Перегляд за Автор "Манойло В.М."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження характеристик автотранспортного двигуна 6ГЧН 13/14 з наддувом і розподіленою подачею газу(НУБіП України, 2018) Манойло В.М.В роботі наведені результати експериментальних досліджень автотранспортного двигуна 6ГЧН13/14 (6-ициліндровий, газовий, чотирьохтактний, з наддувом двигун, діаметром циліндра 130 мм і ходом поршня 140 мм), обладнаний газотурбінним наддувом і електронною розподіленою подачею газу. Мета дослідження – перевірка адекватності заявлених характеристик системи управління з розподільною подачею газу безпосередньо на об’єкті управління; оцінка впливу параметрів роботи системи управління з розподільною подачею газу на індикаторні показники двигуна. Апробація системи управління з розподіленою подачею газу виконувалась на випробувальному стенді для дослідження робочого процесу газового двигуна 6ГЧН 13/14, який оснащений іскровою системою запалювання високої енергії і газотурбінним наддувом. Стенд обладнаний вимірювальним комплексом. Ефективність системи управління з розподільною подачею газу по відношенню до класичної системи живлення оцінювалася шляхом порівняння індикаторних показників робочого процесу.Документ Дослідження характеристик автотранспортного двигуна 6ГЧН 13/14 з наддувом і розподіленою подачею газу(НУБіП України, 2018) Манойло В.М.В роботі наведені результати експериментальних досліджень автотранспортного двигуна 6ГЧН13/14 (6-ициліндровий, газовий, чотирьохтактний, з наддувом двигун, діаметром циліндра 130 мм і ходом поршня 140 мм), обладнаний газотурбінним наддувом і електронною розподіленою подачею газу. Мета дослідження – перевірка адекватності заявлених характеристик системи управління з розподільною подачею газу безпосередньо на об’єкті управління; оцінка впливу параметрів роботи системи управління з розподільною подачею газу на індикаторні показники двигуна. Апробація системи управління з розподіленою подачею газу виконувалась на випробувальному стенді для дослідження робочого процесу газового двигуна 6ГЧН 13/14, який оснащений іскровою системою запалювання високої енергії і газотурбінним наддувом. Стенд обладнаний вимірювальним комплексом. Ефективність системи управління з розподільною подачею газу по відношенню до класичної системи живлення оцінювалася шляхом порівняння індикаторних показників робочого процесу. При роботі двигуна з розподільною подачею газу було відмічено зростання індикаторної потужності на 17 %, середнього індикаторного тиску на 2,9 % та зниження індикаторної витрати палива на 6,75 % при частоті обертання колінчатого валу n = 1054 хв-1 і коефіцієнту надлишку повітря α = 1,8. Апробація системи управління з розподільною подачею газу показала свою працеспроможність в складі газового двигуна 6ГЧН 13/14 і адекватне виконання покладених на систему функцій. При цьому застосування системи управління з розподільною подачею газу сприяє підвищенню показників робочого процесу при забезпеченні концепції «бідного згоряння».