ОПП "Маркетинг"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11247
Переглянути
40 результатів
Результати пошуку
Документ Розробка маркетингової стратегії продукту(2023) Сорока Є.А.; Луцій О.Актуальність теми. Актуальність медіапланування у сучасному рекламному середовищі важко переоцінити, оскільки воно виступає ключовим інструментом для досягнення маркетингових цілей та оптимального використання рекламних бюджетів. Враховуючи перенасиченість рекламного простору та тенденцію зниження ефективності традиційних каналів комунікації при одночасному зростанні їх вартості, медіапланування стає стратегічним інструментом для прогнозування та аналізу. Оцінка ефективності медіапланування, як невід’ємної частини управління рекламною діяльністю підприємства є актуальною задачею. Метою дослідження є комплексний теоретичний та практичний аналіз розроблення медіа плану рекламної компанії на прикладі ТОВ «Ювілейний». Задля досягнення поставленої мети були поставлені та вирішені наступні завдання: – розглянути поняття та сутність медіапланування; – виявити теоретико-методичні аспекти розроблення медіа плану рекламної компанії ; – навести загальну організаційно-економічну характеристику ТОВ «Ювілейний» ; – проаналізувати маркетингове середовище ТОВ «Ювілейний»; – здійснити аналіз ефективності рекламної діяльності ТОВ «Ювілейний»; – провести обґрунтування та розроблення медіа плану рекламної компанії ТОВ «Ювілейний»; – здійснити оцінку ефективності розробленого медіа плану для ТОВ «Ювілейний». Об’єкт дослідження – процес розроблення медіа плану рекламної компанії. Предмет дослідження – сукупність теоретико-методичних та прикладних підходів щодо розроблення медіа плану рекламної компанії. Методи дослідження. Теоретичною та методологічною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних і закордонних фахівців із проблем розроблення медіа плану рекламної компанії. Використані методи маркетингових досліджень (дослідження фірмової структури ринку, маркетингового середовища ТОВ «Ювілейний»), статистико-економічний (аналіз стану та тенденцій розвитку підприємств м’ясної галузі), контент-аналіз (вивчення аналітичних матеріалів, публікацій), ситуаційний аналіз економічної та господарської діяльності ТОВ «Ювілейний», метод експертних оцінок; діалектичний та системного аналізу (теоретичні узагальнення і формування висновків) та інші методи. Практична значимість роботи полягає у розробленні медіа-плану рекламної компанії.Документ Управління зернопереробним підприємством на засадах логістики(2023) Радченко В.Є.; Бондаренко В.Актуальність теми. Зернове господарство України є стратегічною галуззю економіки, яка здійснює значний вплив на соціально-економічну стабільність та продовольчу безпеку держави, а також є важливим фактором реалізації колосального потенціалу аграрного сектору в Україні та прискорення економічного зростання і розвитку. Трансформаційні процеси, що відбуваються в агропромисловому комплексі України, потребують вивчення і дослідження всіх напрямів перетворень у його структурі, включаючи зернопереробну галузь. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних і методичних підходів та розробка практичних рекомендацій щодо ефективного управління зернопереробним підприємством на засадах логістики. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - визначити сутність та сучасні підходи до управління діяльністю підприємства; - виявити місце підприємств з переробки сільськогосподарської сировини в системі національної економіки; - дослідити особливості та специфіка роботи зернопереробних підприємств; - розглянути організаційно-економічну характеристику підприємства ТОВ «Збаразький КХП»; - оцінити систему управління підприємством ТОВ «Збаразький КХП»; - проаналізувати ефективності організації управління підприємством ТОВ «Збаразький КХП»; - визначити шляхи підвищення ефективності організації управління зернопереробним підприємством; - удосконалити систему управління зернопереробним підприємством на основі логістичних інновацій. Об’єктом дослідження є процес управління діяльністю зернопереробного підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспекти управління зернопереробного підприємства на засадах логістики. Методи дослідження: порівняння, графічний, балансовий, індексний, економіко-математичний, систематизації та узагальнення, аналітичний, структурно-логічний, графічний. Наукова новизна. Отримали подальший розвиток запропоновані шляхи вдосконалення системи управління зернопереробним підприємством з використанням логістичних інновацій. