Перегляд за Автор "Чапала, Людмила Іллівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Англійська мова для підготовки фахівців за напрямом 6. 100102- "Процеси,машини та обладнання сільськогосподарського виробництва " у ВНЗ II-IV рівня акредитації : навчальний посібник. Частина 2(ТОВ "Ту Прінт", 2015) Якушко, Катерина Григорівна; Чапала, Людмила ІллівнаПропонується комплекс допоміжних матеріалів для вивчення англійської мови із механіко-транспортним професійним спрямуванням. Всі граматичні та лексичні теми містять ключові слова та запитання для самоперевірки. В кінці кожного модуля - узагальнюючі запитання та тести для самопідготовки до написання модульних робіт, залікової та екзаменаційної роботи. Представлення кожного модуля супроводжується також крилатими фразами для загального розвитку студентів. У виданні також обґрунтовано розроблено глосарій додаткових або узагальнюючих лексичних та граматичних понять, бланки журналу оцінок усної співбесіди та надісланих електронних робіт.. Навчальний посібник орієнтує і на ознайомлення студентами з професійною англійською мовою стосовно особливостей сільського господарства, механізації, транспорту та деталей машин.Документ Англійська мова для підготовки фахівців за напрямом 6.100102 - "Процеси, машини та обладнання сільськогосподарського виробництва" у ВНЗ ІІ-ІV рівня акредитації : навчальний посібник. Частина 1(ТОВ "Ту Прінт", 2015) Якушко, Катерина Григорівна; Чапала, Людмила ІллівнаПропонується комплекс допоміжних матеріалів для вивчення англійської мови із механіко-транспортним професійним спрямуванням, які поширюють та систематизують основні положення електронного курсу для дистанційного режиму вивчення дисципліни. Кожна граматична та лексична теми містять ключові слова та запитання для самоперевірки. В кінці кожного модуля - узагальнюючі запитання та тести для самопідготовки до написання модульних робіт, залікової та екзаменаційної роботи. Представлення кожного модуля супроводжується також крилатими фразами для загального розвитку студентів. У виданні також обґрунтовано розроблено бланки журналу оцінок для координації самостійної роботи під керівництвом викладача, елементи професійної англійської мови, пов‟язаної з загальною науковою лексикою та елементами ділового спілкування на письмі.