Кваліфікаційні роботи магістрів

Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/8

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 3213
  • Ескіз
    Документ
    Управління інноваційним розвитком підприємства
    (2023) Пятковський, Д.І.
    Актуальність теми. Інноваційний розвиток економіки є головним стратегічним орієнтиром економічної політики держави. Збільшення ефективності діяльності інноваційних підприємств потребує суттєвих змін та пошуку нових, радикально відмінних від діючих організаційних структур управління. Аналіз світового досвіду свідчить про необхідність застосування інновацій як безальтернативної, невід’ємної та важливої складової загальнодержавної політики будь-якої країни. Сучасна ситуація на внутрішньому й зовнішньому ринках України характеризується суттєвим загостренням конкурентної боротьби у сфері інноваційної діяльності, за цих умов інновації стають обов’язковим елементом діяльності суб’єкта господарювання та їх основною рушійною силою й передумовою розвитку. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних положень і практичних рекомендацій щодо формування ефективної системи управління інноваційним розвитком підприємства, що забезпечують реалізацію стратегічних показників інноваційного розвитку та підвищення конкурентоспроможності. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання:  узагальнити економічну сутність та класифікацію інновацій в сучасних умовах;  дослідити особливості системи управління інноваційним розвитком підприємства;  визначити методики оцінювання ефективності управління інноваційним розвитком підприємства;  провести організаційно-економічну характеристик діяльності підприємства;  дослідити стан і тенденції розвитку інноваційного розвитку підприємства;  проаналізувати ефективність системи управління інноваційним розвитком підприємства;  здійснити оцінку ризику як інструменту підвищення ефективної системи управління інноваційним розвитком підприємства;  удосконалити систему управління інноваційним розвитком діяльністю підприємства з використанням стратегічного підходу;  обґрунтувати систему управління інноваційним розвитком підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління інноваційним розвитком підприємства. Предметом дослідження є сукупність елементів системи ефективного управління інноваційним розвитком підприємства. Методи дослідження: загальнонаукові прийоми емпіричного дослідження, методи математичного моделювання, експертних оцінок, системного, стратегічного, ситуаційного, статистичного аналізу, діалектичний та абстрактно-логічний методи, метод системного підходу. Наукова новизна. Отримали подальший розвиток пропозиції щодо удосконалення системи управління інноваційним розвитком підприємства з використанням стратегічного підходу. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) та на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання та планування бізнес-процесів на підприємстві та напрями їх удосконалення
    (2023) Перцьовий, В.В.
    Актуальність теми. Функціонування підприємств в умовах пролонгації кризи на тлі турбулентності ринкового середовища, динамізму та глобалізації ринків стимулює їх до пошуку засобів нівелювання негативних впливів зовнішнього середовища. Одним з інструментів антикризового управління є реінжиніринг бізнес-процесів, який є особливо актуальним в умовах України, де виникає потреба у швидкій адаптації до впливу чинників нестійкого зовнішнього середовища. Метою даного дослідження є визначення теоретико-методичних положень та практичних рекомендацій щодо запровадження і реалізації реінжинірингу бізнес-процесів українських підприємств. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: обґрунтувати необхідність переосмислення бiзнес-процесiв підприємства в умовах кризи; – визначити сутнісну характеристику реiнжинiрингу бізнес-процесів та основних етапів його імплементації на підприємстві; – розглянути методику оцінки ефективності реінжинірингу бізнес-процесів підприємства; – навести загальну характеристику господарської діяльності підприємства АТ «Інтерпайп Новомосковський трубний завод»; – проаналізувати фактори бізнес-середовища підприємства АТ «Інтерпайп Новомосковський трубний завод»; – визначити ефективність існуючих бiзнес-процесiв підприємства АТ «Інтерпайп Новомосковський трубний завод»; – окреслити основнi етапи імплементації реінжинірингу бiзнес-процесiв на підприємстві; – виявити та надати рекомендації щодо перепроектування неефективних бiзнес-процесiв підприємства АТ «Інтерпайп Новомосковський трубний завод»; – здійснити оцінку ефективності реінжинірингу бiзнес-процесiв вітчизняного підприємства АТ «Інтерпайп Новомосковський трубний завод». Об'єктом дослідження є бізнес-процеси підприємства. Предмет дослідження є теоретичне обґрунтування необхідності реінжинірингу бізнес-процесів та практичні рекомендації до оцінки ефективності його впровадження на підприємстві. Методологія дослідження ґрунтується на комплексному підході, що охоплює як теоретичний, так і практичний аналіз. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення інвестиційної стратегії підприємства
    (2023) Столяр, І.В.