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ Маркетингове дослідження кон’юнктури ринку зерна(2023) Прилипко М.Ю.; Гераймович В.Мaгiстеpcькa робота на тему «Маркетингове дослідження кон’юнктури ринку зерна» викладена на 99 сторінках друкованого тексту, включає 14 таблиць, 16 рисунків та 60 використаних джерел. Метою дослідження є здійснення ґрунтовного аналізу кон’юнктури світового ринку зерна та обґрунтування перспектив розвитку зернової галузі України. Поставлена мета дослідження дозволяє сформувати наступні задачі дослідження: - розкрити сучасні теоретичні моделі аналізу ринків; - виявити особливості функціонування зернового ринку; - здійснити аналіз і оцінку світового ринку зерна; - проаналізувати кон’юнктуру зернового ринку в Україні; - визначити чинники формування зернового ринку в Україні; - запропонувати стратегічні напрямки розвитку глобального та вітчизняного ринку зерна; - визначити пріоритети державного регулювання зернового ринку в Україні. Об’єктом дослідження є світовий та український ринок зерна. Предметом дослідження теоретичні та науково методичні підходи до оцінки та прогнозування кон’юнктури ринку. Методи дослідження Для вирішення поставлених завдань у магістерській роботі використано такі методи: аналізу та синтезу (у з’ясуванні теоретичних аспектів розвитку ринку зерна, аналізу та оцінки кон’юнктури сучасного стану світового ринку зерна та в Україні); структурно-логічний, узагальнення, факторного аналізу, моделювання (у визначенні напрямків удосконалення функціонування ринку зерна в Україні). Зa структурою дана магістерська poбoтa cклaдaєтьcя із вступу, трьох розділів основної частини, висновків, cпиcку використаних джерел. Структура магістерської роботи відповідає поставленим цілям і завданням. У першому poздiлi описано теоретичні аспекти функціонування ринку зерна. У другому розділі описано аналіз кон’юнктури світового ринку зерна і зернового ринку України. У третьому poздiлi описано стратегічні напрями розвитку ринку зерна в Україні та світі.Документ Організація збуту продукції(2023) Перевозчиков І.С.; Бондаренко В.Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Організація збуту продукції» складається зі вступу , трьох розділів ,висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 55 сторінок комп’ютерного тексту, в тому числі 7 таблиць, 12 рисунків, 40 джерел використаної літератури Мета дослідження – теоретичне та аналітичне дослідження планування маркетингової діяльності підприємства та обґрунтуванні перспективних напрямків її удосконалення. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Дельтахім». Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації збутової діяльності. В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання. Теоретичною і методичною основою досліджень стали наукові праці вітчизняних вчених з проблем теорії і практики планування та організації мaркетингoвої діяльності, законодавчі та нормативні акти. У процесі дослідження використані такі методи економічних досліджень: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків), статистико-економічний (сучасний стан та перспективи реалізації маркетингової стратегії ), розрахунково-конструктивний та експериментальний (визначення ефективної маркетингової стратегії ТОВ «Дельтахім») та інші. Інформаційною базою дослідження становлять наукові праці відомих учених, спеціальна економічна література, матеріали науково-практичних конференцій, електронні ресурси та результати особистих досліджень автора.Документ Організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції(2023) Оксенюк Н.В.; Гераймович В.Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції» викладена на 97 сторінках друкованого тексту, включає 17 таблиць і 7 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання кваліфікаційної магістерської роботи використано 35 літературних джерел. Актуальність теми. Підприємству для успішної діяльності, ефективного обрання стратегії розвитку, результативного вирішення проблем необхідна інформація про побажання споживачів, про товари та послуги конкурентів, про те, яка ситуація на ринку як зменшити ризики в сучасних умовах господарювання, яку можна зібрати провівши маркетингові дослідження. