Управління маркетинговими стратегіями підприємства при виході на зовнішній ринок
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Актуальність теми. Маркетингова стратегія - основа дій підприємства в конкретних ринкових умовах, що визначає способи застосування маркетингу для розширення цільових ринків та досягнення ефективних результатів, в той час як маркетингова стратегія при виході на зовнішні ринки є аналізом форм проникнення підприємства на зовнішні ринки з метою розробки подальших рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингових стратегій проникнення на зовнішні ринки. Саме тому тема, обрана для дослідження у даній магістерській кваліфікаційній роботі, є актуальною.
Об’єктом дослідження є розробка маркетингових стратегій при виході на зовнішні ринки.
Предметом дослідження теоретико-методичні підходи та практичні аспекти управління маркетинговими стратегіями підприємства при виході на зовнішні ринки.
Метою магістерської кваліфікаційної роботи є наукове обґрунтування теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингових стратегій підприємства при виході на зовнішні ринки.
Для досягнення поставленої мети були визначені наступні завдання:
- узагальнити теоретичні та методичні аспекти маркетингової стратегії підприємства при виході на зовнішні ринки;
- обґрунтувати сутність та значення маркетингових стратегій розвитку;
- використати стратегічне планування при реалізації маркетингової стратегії підприємства;
- здійснити оцінку маркетингових стратегій ТОВ «Сілікат» при виході на зовнішні ринки;
- надати характеристику розвитку маркетингової стратегії в соціальних мережах ТОВ «Сілікат» при виході на зовнішні ринки;
- охарактеризувати шляхи удосконалення маркетингових стратегій підприємства при виході на зовнішні ринки;
В ході дослідження використовувались загальні та специфічні наукові методи: системний аналіз та синтез, узагальнення результатів, статистичні, порівняння.
Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент:виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Михайлевський М.А. Управління маркетинговими стратегіями підприємства при виході на зовнішній ринок : дипломна робота ... магістра : 073 «Менеджмент» / Михайлевський М.А. - Київ, 2023. – 65 с.