ОПП "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"

Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11249

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 27
  • Ескіз
    Документ
    Зовнішня торгівля України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС
    (2023) Жук А.Ю.; Діброва Л.
    Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Кваліфікаційна Магістерська робота на тему «Зовнішня торгівля України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС» викладена на 82 сторінках друкованого тексту, включає 9 таблиць, 11 рисунків і 1 додаток. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи використано 59 літературних джерел. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні аспекти розвитку зовнішньої торгівлі агропродовольчою продукцією України» розглянуто зовнішню торгівлі як фактор соціально-економічного розвитку країни та узагальнено понятійно-категоріальний апарат дослідження зовнішньої торгівлі України з країнами ЄС, визначено роль та значення всеосяжної поглибленої зони вільної торгівлі України з країнами ЄС. У другому розділі «Сучасний стан та основні тенденції розвитку зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з ЄС» проаналізовано зовнішньоторговельний режим України з країнами ЄС, проведено оцінку зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС та визначено влив військової агресії російської федерації на динаміку та структуру зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС. У третьому розділі - «Перспективи розвитку зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС в умовах глобальних викликів» обґрунтовані перспективи синхронізації нормативно-правової бази зовнішньої торгівлі України з країнами ЄС та стратегічні напрямки відновлення і розвитку експорту агропродовольчої продукції з країнами ЄС, обґрунтування шляхів трансформації логістики українського експорту до країн ЄС в умовах війни з російською федерацією. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою обґрунтування теоретико-методичних засад та науково-практичних рекомендацій для забезпечення розвитку зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - визначити роль та значення зовнішньої торгівлі для соціально-економічного розвитку країни; - опрацювати понятійно-категоріальний апарат дослідження зовнішньої торгівлі; - розкрити особливості змісту поглибленої і всеосяжної зони вільної торгівлі України з країнами ЄС; - провести аналіз зовнішньоторговельного режиму України з країнами ЄС; - проаналізувати сучасний стан та визначити основні тенденції розвитку зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС; - оцінити наслідки військової агресії російської федерації для зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС; - обґрунтувати заходи щодо синхронізації нормативно-правової бази зовнішньої торгівлі України з країнами ЄС; - обґрунтувати стратегічні напрямки відновлення та розвитку зовнішньої торгівлі агропродовольчою продукцією України з країнами ЄС; - оцінити вплив трансформації логістики українського експорту агропродовольчої продукції в умовах війни з російською федерацією на зовнішню торгівлю з країнами ЄС. Об’єктом дослідження є процеси управління зовнішньою торгівлею. Предметом дослідження є теоретико-методичні, аналітичні та практичні аспекти розвитку зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС. Методи дослідження. методи наукового пошуку, логічного підходу, спостереження, порівняння, аналізу і синтезу, а також табличний і графічний методи відображення інформації. Наукова новизна одержаних результатів роботи полягає у поглибленому дослідженні впливу Поглибленої та всеохоплючої зони вільної торгівлі на зовнішню торгівлю України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС. Положення наукової роботи, що складають її новизну і виносяться на захист, полягають у наступному: - проведено комплексний аналіз зовнішньої торгівлі агропродовольчою продукцією України з країнами ЄС та визначені основні тенденції її розвитку; - оцінено наслідки військової агресії російської федерації для зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС та обґрунтовані стратегічні напрямки її розвитку в повоєнний період; - оцінено вплив трансформації логістики українського експорту агропродовольчої продукції в умовах війни з російською федерацією на зовнішню торгівлю з країнами ЄС. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості ефективного використання методичних підходів, аналізу та оцінки міжнародної торгівлі України з країнами ЄС при розробці й обґрунтуванні заходів щодо відновлення та подальшого розвитку експорту агропродовольчої продукції України до країн ЄС в умовах глобальних викликів, а також перспективи трансформації логістичної системи в межах даних викликів. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.), VІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «НОВІ ВИКЛИКИ ДЛЯ АГРАРНОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ» (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Жук А.Ю., Діброва Л.В. Трансформація логістики українського експорту до країн ЄС в умовах війни з російською федерацією // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації»: 18-19 травня 2023 р. К.: НУБіП України, 2023. С. 41-45. 2. Жук А.Ю., Діброва Л.В. Влив військової агресії російської федерації на динаміку та структуру зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К.: НУБіП України, 2023.
