Навчальні та наукові видання

Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/3

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Середньоанглійська мова
    (НУБіП України, 2024) Тимофєєв Володимир Анатолійович
    Метою рекомендацій є формування аналітичних компонентів професійно-інтелектуальної компетентності майбутніх перекладачів-філологів шляхом синхронічно-діахронічного вивчення історії розвитку англійської мови (ранньоновоанглійський період). Індуктивний метод полягає у виведенні фонетично-граматичних правил через виконання спеціально підібраних вправ на основі компаративного аналізу під керівництвом викладача. Робота із вказівками передбачає індивідуальну, парну та фронтальну форми засвоєння матеріалу. Вказівки укладено відповідно до програми з дисципліни «Історія англійської мови» для студентів ОС «Бакалавр» спеціальності 035 «Філологія».
  • Ескіз
    Документ
    English for forestry. Англійська мова для студентів спеціальності «Лісове господарство» ОС «Бакалавр»
    (Експодрук, 2023) Туріцина Олена Миколаївна
    Мета навчально-методичного посібника – розвиток професійно-орієнтованої лексичної компетенції, крос-культурної компетентності і граматичних навичок під час практичних занять та а самостійної роботи студентів з фаховою літературою
  • Ескіз
    Документ
    Англійська мова: Навчальний посібник з англійської мови для слухачів курсів англійської мови для проходження практичного навчання за кордоном
    (Видавничий центр НУБіП України, 2014) Данькевич, Л.Р.; Ямнич, Н.Ю.; Ткачук, В.А.
    Навчальний посібник призначений для інтенсивної підготовки студентів з англійської мови для проходження практичного навчання за кордоном. Мета посібника – сприяти розвитку у студентів професійно орієнтованої міжкультурної комунікативної компетенції, тобто здатності і готовності реалізувати одержану підготовку як у повсякденних, загальних ділових, так і у фахових ситуаціях, а також активізувати навички автономного навчання. Добір навчального матеріалу націлений на паралельний і взаємопов’язаний розвиток у студентів навичок та вмінь в основних видах мовленнєвої діяльності у письмовій та в усній формах.