    Актуальність дослідження полягає в необхідності розробки ефективних методів удосконалення інвестиційної стратегії підприємства. Об'єктом даного дослідження є інвестиційна стратегія підприємства ТДВ «СК «КВОРУМ». Предмет дослідження – процес та результати удосконалення інвестиційної стратегії ТДВ «СК «КВОРУМ». Метою полягає в удосконаленні інвестиційної стратегії підприємства - Страхової компанії «КВОРУМ» з метою досягнення оптимальної ефективності та прибутковості в умовах змінювального інвестиційного середовища. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: 1) Вивчення теоретичних аспектів інвестування; 2) провести аналіз існуючої інвестиційної стратегії підприємства 3) визначити проблеми та недоліки в існуючій стратегії; 4) розробити пропозиції щодо покращення інвестиційної стратегії; 5) визначити критерії успіху для нової стратегії; 6) розробити план впровадження та виконання нової інвестиційної стратегії Методологія дослідження інвестиційної стратегії страхової компанії базується на використанні різноманітних методів дослідження, такі як аналіз фінансових звітів та фінансового стану компанії. Також вивчаються літературні джерела, що містять інформацію про сучасні тенденції в інвестиційному менеджменті та страхуванні. Аналіз статистичних даних про ринок страхування може також бути важливим компонентом дослідження. Практичне значення одержаних результатів полягає у ретельному аналізі та удосконаленні інвестиційної стратегії страхової компанії "КВОРУМ" для забезпечення оптимального використання фінансових ресурсів та підвищення стійкості до ризиків, що дозволить підприємству ефективніше конкурувати на ринку та забезпечить йому стабільний фінансовий розвиток. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документ
    Логістичні рішення і процеси матеріального забезпечення підприємства
    (2023) Яковін, Б.О.
    Для безперебійного функціонування виробництва необхідно добре налагоджене матеріально-технічне забезпечення (МТЗ), що на підприємствах здійснюється через органи матеріально-технічного постачання. Виробничо-господарська діяльність будь-якого з підприємств агропромислового комплексу потребує фінансового, кадрового, інформаційного та матеріально-технічного забезпечення. З речових елементів вона, перш за все, потребує засобів виробництва: машин, обладнання, енергоресурсів, сировини, матеріалів і так далі. Тому необхідно як своєчасно забезпечити підприємство всіма необхідними матеріально-технічними ресурсами, але ефективно управляти ними. У зв'язку з цим тема економічної та своєчасної закупівлі сировини, матеріалів та напівфабрикатів є актуальною. Забезпечення матеріально-технічними ресурсами сільськогосподарського підприємства проводиться за допомогою виробничих планів, дослідження ринку постачання, вибору постачальників та підрядників, укладання з ними господарських договорів, організацію купівлі, зберігання та управління матеріально-технічними ресурсами, залучення різних організацій з технологічного обслуговування виробництва тощо. Для вирішення проблем формування сучасного ринку засобів виробництва для аграрних галузей необхідна ціла низка організаційно-економічних та технічних заходів, адекватних цілям підвищення ефективності сільського господарства. Ці обставини виводять значення матеріально-технічного забезпечення сільського господарства на новий якісний рівень, актуалізуючи його як основу розвитку вітчизняного сільського господарства, раціонального комплектування машинно-тракторного парку сільськогосподарських підприємств та підвищення ефективності його використання за рахунок приведення в активну дію економічних важелів зміцнення виробничого потенціалу суб'єктів сільського господарства та сфери, що виробляє засоби виробництва. Викладені обставини визначили актуальність та вибір теми кваліфікаційної роботи. Мета роботи – провести аналіз матеріально-технічної забезпеченості підприємства та на основі цього рекомендувати заходи щодо ефективного управління матеріально-технічними ресурсами. Для досягнення мети дослідження необхідно вирішити такі завдання: 1. Дослідити сутність і класифікацію матеріального забезпечення 2.