Навчальні та наукові видання
Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/3
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Оптимізація режимів руху шарнірно-зчленованої стрілової системи крана(ЦП «Компринт», 2015) Ловейкін, Вячеслав Сергійович; Паламарчук, Дмитро АнатолійовичНаведено методику зменшення коливань вантажу закріпленого на гнучкому підвісі при зміні його вильоту за допомогою врівноваженої шарнірно-зчленованої стрілової системи крана. Для такої конструкції шарнірно-зчленованої стрілової системи крана: удосконалено математичну модель динаміки руху та визначено оптимальні закони руху, при яких коливання вантажу усуваються протягом усього циклу руху стрілової системи. Монографія призначена для дослідників та конструкторів вантажопідіймальних машин, а також аспірантів, магістрів та студентів, що займаються дослі- дженнями кранів з шарнірно-зчленованою стріловою системою.Документ Динамічна оптимізація механізму підйому вантажу мостових кранів : монографія(ЦП «Компринт», 2015) Ловейкін, Вячеслав Сергійович; Ромасевич, Юрій ОлександровичМонографія написана на основі теоретичних та експериментальних досліджень режимів роботи механізму підйому вантажу мотових кранів. Побудовано багатоетапні математичні моделі динаміки підйому/опускання вантажу для режимів „з підхватом” та „з вісу”. На основі математичних моделей проведено динамічний та енергетичний аналізи режимів роботи механізму підйому вантажу за реостатного та частотного керування його приводом. Виконано синтез оптимальних режимів роботи механізму підйому вантажу та проведено моделювання роботи механізму в цих режимах. Наведено програму та методику експериментальних досліджень режимів роботи механізму підйому вантажу. Керування рухом під час проведення експериментів виконано за допомогою розробленого програмного забезпечення. Для обробки масивів експериментальних даних використані розроблені авторами методи та методи статистичного аналізу. Встановлено загальні положення, які дозволяють підвищити ефективність роботи механізму підйому вантажу за рахунок реалізації режимів його роботи. Призначена для наукових та інженерних працівників, а також може бути корисна аспірантам, магістрам та студентам машинобудівних спеціальностей вищих навчальних закладів.