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та практичних засад організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції та розробка напрямків вдосконалення маркетингових досліджень на підприємстві. Українські підприємства повинні вирішувати ці питання та розвивати галузь маркетингових досліджень для підвищення власної конкурентоспроможності, адже інформація в наш час виступає важливим елементом успішної роботи. Необхідність маркетингових досліджень обумовлена тим, що керівництво будь-якої організації, приймаючи маркетингові рішення, має обрати найефективніші з них з погляду прибутковості та рівня ризику. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - узагальнити теоретичні основи організації маркетингових досліджень підприємства; - проаналізувати організацію маркетингового дослідження на підприємстві; - запропонувати шляхи вдосконалення організації маркетингових досліджень на підприємстві. - розглянути організаційно-економічну характеристику підприємства; - провести аналіз системи управління маркетинговою діяльністю підприємства; - оцінити ефективність маркетингової діяльності в підприємстві; - здійснити прогнозування обсягів реалізації продукції в підприємстві на майбутні періоди; - запропонувати шляхи вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Валківський молокозавод». Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних основ організації маркетингових досліджень на ТОВ «Валківський молокозавод». Методи дослідження: абстрактно-логічний, метод зведення та групування статистичних даних, індексний та кореляціно-регресійний аналіз, монографічний метод. Наукова новизна. Отримано подальший розвиток, запропоновані шляхи вдосконалення маркетинговою діяльністю підприємства. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на III Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Маркетинг та логістика в агробізнесі». (м. Київ, НУБіП України, 20 квітня 2023 р.).Документ Організація маркетингових досліджень поведінки споживачів на ринку молочної продукції в Україні та країнах ЄС(2023) Оболенцева К.П.; Нагорна О.Магістерська робота на тему: Організація маркетингових досліджень поведінки споживачів на ринку молочної продукції в Україні та країнах ЄС викладена на 69 сторінках комп’ютерного тексту і містить 9 таблиць, 38 рисунків. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновку та списку використаної літератури. Для написання дипломної роботи було використано список літератури, який складається з 63 джерела. Метою роботи є дослідження поведінки споживачів на ринку молочної продукції в Україні та країнах ЄС; розробка практичних рекомендацій для молоковиробників з метою підвищення конкурентоспроможності та ефективного входження на світові ринки. Об’єктом дослідження є ринок молока та молочних продуктів України та країн ЄС. Предметом дослідження є теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо дослідження поведінки споживачів на ринку молока та молочної продукції. Джерелами інформації є літературні джерела, а саме: тематичні портали, інформація Євростату, підручники, монографії, наукові статті, статистичні дані, законодавча база, матеріали Державної служби статистики України, власні розрахунки, спостереження та опитування. У першому розділі роботи розглянуто теоретичні аспекти маркетингових досліджень, а саме поведінки споживачів. У другому розділі досліджено сучасний стан ринку молока та молочної продукції в Україні та країнах ЄС, і проведено опитування серед українських споживачів. У третьому розділі запропоновано перспективи розвитку а вдосконалення впізнаваності української молочної продукції закордоном.Документ Особливості використання інтернет-ресурсів у рекламній діяльності(2023) Мулик О.В.; Луцій О.