Проаналізувати основні завдання і функції матеріального забезпечення 3. Дослідити процес планування матеріального забезпечення 4.Проаналізувати організаційно-економічну характеристику ТОВ «Камаз-Агро» 5. Проаналізувати процеси управління матеріальним забезпеченням ТОВ «Камаз-Агро» 6. Обґрунтувати пропозиції щодо удосконалення матеріального забезпечення ТОВ «Камаз-Агро» на основі оптимізації його управління 7. Виконати економічне обґрунтування запропонованих заходів Об'єкт дослідження – товариство з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство ТОВ «Камаз-Агро» Предмет дослідження – логістичні процеси матеріально-технічного забезпечення підприємства. Практична значущість роботи - проведений аналіз, пропозиції та рекомендації, що містяться у кваліфікаційній роботі, можуть бути використані сільськогосподарським підприємством для формування логістичної системи матеріально-технічної бази сільськогосподарської галузі. Методичну основу дослідження становлять методи фінансового аналізу: аналіз бухгалтерської звітності; методи, прийоми та інструменти математичної статистики: збір та угруповання статистичних даних; аналіз рядів динаміки; сучасні методи управління матеріально-технічними ресурсами підприємства,. Структура роботи. Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел.
  • Ескіз
    Документ
    Управління логістичною діяльністю підприємства ТОВ «Діатом» в умовах війни
    (2023) Пономаренко, В.Є.
    Актуальність дослідження полягає в необхідності розробки ефективних методів управління логістичною діяльністю підприємства в екстремальних умовах, що сприятиме стабільності та конкурентоспроможності підприємства на ринку. Об'єктом даного дослідження є логістична діяльність підприємства ТОВ "Діатом". Вибір саме цього підприємства обумовлений його ключовим місцем на ринку, а також особливостями його діяльності, яка зазнає впливу умов війни. Предмет дослідження – методи та інструменти управління логістичною діяльністю підприємства в умовах війни. Метою даної магістерської роботи є вивчення особливостей управління логістичною діяльністю ТОВ "Діатом" в умовах війни, виявлення проблем та ризиків, а також розробка рекомендацій для ефективної адаптації до змінюваних умов ринку. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання:  надати визначення поняттю "логістика" та встановити її складові;  охарактеризувати функції та завдання логістики на підприємствах;  виявити основні проблеми та ризики, які виникають в логістичній діяльності підприємства в умовах війни;  надати організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства ТОВ «Діатом»;  проаналізувати логістичну систему підприємства ТОВ «Діатом» та зміни в логістичних процесах під час війни;  оцінити ефективність логістичної діяльності підприємства ТОВ «Діатом»;  визначити адаптаційні стратегії управління логістичною діяльністю підприємства ТОВ «Діатом» до умов війни;  визначити шляхи управління ризиками в ланцюгу постачання підприємства ТОВ «Діатом» в умовах війни;  окреслити виклики транспортної логістики та її перебудову в умовах воєнного стану в Україні. Методологія дослідження базується на комплексному підході, що включає в себе як теоретичний, так і практичний аналіз. В ході дослідження використані методи порівняльного аналізу, статистичного аналізу, моделювання та інші. Наукова новизна одержаних результатів полягає в формуванні та аналізі моделей поведінки компаній в умовах війни проти росії. Практичне значення одержаних результатів полягає у наданні рекомендацій, спрямованих на удосконалення логістичного забезпечення для здійснення діяльності закладів дистрибуції медичних препаратів в умовах війни. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25- 26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення і результати дослідження знайшли відображення у матеріалах конференції: 1. Пономаренко В., Чорненька Л. М. Особливості логістичної діяльності вітчизняних підприємств в умовах війни. Сучасний менеджмент: виклики та можливості: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної онлайн- конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, м. Київ, 25-26 жовтня 2023 р. Київ: НУБіП України.
