Перегляд за Автор "Талавиря М.П."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Маркетингові дослідження(ЦП "КОМПРИНТ", 2023) Збарський В. К.; Талавиря М.П.; Остапчук А.Д.У навчально-науковому посібнику розглянуто сутність і принципи проведення маркетингових досліджень, визначено основні етапи його проведення, наведена класифікація маркетингових досліджень. У навчальному посібнику послідовно викладено систему теоретичного, методологічного та практичного забезпечення дисципліни «Маркетингові дослідження». До кожної теми наведено теоретичний матеріал для поглибленого опрацювання, завдання для самостійної та індивідуальної роботи у формі контрольних питань. Окрему частину посібника відведено маркетинговим дослідженням аспірантів. Запропонований навчально-науковий посібник відповідає вимогам організації навчального процесу.Рекомендується для студентів та аспірантів вищих навчальних закладів, які навчаються за галуззю знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг». Навчальний посібник буде корисним для бакалаврів, магістрів та аспірантів різних спеціальностей.Документ Спілкування без конфліктів та непорозумінь(ЦП "КОМПРИНТ", 2022) Збарський В.К.; Талавиря М.П.У роботі будь-якого керівника велике значення має вміння спілкуватись із підлеглими, зокрема – вислухати його й отримати таким чином необхідну усну інформацію. У книжці американського професора психології на конкретних прикладах висвітлені прийоми, які дозволяють отримати точніші і повніші відомості. Аналізуються поширені помилки, що виникають під час сприйняття усної інформації в різних ситуаціях. Для бакалаврів і магістрів, викладачів вищих навчальних закладів, керівників різного рівня, а також для широкого кола читачів.