Навчальні та наукові видання
Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/3
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетинг(ЦП "КОМПРИНТ", 2023) Буряк Руслан Іванович; Збарський Василь Кузьмич; Талавиря Микола Петрович; Бондаренко Валерій МихайловичКнига знайомить читачів з основами маркетингу. У ній розглядаються такі складові маркетингової діяльності підприємства (організації) як маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна й цінова політика, цифровий маркетинг, маркетингова політика розподілу, маркетингові комунікації та організація маркетингової діяльності на підприємстві. Окремий розділ у підручнику займають питання логістики, забезпечення якості та конкурентоспроможності продукції. За своїм змістом підручник відображає сучасні світові підходи у галузі маркетингу, особливості маркетингової діяльності в Україні. Книга – інформативна, дійсно цікаво написана. Матеріал викладено живою, легкою мовою. Підручник читається із задоволенням. Для студентів, які вивчають дисципліну «Маркетинг». Книга може бути корисною всім, хто цікавиться проблемами маркетингу.