ОПП "Комп'ютерний еколого-економічний моніторинг"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11244
Переглянути
Документ Підсистема аналізу даних в ігровому додатку на двигуні Unity для платформи Android(2023) Гасюк О.О.Метою даної магістерської роботи було створення 3D гри з унікальною функціональністю динамічної адаптації геймплея під індивідуальний стиль кожного гравця. Система аналізує поведінку учасника під час гри і на основі отриманих даних коригує інтенсивність та складність наступних хвиль мобів. Використання методів машинного навчання замість традиційних баз даних дозволило системі швидше та точніше адаптуватися до змін у поведінці гравців, що підтверджено результатами дослідження. Такий підхід не тільки покращує інтерактивність та захопленість від гри, але й сприяє постійному вдосконаленню навичок гравців завдяки непередбачуваності ігрового процесу.