Навчально-методичні матеріали

Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/6203

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Науково-методичні рекомендації: Інтегральна оцінка екологічного стану природних вод для різних видів водокористування
    (НУБіП України, 2024) Строкаль Віта Петрівна; Куровська А.В.
    У науково-методичних рекомендаціях викладений механізм проведення інтегральної оцінки екологічного стану природних вод для різних видів водокористування, що поєднує якісну оцінку та кількісну оцінку стану води. Обґрунтовано розроблений алгоритм інтегральної оцінки природних вод за критеріальним підходом, що базується на індикаторах (індексах) якості води, які визначають критерії якості води для видів водокористування. Наведено приклади застосування моделі DPSIR для вирішення водно-екологічних проблем. Науково-методичні рекомендації будуть корисними в навчальних цілях для студентів ОС «Бакалавр» та «Магістр» та здобувачів доктора філософії зі спеціальності 101 «Екологія» галузі знань 10 «Природничі науки», наукових цілях для проведення оцінки екологічного стану природних водних ресурсів, визначаючи індикатори дефіциту води за видами водокористування.
  • Ескіз
    Документ
    Social Ecology
    (NUBiP, 2023) Rakoid O.O.; Klepko A.V.
    У навчально-методичному посібнику для студентів ОС Бакалавр за спеціальністю 101 Екологія вперше англійською мовою ґрунтовно викладені теоретичні і практичні аспекти навчальної дисципліни «Соціальна екологія». Навчально-методичний посібник містить 8 тем, де подано як основні теоретичні положення, так і практичні роботи та список відповідних питань для самоконтролю студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Загальна екологія
    (НУБіП України, 2023) Ракоїд Олена Олександрівна; Клепко А.В.; Бондарь Валерія Іванівна
    У навчально-методичному виданні наведені структура дисципліни, реферативно викладено лекційний матеріал і порядок самостійного вивчення дисципліни студентами як стаціонарної, так і заочної форм навчання. Наведено основні визначення, закони і принципи сучасної екології, а також основи еволюційного вчення. Розглянуто елементи теоретичної і прикладної екології, положення екологічної парадигми та принципів сталого розвитку суспільства та природи.
  • Ескіз
    Документ
    Прогнозування стану водних ресурсів за впливу антропогенних чинників
    (НУБіП України, 2022) Строкаль В.П.
    Зміст навчального видання відповідає навчальній програмі дисципліни «Прогнозування стану водних ресурсів за впливу антропогенних чинників» для підготовки здобувачів третього рівня вищої освіти зі спеціальності 101 Екологія. Видання включає теоретичні аспекти розробки спеціріїв впливу антропогенних чинників на якість водних ресурсів, прикладні аспекти інтегрованого оцінювання якості водних ресурсів.
  • Ескіз
    Документ
    Practicals for a PhD course: «Modelling the impact of anthropogenic activities on water systems and future trends»
    (NUBiP of Ukraine, 2022) Strokal Vita; Strokal Maryna
    Three practicals are developed for a PhD course of “Modelling the impact of anthropogenic activities on water systems and future trends.”. These practicals provide PhD candidates the information on modeling of water quality and quantity, and facilitate PhD candidates to develop and improve their competences on scenarios developments. In addition, these practicals educate PhD candidates on understanding the impacts of anthropogenic activities on water quality in the future. Students visualize the results of the three practicals on a poster. The poster will be evaluated. Each practical, has questions to answer to check if students understood the materials.
  • Ескіз
    Документ
    Guidelines to conduct practicals in the discipline “Biodiversity and its conservation”
    (NULES of Ukraine, 2022) Vagalyuk Liudmyla
  • Ескіз
    Документ
    Біорізноманіття : екологічні аспекти
    (НУБіП України, 2022) Вагалюк Людмила Володимирівна
    Зміст навчального видання відповідає навчальній програмі дисципліни «Біорізноманіття: екологічні аспекти» для підготовки здобувачів третього рівня вищої освіти зі спеціальності 101 Екологія. Методичні рекомендації для виконання практичних робіт включають завдання у вивченні основних загроз біорізноманіттю, які пов’язані з негативною антропогенною діяльністю, що полягає у знищенні природного середовища існування тваринного світу і місць зростання рослин, їх фрагментації і деградації; глобальній зміні клімату; екологічно незбалансованій експлуатації, поширенні чужорідних видів, хвороб і шкідників.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми збереження біорізноманіття України
    (НУБіП України, 2022) Вагалюк Людмила Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Біорізноманіття : екологічні аспекти
    (НУБіП України, 2022) Вагалюк Людмила Володимирівна
    Зміст навчального видання відповідає навчальній програмі дисципліни «Біорізноманіття: екологічні аспекти» для підготовки здобувачів третього рівня вищої освіти зі спеціальності 101 Екологія. Видання включає дослідження економічної доцільності функціонування біологічного різноманіття, яка підтверджується оцінкою ресурсів біологічного різноманіття, відповідно до методики економічної оцінки ресурсів біорізноманіття, розробленої на основі Концепції загальної економічної цінності. Особливу увагу, приділяється освоєнню нормативно-правових документів (Кодексів, Законів України, Загальнодержавній програмі збереження біорізноманіття України на 2007–2025 роки і т.п.), а також міжнародних угод, програм, конвенцій тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Моніторинг стану навколишнього середовища засобами ГІС
    (2018) Бондар О.І.; Машков О.А.; Пашков Д.П.; Ващенко В.М.; Шевченко Р.Ю.
    Методичний посібник призначений для використання державними службовцями – фахівцями природоохоронної сфери, працівниками Міністерства екології та природних ресурсів України, підприємств, установ та органзацій всіх форм власності та експертів в галузі екології, які забезпечують екологічний аудит та моніторинг за станом навколишнього природного середовища засобами геоінформаційних систем, сучасними технологіями зйомки місцевості та супутникової навігації. Розрахований на слухачів курсів підвищення кваліфікації, перепідготовки та здобувачів вищої освіти спеціальностей «Екологія», «Інформаційні технології», «Економіка» та «Туризм».