Дипломна робота другого (магістерського) рівня вищої освіти на тему “Особливості використання інтернет-ресурсів у рекламній діяльності” містить 71 сторінку, 16 таблиць, 10 рисунків, 5 формул, 1 додаток. Перелік посилань нараховує 53 найменування. Метою дослідження є вивчення процесу розробки рекламної кампанії в теорії та застосування отриманих знань для розробки практичних рекомендацій щодо вдосконалення рекламної діяльності в мережі “Інтернет” ТОВ “КОМФІ ТРЕЙД”. Об’єктом дослідження є рекламна діяльність в мережі “Інтернет” ТОВ “КОМФІ ТРЕЙД”. Предметом дослідження виступає механізм реалізації інтернет-ресурсів в рекламній діяльності компанії ТОВ “КОМФІ ТРЕЙД”. У вступі підкреслюється актуальність, яку набувають питання розробки рентабельно обґрунтованої та доцільної рекламної інтернет-кампанії. У першому розділі досліджено сутність та значення рекламних кампаній підприємств в інтернеті, визначені особливості рекламних кампаній та підходи до оцінки ефективності рекламних кампаній в інтернеті. У другому розділі надано організаційно-економічну характеристику компанії ТОВ “КОМФІ ТРЕЙД”, здійснено сегментування ринку та позиціонування послуг на ньому, проведено аналіз та оцінку застосовуваних рекламних інтернет-кампаній в комплексі маркетингу компанії. У третьому розділі визначені перспективи просування реклами в мережі, досліджено маркетинговий бюджет для рекламної кампанії ТОВ “КОМФІ ТРЕЙД” та визначено очікуваний ефект запропонованих заходів від реклами в інтернеті. У висновках приведені результати магістерської роботи, визначенні перспективи реалізації запропонованих рішень.Документ Розробка стратегії просування товарів на зовнішній ринок(2023) Матвійченко В.А.; Збарський В.Актуальність теми. Маркетинг - це один із найважливіших різновидів економічної та суспільної діяльності, який дозволяє за рахунок вивчення та задоволення потреб споживачів більш повно використовувати наявні ресурси, отримувати прибуток і підвищувати конкурентоспроможність підприємства. Маркетинг вбирає всі ланки технологічного ланцюжка, створюючи споживчу цінність, орієнтуючись на ідеологію ринку, дозволяє упроваджувати на підприємстві принципи роботи, адекватні ринковому середовищу. Основа принципу маркетингу - це вивчення, та активне пристосування до вимог ринку з одночасним цілеспрямованим впливом на нього. Метою дослідження є розробка та обґрунтування пропозицій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку на прикладі ТОВ «Епіцентр К». Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: − визначити сутність, принципи і функції маркетингу; − дослідити основні фактори формування попиту та стимулювання збуту продукції на зовнішньому ринку; − узагальнити методичні підходи до управління маркетинговою діяльністю на зовнішньому ринку; − навести загальну організаційно - економічну характеристику ТОВ «Епіцентр К»; − проаналізувати маркетингову діяльність ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку; − проаналізувати зовнішнє та внутрішнє середовища функціонування ТОВ «Епіцентр К»; − навести напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку; − розробити заходи із удосконалення стратегії маркетингу на ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку у сучасних умовах; − розрахувати економічну ефективність наданих пропозицій. Об’єктом дослідження виступає маркетингова діяльність ТОВ «Епіцентр К». Предметом дослідження є теоретичні і практичні аспекти, методи та підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємства на зовнішньому ринку сьогодні. При виконанні роботи використовувалися загальнонаукові методи дослідження: аналіз та синтез, системний підхід, класифікація, узагальнення, графічний метод, порівняльний аналіз, а також спеціальні наукові методи, а саме, методи фінансового аналізу, SWOT-аналіз. Наукова новизна одержаних результатів дослідження полягає у тому, що були наведені сучасні способи оптимізації маркетингом стратегії ТОВ «Епіцентр К» з використанням новітніх технологій – Інтернет – ресурсів. Практичне значення результатів дослідження полягає у тому, що провадження запропонованих в дипломній роботі заходів сприятиме зміцненню конкурентних позицій підприємства на зовнішньому ринку та покращенню показників його фінансово-господарської діяльності. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури (64 найменування) та додатків.Документ Стратегічне управління виведенням і просуванням нового товару на зовнішній ринок(2023) Малушенко Д.Р.; Головніна О.