  • Документ
    Кон’юнктура світового ринку насіння ріпаку
    (2023) Зелінський Р.О.; Діброва Л.
    Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Кон’юнктура світового ринку насіння ріпаку» викладена на 71 сторінці друкованого тексту, включає 3 таблиці і 35 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 53 літературних джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретико-методичні засади формування кон’юнктури аграрного ринку» розглянуто сутність та фактори формування кон’юнктури товарного ринку та узагальнено методичні підходи щодо аналізу кон’юнктури ринку. У другому розділі «Аналіз кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння ріпаку» проаналізовано сучасний стан світового та вітчизняного ринків насіння ріпаку та визначено місце України зовнішній торгівлі насінням ріпаку. У третьому розділі «Прогнозування кон’юнктури ринку насіння ріпаку» визначені шляхи підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку та запропоновані шляхи удосконалення регулювання ринку насіння ріпаку в Україні з використанням міжнародного досвіду. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад функціонування та формування кон’юнктури ринків насіння ріпаку та розробка рекомендацій щодо підвищення економічної ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - узагальнити природу та поняття «кон’юнктури» аграрного ринку; - дослідити фактори, що формують кон’юнктури аграрного ринку; - визначити методологію дослідження кон’юнктури аграрного ринку; - оцінити сучасний стан виробництва насіння ріпаку в країні; - проаналізувати світовий ринок насіння ріпаку; - дослідити особливості зовнішньої торгівлі України на світовому ринку ріпаку; - запропонувати шляхи зміцнення позицій України на світовому ринку насіння ріпаку; - запропонувати заходи щодо підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку; - використати міжнародний доступ та сформувати пропозиції щодо вдосконалення регулювання вітчизняного ринку ріпаку. Об’єктом дослідження є процес функціонування та формування ринку насіння ріпаку. Предметом дослідження є теоретико-методологічні та організаційно-економічні засади ринку ріпаку в Україні та умови підвищення ефективності виробництва ріпаку. Методи дослідження. При написанні магістерської роботи були використані різні наукові методи. Монографічний – для дослідження та аналізу літературних джерел за обраною темою. Економічний – для аналізу та оцінки сучасного стану світового та національного ринку ріпаку. Ілюстративний – для підготовки структурно-логічних схем. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток шляхи підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку з використанням міжнародного досвіду. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Зелінський Р. О., Діброва Л. В. Кон’юнктура світового ринку насіння ріпаку. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 32-35.
  • Ескіз
    Документ
    Експортний потенціал цукрової галузі України
    (2023) Ярошевич В.Ю.; Кузьменко С.
    Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Експортний потенціал цукрової галузі України» викладена на 74 сторінках друкованого тексту, включає 7 таблиць і 34 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 62 літературних джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи формування та розвитку експортного потенціалу» розглянуто сутність і особливості формування експортного потенціалу, визначено місце стратегії в реалізації експортного потенціалу та запропоновані методичні підходи щодо оцінки експортного потенціалу. У другому розділі «Сучасний стан та основні тенденції розвитку експортного потенціалу ринку цукру» проаналізовано функціонування світового ринку цукру, визначено вплив кон’юнктури світового ринку на експортний потенціал цукрової галузі в Україні та визначено економічну ефективність вітчизняного виробництва цукру та напрями його експорту. У третьому розділі «Пріоритетні напрямки розвитку експортного потенціалу ринку цукру» визначено перспективи розвитку вітчизняного ринку цукру, сформовані стратегічні напрями розвитку експортного потенціалу цукрової галузі України та зроблено прогноз розвитку експортного потенціалу ринку цукру. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних підходів та розробка практичних рекомендацій щодо реалізації та нарощування експортного потенціалу ринку цукру. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - узагальнити сутність поняття експортний потенціал; - визначити роль стратегії в реалізації експортного потенціалу; - запропонувати методичні підходи щодо оцінки експортного потенціалу; - визначити сучасний стан світового ринку цукру; - вивчити вплив кон’юнктури світового ринку на функціонування вітчизняного ринку цукру; - проаналізувати ефективність вітчизняного виробництва цукру; - визначити перспективи розвитку ринку цукру в Україні та світі; - запропонувати стратегію розвитку вітчизняної цукрової промисловості; - сформувати прогноз експортного потенціалу ринку цукру. Об’єктом дослідження є стратегічні пріоритети розвитку експортного потенціалу вітчизняної цукрової галузі. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти розвитку експортного потенціалу вітчизняної цукрової галузі. Методи дослідження. При дослідженні сучасного стану світового та вітчизняного ринків цукру були використані ряди динаміки а також середні та відносні величини. Для теоретичного узагальнення а також формування висновків використовували абстрактно-логічний метод. Факторний аналіз ринку цукру здійснювали з використанням методів зведення та групування статистичних даних, індексного та кореляційно-регресійного аналізу.. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток стратегічні напрями розвитку експортного потенціалу цукрової галузі України. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості стратегічного розвитку експортного потенціалу цукрової галузі України. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) та на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Ярошевич В. Ю., Кузьменко С. В. Сутність та особливості формування експортної стратегії підприємства. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 80-83. 2. Ярошевич В. Ю., Кузьменко С. В. Експортний потенціал цукрової галузі України. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 52-54.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства
    (2023) Векленко О.Ю.; Кузьменко С.
    Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» викладена на 75 сторінках друкованого тексту, включає 28 таблиць і 12 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 61 літературне джерело. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» розглянуто суть та економічний зміст стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства та узагальнено методичні підходи до формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. У другому розділі «Оцінка стану стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» проаналізовано сучасний стан зовнішньоекономічної діяльності підприємства, визначено тенденції розвитку ринкового середовища та визначення передумов удосконалення стратегії розвитку підприємства. У третьому розділі «Напрямки стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» обґрунтовані шляхи забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства, визначено стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: – вивчити суть та економічний зміст стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – визначити місце та роль стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності у системі стратегічного планування; – запропонувати методичні підходи до формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства – проаналізувати господарсько-економічну діяльності підприємства; – вивчити сучасний стан зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – вивчити тенденції розвитку ринкового середовища та визначення передумов удосконалення стратегії розвитку підприємства; – запропонувати напрями забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – визначити стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку; – провести оцінку ефективності та ризиків стратегічного розвитку підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління стратегічним розвитком зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Предметом дослідження є сукупність елементів системи ефективного стратегічного управління зовнішньоекономічною діяльністю. Методи дослідження. В процесі проведення дослідження були використані загальнонаукові прийоми емпіричного дослідження, методи математичного моделювання, експертних оцінок, системного, стратегічного, ситуаційного, статистичного аналізу. методи економічного і статистичного аналізу. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток шляхи забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості ефективного використання стратегічних орієнтирів розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) та на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Векленко О. Ю., Кузьменко С. В Стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації»: 18-19 травня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 72-74. 2. Векленко О. Ю., Кузьменко С. В. Стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 43-45.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС агропродовольчою продукцією
    (2023) Тростянський В.О.; Файчук О.