  • Ескіз
    Документ
    Ресурсний потенціал підприємства та напрямки його ефективного використання
    (2023) Потупко, Д.О.
    Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів підвищення ефективності використання ресурсного потенціалу. Об’єктом – є процес формування та ефективного використання ресурсного потенціалу підприємств. Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є проведення аналізу сучасних підходів до оцінки ефективності управління ресурсного потенціалу підприємства. Відповідно до поставленої мети визначені та вирішені такі конкретні завдання: 1. Визначити сутність понять ресурсного потенціалу як економічної категорії. 2. Виокремити методи оцінювання ефективності використання ресурсного потенціалу та види управління зовнішньоекономічною діяльністю. 3. Умови та чинники стратегічного управління ресурсним потенціалом підприємства 4. Дослідити умови та чинники стратегічного управління ресурсним потенціалом підприємства. 5. Проаналізувати сучасні підходи до оцінювання ефективності управління ресурсним потенціалом підприємства. 6. Проаналізувати багатоаспектність понять економічний та ресурсний потенціал підприємств, їх взаємозв’язок. 7. Надати характеристику обраного підприємства, оцінку ефективності використання його ресурсного потенціалу, а також провести аналіз економічних показників виробничої та господарської діяльності. 8. Сформулювати основні напрямки підвищення ефективності управління ресурсним потенціалом підприємства. 9. Надати пропозиції та рекомендації щодо застосування мотивованої системи стимулювання праці трудових ресурсів. 10. Обгрунтувати впровадження ресурсо і енергозберігаючих технологій в сільському господарстві на прикладі обраного підприємства. У першому розділі роботи проведено теоретичний аналіз основ управління ресурсним потенціалом підприємства. Визначено сутність управління ресурсним потенціалом, розглянуто методи та види управління. Виокремлено особливості управління ресурсним потенціалом підприємства, його види, категорії та чинники. У другому розділі проведено аналіз сучасних підходів до оцінювання ефективності управління ресурсним потенціалом підприємства. Проаналізувати багатоаспектність понять економічний та ресурсний потенціал підприємств, їх взаємозв’язок. Надано характеристику обраного підприємства, оцінку ефективності використання його ресурсного потенціалу, а також проведено аналіз економічних показників виробничої та господарської діяльності. У третьому розділі сформовано основні напрямки підвищення ефективності управління ресурсним потенціалом обраного підприємства. Надано пропозиції та рекомендації щодо застосування мотивованої системи стимулювання праці трудових ресурсів, а також обґрунтовано впровадження ресурсо і енергозберігаючих технологій в сільському господарстві на прикладі обраного підприємства. Теоретичною й методологічною основою дослідження є класичні положення ринкової економічної теорії, роботи вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів з управління ресурсним потенціалом підприємств аграрного сектору економіки, статистично-бухгалтерська звітність обраного підприємства, довідково-нормативні матеріали і наукова література за темою магістерського дослідження. Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає в обґрунтуванні теоретично-методичних аспектів та практичних рекомендацій, що вирішують завдання ефективного управління ресурсним потенціалом підприємств.
  • Ескіз
    Документ
    Управління маркетингом на ринку ЗЗР
    (2023) Качура, Є.В.
