ОПП "Інформаційні управляючі системи та технології"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11281
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Система оплати комерційних ігрових комплексів(2023) Хвостик Є.І.; Даков С.Ю.Актуальність теми. У наш час сфера розваг виявляється не просто важливою складовою економіки країни, але й справжнім каталізатором соціокультурного та економічного розвитку суспільства. За останні десятиліття індустрія розваг в Україні і всьому світі виявила надзвичайну здатність адаптуватися до зростаючих потреб і очікувань громадськості. Вона не лише приносить значні доходи, але також виступає важливим чинником, що забезпечує якісний відпочинок та стимулює позитивні емоції у людей. Серед різноманітних форм розваг, найбільш популярними в Україні є аерохокей, боулінг, більярд та їм подібні. Вони не лише дарують приємні хвилини відпочинку, але і мають важливий позитивний вплив на фізичне і психологічне здоров’я. Спортивні ігри стимулюють розвиток координації рухів, витривалості та сили, що, в свою чергу, позитивно впливає на загальний стан організму. При цьому спільна гра в такі ігри сприяє формуванню комунікаційних навичок та покращує соціальну інтеграцію, роблячи їх важливим фактором для зміцнення соціальних зв’язків. Завдяки таким позитивним аспектам, заклади, які пропонують ігрові активності, є вельми актуальними та популярними в сучасному суспільстві. Ці місця стали магнітами для тих, хто шукає розвагу, відпочинок і додаткові можливості для власного самовираження. Проте варто зазначити, що організація і утримання подібних закладів потребує значних фінансових зусиль та ресурсів, а запропоновані на ринку ігрові комплекси не передбачають можливості організувати невеликий заклад. Традиційно, ігрові заклади часто вимагають значних капіталовкладень на початку та регулярних витрат на утримання. Наприклад, ігрові платформи обов’язково потребують обслуговуючого персоналу, який контролює процес гри, виконує розрахунки з клієнтами та веде облік надання послуг. Ця необхідність може вплинути на рентабельність закладу та ставити під сумнів його довгострокову успішність. Такий заклад матиме необхідність в автоматизації роботи підприємства та системі, що дозволить визначати попит на ті, чи інші послуги, їх актуальність та рентабельність. З цими викликами виникає необхідність в пошуку інноваційних підходів для оптимізації та підвищення конкурентоспроможності в індустрії розваг. Очевидним рішення даної проблеми є реорганізація підприємства у формат вендингового бізнесу. Вендингові машини дозволяють підприємствам надавати товари та послуги без необхідності присутності персоналу, що зменшує витрати на оплату праці та підтримку бізнесу. Сфера вендингу дозволяє споживачам отримувати доступ до продуктів та послуг у будь-який час та в будь-якому місці. Вендингові машини надають можливість придбання їжі, напоїв, кави, снеків, а також різних послуг, таких як мобільний зв’язок або білети на громадський транспорт. Сучасні рішення в сфері вендингу дозволяють використовувати телеметрію, що виявляється надзвичайно корисним інструментом для моніторингу та оптимізації бізнес-процесів. Телеметрія в контексті вендингового бізнесу - це інноваційний підхід до управління та моніторингу автоматизованих торгових систем. Вона використовується для збору, передачі та аналізу даних з вендингових автоматів, щоб зрозуміти, як вони функціонують, які товари популярні, і як оптимізувати бізнес-процеси для збільшення прибутковості. На основі всіх існуючих даних підприємство зможе аналізувати ключові показники, їхні зміни та вплив і приймати відповідні рішення. На жаль, системи телеметрії спеціалізовані саме для ігрових комплексів майже не представлені на ринку. Зазвичай в ігрових платформах часто присутня система оплати з дуже примітивним функціоналом, а можливість приєднання до автомату більш розумної системи не передбачена самим виробником. Тому існує необхідність у створенні системи, що може бути легко інтегрована в будь-який ігровий комплекс, керуватиме процесом торгівлі послугами та збиратиме дані з подальшою можливістю їх аналізу оператором. Об’єкт дослідження: використання ігрових комплексів (вендинговий бізнес). Предмет дослідження: система оплати комерційних ігрових комплексів, яка допоможе керівництву підприємства підвищити прибуток з продажу послуг на ігрові комплекси шляхом аналізу показників, які впливають на цей процес. Метою дослідження: є створення автономної системи оплати і управління ігровими комплексами, що не потребуватиме безпосередньої присутності продавця для ведення комерційної діяльності, а також дозволить вести облік та аналізувати продуктивність вендингового автомату. Структура роботи: сторінок – 66, використаних джерел – 21, додатків – 1.