Управління маркетинговою діяльністю підприємства
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Магістерська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст магістерської кваліфікаційної роботи викладено на 87 сторінках друкованого тексту, робота містить 18 таблиць і 6 рисунків. Список використаних джерел включає 60 найменувань.
У першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи узагальнено теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства. Було виділено суть та значення управління маркетинговою діяльністю підприємства. Також розглянуто особливості управління маркетинговою діяльністю у сільськогосподарському підприємстві та проаналізовано методичні підходи щодо оцінювання процесу управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Другий розділ магістерської кваліфікаційної роботи присвячений проведенню діагностики управління маркетинговою діяльністю у ТОВ «Іллінецьке», а саме розкрито особливості управління товарною та ціновою політикою у ТОВ «Іллінецьке» та проаналізовано стан управління збутом та маркетинговими комунікаціями підприємстві.
У третьому розділі магістерської кваліфікаційної роботи визначено можливі інноваційні напрями розвитку управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарського підприємства. Також акцентовано у вагу на необхідності впровадження сучасних маркетингових інструментів для сільськогосподарського підприємства та удосконаленні організації маркетингової діяльності підприємства.
Опис
Ключові слова
маркетинг, управління, управління маркетинговою діяльністю, сільськогосподарське підприємство, marketing, management, management of marketing activities, agricultural enterprise, management von marketingaktivitäten, landwirtschaftliches unternehmen
Бібліографічний опис
Бондар О.В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства : дипломна робота ... магістра : 073 «Менеджмент» / Бондар О.В. - Київ, 2023. – 87 с.