ОПП "Маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11247

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингове дослідження кон’юнктури ринку зерна
    (2023) Прилипко М.Ю.; Гераймович В.
    Мaгiстеpcькa робота на тему «Маркетингове дослідження кон’юнктури ринку зерна» викладена на 99 сторінках друкованого тексту, включає 14 таблиць, 16 рисунків та 60 використаних джерел. Метою дослідження є здійснення ґрунтовного аналізу кон’юнктури світового ринку зерна та обґрунтування перспектив розвитку зернової галузі України. Поставлена мета дослідження дозволяє сформувати наступні задачі дослідження: - розкрити сучасні теоретичні моделі аналізу ринків; - виявити особливості функціонування зернового ринку; - здійснити аналіз і оцінку світового ринку зерна; - проаналізувати кон’юнктуру зернового ринку в Україні; - визначити чинники формування зернового ринку в Україні; - запропонувати стратегічні напрямки розвитку глобального та вітчизняного ринку зерна; - визначити пріоритети державного регулювання зернового ринку в Україні. Об’єктом дослідження є світовий та український ринок зерна. Предметом дослідження теоретичні та науково методичні підходи до оцінки та прогнозування кон’юнктури ринку. Методи дослідження Для вирішення поставлених завдань у магістерській роботі використано такі методи: аналізу та синтезу (у з’ясуванні теоретичних аспектів розвитку ринку зерна, аналізу та оцінки кон’юнктури сучасного стану світового ринку зерна та в Україні); структурно-логічний, узагальнення, факторного аналізу, моделювання (у визначенні напрямків удосконалення функціонування ринку зерна в Україні). Зa структурою дана магістерська poбoтa cклaдaєтьcя із вступу, трьох розділів основної частини, висновків, cпиcку використаних джерел. Структура магістерської роботи відповідає поставленим цілям і завданням. У першому poздiлi описано теоретичні аспекти функціонування ринку зерна. У другому розділі описано аналіз кон’юнктури світового ринку зерна і зернового ринку України. У третьому poздiлi описано стратегічні напрями розвитку ринку зерна в Україні та світі.
  • Ескіз
    Документ
    Організація маркетингових досліджень поведінки споживачів на ринку молочної продукції в Україні та країнах ЄС
    (2023) Оболенцева К.П.; Нагорна О.
    Магістерська робота на тему: Організація маркетингових досліджень поведінки споживачів на ринку молочної продукції в Україні та країнах ЄС викладена на 69 сторінках комп’ютерного тексту і містить 9 таблиць, 38 рисунків. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновку та списку використаної літератури. Для написання дипломної роботи було використано список літератури, який складається з 63 джерела. Метою роботи є дослідження поведінки споживачів на ринку молочної продукції в Україні та країнах ЄС; розробка практичних рекомендацій для молоковиробників з метою підвищення конкурентоспроможності та ефективного входження на світові ринки. Об’єктом дослідження є ринок молока та молочних продуктів України та країн ЄС. Предметом дослідження є теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо дослідження поведінки споживачів на ринку молока та молочної продукції. Джерелами інформації є літературні джерела, а саме: тематичні портали, інформація Євростату, підручники, монографії, наукові статті, статистичні дані, законодавча база, матеріали Державної служби статистики України, власні розрахунки, спостереження та опитування. У першому розділі роботи розглянуто теоретичні аспекти маркетингових досліджень, а саме поведінки споживачів. У другому розділі досліджено сучасний стан ринку молока та молочної продукції в Україні та країнах ЄС, і проведено опитування серед українських споживачів. У третьому розділі запропоновано перспективи розвитку а вдосконалення впізнаваності української молочної продукції закордоном.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка маркетингової стратегії продукту
    (2023) Громовий А.О.; Збарський В.
