Програмне забезпечення для 3D малювання у віртуальній реальності
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НУБіП України
Анотація
У сучасному світі VR стає дедалі більш популярним інструментом не лише в розважальній індустрії, а й у сфері освіти, медицини, архітектури, дизайну та мистецтва. Одним із перспективних напрямів застосування VR є цифрова творчість, зокрема 3D-малювання у віртуальному просторі. На відміну від традиційних методів створення тривимірної графіки за допомогою миші та клавіатури, VR дозволяє художнику працювати в тривимірному середовищі з використанням природних жестів і рухів, що робить процес інтуїтивно зрозумілим і значно ближчим до реального малювання.
Попри наявність деяких відомих продуктів на ринку, таких як Tilt Brush, Gravity Sketch чи Adobe Medium, значна частина з них має обмеження — закритий вихідний код, обмежений функціонал, або ж орієнтацію лише на конкретні пристрої та платформи. Крім того, з розвитком апаратного забезпечення відкриваються нові можливості для створення більш оптимізованих, доступних і гнучких рішень.
Розробка власного програмного забезпечення для 3D-малювання у VR дозволяє не лише поглибити розуміння принципів побудови інтерфейсів віртуальної реальності, але й створити інноваційний інструмент, що відповідає сучасним вимогам креативних індустрій. Така система може бути адаптована під потреби конкретного користувача та доповнена новими функціями.
Отже, розробка VR-додатку для 3D-малювання є актуальним завданням, яке поєднує інженерну, художню та дослідницьку складові й сприяє подальшому розвитку інтерактивних цифрових середовищ.
Опис
Ключові слова
застосування VR, тривимірна графіка, 3D-малювання, інтерактивні цифрові середовища, VR applications, three-dimensional graphics, 3D drawing, interactive digital environments
Бібліографічний опис
Кузьменко, Я.О. Програмне забезпечення для 3D малювання у віртуальній реальності : дипломна робота ... бакалавра : 121 Інженерія програмного забезпечення. Київ, 2025. 94 с.