Магістерська робота на тему: «Стратегічне управління виведенням і просуванням нового товару на зовнішній ринок» виконана на прикладі ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат» і викладена на 117 сторінках комп’ютерного тексту, містить 39 таблиць, 36 рисунків, 92 джерела посилань. Магістерська робота складається із вступу, трьох розділів, висновку, списку використаної літератури. Метою роботи є обґрунтування теоретичних положень і практичних рекомендацій щодо формування ефективної стратегії управління виведення і просування нового товару на ринок для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Об’єкт дослідження – господарська, фінансова, маркетингова діяльність ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат». Предметом дослідження є теоретико-методологічні засади формування та аспектів функціонування стратегії виведення та просування нового товару на ринок молочної продукції. Джерелами інформації є законодавча база, фінансова звітність ТДВ ««Золотоніський маслоробний комбінат», монографії, підручники, наукові статті, статистичні дані, матеріали Державної служби статистики України, експертні точки зору, власні розрахунки та спостереження, літературні джерела. Перший розділ роботи розглянув теоретико-методичні основи формування маркетингових стратегій. Другий розділ дослідив організаційно-економічну структуру, маркетинг на ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат». Третій розділ роботи представив рекомендації щодо удосконалення маркетингу на підприємстві та стратегію виведення і просування нового товару на ринку.Документ Франчайзинг як механізм розвитку збутової системи(2023) Кравцов С.Р.; Гераймович В.Мaгicтеpcькa poбoтa нa тему «Франчайзинг як механізм розвитку збутової системи» викладена на 111 cтopiнкax друкованого тексту, включає 18 таблиць, 16 рисунків та 79 використаних джерел. Метою Мета дослідження - розкрити сутність франчайзингу, та його вплив на механізм розвитку збутової системи. Для досягнення поставленої мети були поставлені та вирішені такі завдання: - дослідити основи виникнення та розвитку франчайзингу; - розглянути основні форми та види франчайзингу; - проаналізувати переваги та недоліки застосуванні його концепції на підприємстві; - провести оцінку розвитку ринку франчайзингу; - дослідити розвиток ринку франчайзингових послуг; - проаналізувати організаційно-економічну характеристику франчайзингового бізнесу в Україні на прикладі підприємства «McDonald’s Ukraine Ltd»; - розглянути маркетингові аспекти діяльності «McDonald’s Ukraine Ltd»; - визначити перспективи та напрямки розвитку франчайзингу «McDonald’s Ukraine Ltd»; - дослідити управління збутом; - розрахувати процес основні показники ефективності збутової діяльності «McDonald’s Ukraine Ltd»; - визначити основні напрями розвитку виробничо-збутової політики «McDonald’s Ukraine Ltd»; - провести аналіз ефективності франчайзингу «McDonald’s Ukraine Ltd» як механізму розвитку збутової системи. Об’єктом дослідження є аналіз процесу ефективності франчайзингу як механізму розвитку збутової системи на прикладі «McDonald’s Ukraine Ltd». Предметом дослідження є теоретичні, науково-методичні та практичні аспекти розвитку франчайзингу як механізму збутової системи в Україні. Методи дослідження. Під час дослідження теоретичних аспектів розвитку франчайзингу як механізму збутової системи використовувалися методи аналітичні, статистичні, графічні методи, а також aнaлiз, синтез, оцінка, спостереження. Інформаційною базою дослідження стали нормативно-правова база (закони України, укази Президента України, постанови Уряду, Директиви Ради ЄС),монографії і статті вітчизняних та зарубіжних авторів, спеціальна література, власні напрацювання автора та інші джерела. Зa структурою дана магістерська poбoтa cклaдaєтьcя із вступу, трьох розділів основної частини, висновків, cпиcку використаних джерел. Структура магістерської роботи відповідає поставленим цілям і завданням. У пеpшoму poздiлi poбoти визнaченo теоретичні основи функціонування франчайзингу та його роль у розвитку збутової системи. У другому розділі розглянуто аналіз ефективності використання франчайзингу у глобалізації бізнесу на прикладі міжнародної компанії «McDonald’s». У третьому poздiлi проведено аналіз ефективності використання франчайзингу у глобалізації бізнесу на прикладі міжнародної компанії «McDonald’s»