структура роботи. Бакалаврська кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст бакалаврської кваліфікаційної роботи викладено на 69 сторінках, у тому числі робота містить 15 таблиць, 12 рисунків, 48 використаних джерел.