    Актуальність теми. Управління маркетинговою діяльністю являє собою творчу управлінську діяльність, завдання якої полягає в розвитку ринку товарів, послуг і робочої сили шляхом оцінки потреб клієнтів, а також в проведенні практичних заходів для задоволення цих потреб. Проте управління маркетинговою діяльністю на ринку засобів захисту рослин (ЗЗР) відіграє велику роль, яка формує економічний розвиток країни. Однак відсутні пропозиції, механізми, які б сприяли поліпшенню ситуації на сільськогосподарському ринку. Тому необхідність покращити стан аграрних компаній, позбутись постійного тиску зі сторони зернотрейдерів, зміцнити конкурентоспроможність , налагодити стратегії для виходу на зовнішні ринки є актуальною проблемою. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних підходів та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингом на ринку ЗЗР. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: − узагальнити сутність управління маркетинговою діяльністю; − визначити основні концепції маркетингової діяльності; − запропонувати методичні підходи щодо оцінки ефективності управління маркетинговою діяльністю; − визначити стан ринку засобів захисту рослин; − проаналізувати фінансово-економічний стан підприємства; − провести оцінку системи управління маркетинговою діяльністю підприємства; − запропонувати стратегії удосконалення управління маркетингом на ринку засобів захисту рослин; − сформувати пропозиції та прогнозування ефективної маркетингової діяльності на ринку ЗЗР. Об’єктом дослідження є процес управління маркетингом на ринку ЗЗР. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів функціонування ринку ЗЗР. Методи дослідження: при дослідженні сучасного стану світового та вітчизняного ринків ЗЗР були використані ряди динаміки а також середні та відносні величини. Для теоретичного узагальнення а також формування висновків використовували абстрактно-логічний метод. Факторний аналіз ринку засобів захисту рослин здійснювали з використанням методів зведення та групування статистичних даних, індексного та кореляційно-регресійного аналізу. Наукова новизна. Отримали подальший розвиток пропозиції щодо ефективної маркетингової стратегії на ринку ЗЗР. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документ
    Управління розвитком інтенсивного садівництва
    (2023) Данілочкіна, Н.О.
    Обсяг роботи 65 сторінок. Кількість ілюстрацій: рисунки –22, таблиць – 6. Кількість використаних джерел – 52. Сучасне сільське господарство, зокрема інтенсивне садівництво, є ключовим галуззю в економіці багатьох країн, забезпечуючи продовольчу безпеку, збагачуючи ринки та сприяючи економічному розвитку. Управління розвитком інтенсивного садівництва надзвичайно низькими факторами, такими як технологічні інновації, ефективне використання ресурсів, збалансований підхід до ринкових вимог та екологічні аспекти. Застосування передових технологій, включаючи системи поливу, добрив та захисту рослин, є успішним для досягнення високої продуктивності в садівництві. Ефективне використання ресурсів, таких як вода, сонце та земля, сприяє оптимізації виробництва та збільшенню врожаю. Управління розвитком садівництва забезпечує аналіз ринкових тенденцій та споживчих вимог. Гнучкість у виробництві та адаптація до змін у попиті сприяють конкурентоспроможності на ринку. Розвиток нових сортів, адаптованих до вимог потреб, реалізує важливу роль у досягненні успіху на ринку. Управління розвитком садівництва впливає на вплив господарської діяльності на природне середовище. Впровадження екологічно чистих методів вирощування, утилізація відходів збереження та родючості обґрунтовує виробництво складових сталого розвитку садівництва. Управління розвитком інтенсивного садівництва є складним завданням, що вимагає інтегрованого підходу до вирішення різноманітних аспектів. Застосування передових технологій, реагування на ринкові вимоги та збереження екологічної рівноваги стають ключовими чинниками для успішного розвитку цієї галузі. Актуальність цієї теми полягає в необхідності розв'язання складних завдань, пов'язаних з підвищенням ефективності вирощування, зменшенням впливу на навколишнє середовище та забезпеченням сталого розвитку. Оптимізація процесів управління в садівництві є важливою для забезпечення якісної та конкурентоспроможної продукції, зокрема в умовах зростаючої потреби населення та швидкозмінних ринкових реалій.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення бізнес планування в агробізнесі
    (2023) Тимчак, В.О.
