Формування суверенних моральних цінностей у здобувачів освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Магістерська робота на тему: «ФОРМУВАННЯ СУВЕРЕННИХ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ». Обсяг і структура магістерської роботи. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновків до розділів, загальних висновків, переліку джерел інформації (74 одиниці, у тому числі іноземною мовою) та додатків (4). Загальний обсяг дорівнює 87 сторінок, містить 7 таблиць, 16 рисунків, у тому числі діаграм. У першому розділі визначено, що формування суверенних моральних цінностей особистості у сучасних умовах набуває особливої актуальності. Окреслений процес насамперед відбувається в освітньому середовищі, адже отримання освіти стає однією з основних цінностей сучасного суспільного розвитку. Актуальність проблеми формування системи суверенних моральних цінностей особистості є незаперечною, оскільки визначає рівень розвитку особистості і суспільства в цілому. З’ясовано зміст ключових понять дослідження: цінності, моральні цінності, суверенні моральні цінності. У другому розділі визначено компоненти суверенних моральних цінностей здобувачів освіти (знаннєвий, емоційно-ціннісний і поведінковий) та рівні їх сформованості у здобувачів освіти (низький, середній, високий), а також проведено констатувальний етап експерименту. Діагностичними методиками, спрямованими на виявлення рівня сформованості суверенних моральних цінностей за визначеними компонентами, ми обрали наступні: Авторська анкета «Знання про суверенні моральні цінності» (на виявлення рівня сформованості знаннєвого компонента суверенних моральних цінностей); Методика «Ціннісні орієнтації» М. Рокича (на виявлення емоційно-ціннісного компонента суверенних мормальних цінностей); Адаптована експрес-діагностика поведінкового стилю у конфліктній ситуації (автори М. Фетискін, В. Козлов, Г. Мануйлов) – на виявлення поведінкового компонента суверенних моральних цінностей. У третьому розділі визначено педагогічні умови формування суверенних моральних цінностей здобувачів закладів фахової передвищої освіти, а ткож зміст, форми і методи їх реалізації (формувальний етап експерименту). Також проведено контрольний етап експерименту та порівняльного аналіз результатів констатувального та контрольного етапів, що засвідчило ефективність визначених педагогічних умов формування суверенних моральних цінностей здобувачів освіти.

Опис

Ключові слова

моральні цінності, освітнє середовище, заклад фахової передвищої освіти, moral value, educational environment, institution of professional pre-higher education

Бібліографічний опис

Поминчук А. Формування суверенних моральних цінностей у здобувачів освіти : дипломна робота … магістра : 011 Освітні, педагогічні науки. Київ, 2024. 80 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в