    Актуальність теми. Умови сучасної інтеграції України в глобальну економіку вимагають, щоб вітчизняні підприємства адаптувалися до нових конкурентних умов. Цю адаптацію можна забезпечити шляхом розробка маркетингової стратегії продукту, яка формує і підтримує належний рівень конкурентоспроможності провідних підприємств. Для цього важливо активізувати механізми гнучкої та ефективної реакції підприємств на зміни як у зовнішньому, так і внутрішньому середовищі. Одним із ключових механізмів, які забезпечують конкурентоспроможність підприємства, є його маркетингова стратегія продукту. Головною метою цієї стратегії є розробка стратегії продукції, яка дозволяє підприємству займати стійку позицію на ринку у довгостроковій перспективі, забезпечувати економічну стабільність та стратегічний розвиток. Ефективність товарної політики підприємства в значній мірі залежить від обґрунтованості і раціональності вибору методів її формування. Метою дослідження є комплексний теоретичний та практичний аналіз розробки маркетингової стратегії продукту на прикладі ПрАТ «Комбінат «Придніпровський». Задля досягнення поставленої мети були поставлені та вирішені наступні завдання: – розглянути поняття та сутність маркетингової товарної стратегії підприємства; – виявити методичні аспекти формування та розробки маркетингової стратегії продукту; – навести загальну організаційно-економічну характеристику ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; – проаналізувати внутрішнє маркетингове середовище ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; – здійснити оцінку зовнішнього маркетингового середовища ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; – провести портфельний аналіз продукції ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; – здійснити обґрунтування вибору стратегії зростання та конкурентної стратегії; – здійснити розробку заходів щодо розробки та реалізації маркетингової стратегії продукції ПрАТ «Комбінат «Придніпровський». Об’єкт дослідження – маркетингова стратегія продукту. Предмет дослідження – сукупність теоретико-методичних та прикладних підходів щодо розробки маркетингової стратегії продукту. Методи дослідження. Теоретичною та методологічною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних і закордонних учених із проблем обґрунтування особливостей розробки маркетингової стратегії продукту. Використані методи маркетингових досліджень (дослідження фірмової структури ринку, маркетингового середовища), статистико-економічний (аналіз стану та тенденцій розвитку підприємств молочної галузі), контент-аналіз (вивчення аналітичних матеріалів, публікацій), ситуаційний аналіз господарської діяльності ПрАТ «Комбінат «Придніпровський», експертних оцінок; діалектичний та системного аналізу (теоретичні узагальнення і формування висновків) та інші методи.
  • Ескіз
    Документ
    Управління системою дистрибуції підприємства
    (2023) Гільов Д.В.; Карпенко Л.
    Мaгicтеpcькa робота на тему «Управління системою дистрибуції підприємства» викладена на 60 сторінках друкованого тексту, включає 50 використаних джерел. Метою магістерської роботи є закріплення та розширення теоретичних знань на основі реальної практичної діяльності ТОВ «Компанія Авіахім», оволодіння навичками роботи маркетолога: збір даних, їх систематизація, обробка, а також аналіз діяльності ТОВ «Компанія Авіахім». Для досягнення цієї мети буде виконано ряд завдань, зокрема: вивчення теоретичних основ дистрибуції, аналіз внутрішніх та зовнішніх факторів, які впливають на систему дистрибуції підприємства, а також розробка практичних рекомендацій щодо оптимізації цієї системи. Завдання до роботи: - надати характеристику ТОВ «Компанія Авіахім»; - відобразити процес діяльності підприємства на ринку товарів та послуг; -дати характеристику показників, що характеризують ефективність маркетингової діяльності та ТОВ «Компанія Авіахім» в цілому; - дослідити процес маркетингової діяльності на підприємстві; - розробити рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності. За структурою дана магістерська poбoтa cклaдaєтьcя із вступу, трьох розділів основної частини, висновків, cпиcку використаних джерел. Структура магістерської роботи відповідає поставленим цілям і завданням.
  • Ескіз
    Документ