    Актуальність теми: Важливим чинником зростання підприємства в умовах жорсткої конкуренції ринку є бізнес-план. Розроблений бізнес – план за всіма принципами бізнес-планування дозволить компанії покращити свої позиції на ринку, отримати більший прибуток від своєї діяльності за менших затрат. Метою даного дослідження є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення розробки бізнес-планів на підприємстві ТОВ «АМАКО Україна». Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Описати сутність та особливості розробки бізнес планів; 2. Оцінити економічну ефективність впровадження бізнес-планів в Україні; 3. Визначити ключові показники бізнес-планування; 4. Дослідити методичні підходи до розробки бізнес-планів; 5. Оцінити процедури розробки та зміст оформлення бізнес-плану організації; 6. Розробити пропозиції щодо раціоналізації системи планування в організації у контексті адаптації його діяльності до викликів та загроз навколишнього середовища; 7. Обґрунтувати необхідність впровадження елементів стратегічної орієнтації бізнес-планування у діяльності ТОВ «АМАКО Україна». Об'єктом дослідження є процес удосконалення бізнес-планування у ТОВ «АМАКО Україна». Предмет дослідження – теоретичні, аналітичні та практичні аспекти удосконалення бізнес-планування у компанії ТОВ «АМАКО Україна». Методи дослідження: в ході дослідження використано методи аналізу, спостереження, порівняння, а також фінансово-математичні (статистичні) методи розрахунків ефективності виробництва. Наукова новизна одержаних результатів. Визначено теоретичні аспекти бізнес-планування; проаналізовано сучасний стан бізнес-планування в Україні та світі; розроблено шляхи удосконалення бізнес-планування у ТОВ «АМАКО Україна» Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження можуть бути впровадженими в ТОВ «АМАКО Україна». Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документ
    Організація виробництва та освоєння ринку овочевої продукції
    (2023) Сербінов, А.Б.
    Актуальність теми. В сучасних умовах, коли підсилення пріоритету інтересів споживачів в системі економічних відносин породжує агресивну конкуренцію за ринки збуту, однією з найважливіших передумов ефективного функціонування підприємств на цільовому ринку стає забезпечення конкурентних переваг. Збут є завершальною стадією всієї виробничо-комерційної діяльності підприємств і виконує одну з найважливіших функцій, що забезпечує маркетингову орієнтацію підприємств - функцію зворотнього зв'язку. Тому пошук шляхів удосконалення виробництва та нових підходів до освоєння ринків є основною для отримання фінансового результату підприємством. Метою роботи є дослідження теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції. Для досягнення поставленої мети дослідження вирішуються наступні завдання: – виявити економічну сутність та складові організації виробництва на підприємстві; – охарактеризувати етапи виведення нової продукції на ринок; – проаналізувати процес організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції ТОВ «Сингента»; – запропонувати шляхи вдосконалення організації виробництва та підходів до освоєння ринку овочевої продукції. Об’єкт дослідження – процес організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних засад організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції. Методи дослідження, використані в ході дослідження включають у себе: методи аналізу, спостереження, порівняння. Наукова новизна одержаних результатів. Розроблено шляхи удосконалення організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції. Практичне значення одержаних результатів. Передбачає удосконалення організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції на ТОВ «Сингента». Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на ІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості» (м. Київ, НУБіП України, 27 квітня 2021 р.) та IV Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації» (м. Київ, НУБіП України, 26-27 жовтня 2021 р.).