ОПП "Менеджмент організацій і адміністрування"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11250
Переглянути
Документ Управління конкурентоспроможністю підприємства(2023) Дітківський А.В.; Гогуля О.Магістерська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст магістерської кваліфікаційної роботи викладено на 83 сторінках друкованого тексту, робота містить 23 таблиці і 11 рисунків. Список використаних джерел включає 59 найменувань. У першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи узагальнено теоретичні засади управління конкурентоспроможністю підприємства. Розкрито суть та значення управління конкурентоспроможністю підприємства. Виділено особливості та чинники забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств, розглянуто методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства. Другий розділ магістерської кваліфікаційної роботи присвячений практичним аспектам управління конкурентоспроможністю підприємства за результатами проведеної діагностики ТОВ «Сімекс-Агро». Здійснено організаційно-економічну характеристику та аналіз фінансового стану ТОВ «Сімекс-Агро», оцінено рівень конкурентоспроможності підприємства. У третьому розділі магістерської кваліфікаційної роботи запропоновано шляхи інноваційного розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання. Обґрунтовано пропозиції щодо впровадження стратегії диверсифікації у діяльність підприємства як інструмента забезпечення його конкурентоспроможності та розроблено пропозиції щодо необхідності розвитку персоналу як чинника підвищення його конкурентоспроможності.Документ Управління маркетинговою діяльністю підприємства(2023) Бондар О.В.; Троян А.Магістерська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст магістерської кваліфікаційної роботи викладено на 87 сторінках друкованого тексту, робота містить 18 таблиць і 6 рисунків. Список використаних джерел включає 60 найменувань. У першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи узагальнено теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства. Було виділено суть та значення управління маркетинговою діяльністю підприємства. Також розглянуто особливості управління маркетинговою діяльністю у сільськогосподарському підприємстві та проаналізовано методичні підходи щодо оцінювання процесу управління маркетинговою діяльністю підприємства. Другий розділ магістерської кваліфікаційної роботи присвячений проведенню діагностики управління маркетинговою діяльністю у ТОВ «Іллінецьке», а саме розкрито особливості управління товарною та ціновою політикою у ТОВ «Іллінецьке» та проаналізовано стан управління збутом та маркетинговими комунікаціями підприємстві. У третьому розділі магістерської кваліфікаційної роботи визначено можливі інноваційні напрями розвитку управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарського підприємства. Також акцентовано у вагу на необхідності впровадження сучасних маркетингових інструментів для сільськогосподарського підприємства та удосконаленні організації маркетингової діяльності підприємства.