    Актуальність теми. Важливість теми дослідження зумовлюється тим фактом, що саме двостороння торгівля України та ЄС є основним важелем в процесі відновлення країни після пандемії та під час війни. Мета роботи полягає у виявленні та обґрунтуванні перспективних напрямів покращення двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС агропродовольчими товарами. Завданнями випускної кваліфікаційної роботи є: розкрити економічну сутність поняття «двостороння торгівля товарами»; дослідити особливості двосторонньої торгівлі агропродовольчою продукцією; виокремити методичні підходи до оцінки ефективності і результативності двосторонньої торгівлі товарами; розглянути сучасний стан зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією; виокремити місце ЄС у зовнішній торгівлі України сільськогосподарською та продовольчою продукцією; оцінити ефективність та результативність двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС агропродовольчою продукцією; спрогнозувати розвиток агропродовольчого ринку ЄС; виявити перспективні ринки збуту для вітчизняної агропродовольчої продукції в ЄС; навести напрями державної підтримки щодо просування перспективної агропродовольчої продукції на ринок ЄС. Об’єктом дослідження є процес розвитку двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС. Предметом дослідження є науково-теоретичні та практичні засади функціонування двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС агропродовольчою продукцією. Методи дослідження. При написанні випускної кваліфікаційної роботи використані загальнонаукові та спеціальні методичні прийоми, зокрема метод аналізу наукової літератури; метод конкретизації та формалізації; метод аналізу та синтезу; метод узагальнення та метод структурного аналізу. Крім цього використовуються графічні методи, статистичні та економічного аналізу. Інформаційна база дослідження є аналітичні та статистичні дані щодо двосторонньої торгівлі агропродовольчою продукцією між Україною та ЄС, монографії та наукові публікації, а такої інші періодичні матеріали та інтернет-ресурси, в яких розкриті особливості двосторонньої торгівлі. Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці та впроваджені на практиці ефективних напрямів державної підтримки щодо просування перспективної агропродовольчої продукції на ринок ЄС. Структура роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел із 78 найменувань. Матеріали роботи містять 18 рисунків та 5 таблиць. Загальний обсяг роботи складає 79 сторінок.
  • Ескіз
    Документ
    Експортний потенціал олійно-жирової галузі України
    (2023) Суха Т.М.; Кузьменко С.
    Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська робота складається зі змісту, вступу, трьох основних розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст займає 60 сторінок. Робота містить 17 таблиць та 14 рисунків. Для написання роботи автором було використано 62 джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи «Теоретичні основи формування експортного потенціалу олійно-жирової галузі» розглянуто поняття «експортний потенціал» та узагальнено основні методичні підходи до його оцінки, визначено основні види продукції олійно-жирової галузі. У другому розділі «Сучасний стан та основні тенденції розвитку експортного потенціалу олійно-жирової галузі» досліджено світовий ринок олійно-жирової продукції, проаналізовано динаміку зовнішньої торгівлі олійно-жирвою продукцією України та проведена оцінка експортного потенціалу олійно-жирової продукції галузі України. У третьому розділі «Перспективи розвитку експортного потенціалу олійно-жирової галузі України» розроблені прогнози щодо виробництва та експорту української олійно-жирової продукції, запропоновані рекомендації для державної підтримки розвитку та експорту олійно-жирової галузі України і підвищення конкурентоспроможності української олійно-жирової продукції. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних і практичних аспектів та розробка практичних рекомендацій щодо реалізації та нарощування експортного потенціалу олійно-жирової галузі України. Для досягнення мети були поставлені наступні завдання: • визначити поняття «експортний потенціал» в контексті олійно-жирової галузі • дослідити основні види олійно-жирової продукції та їхні характеристики; • вивчити методичні підходи до оцінки експортного потенціалу олійно-жирової галузі; • дослідити кон’юнктуру світового ринку олійно-жирової продукції; • провести аналіз зовнішньої торгівлі олійно-жировою продукцією України; • оцінити рівень міжнародної конкурентоспроможності української олійно-жирової продукції; • скласти прогнози щодо обсягів виробництва та експорту олійно-жирової продукції України; • надати пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності вітчизняної олійно-жирової продукції на зовнішніх ринках; • запропонувати рекомендації щодо політики підтримки розвитку та експорту олійно-жирової галузі України. Об’єктом дослідження є експортний потенціал олійно-жирової галузі України. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів розвитку експортного потенціалу олійно-жирової галузі України. Методи дослідження: аналізу та синтезу, табличний та графічний, середні та відносні величини, абстрактно-логічний метод, зведення та групування статистичних даних, індексний та кореляційно-регресійний аналіз. Наукова новизна одержаних результатів. Отримали подальший розвиток пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності української олійно-жирової продукції на зовнішніх ринках. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості використання рекомендацій та стратегій, розроблених у дослідженні для підвищення ефективності олійно-жирової галузі, збільшення експортних обсягів та зростання її внеску в економіку країни. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документ
    Стратегія виходу українського аграрного підприємства на ринок Словаччини
    (2023) Старшиніна Д.О.; Ковтун О.
    Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Кваліфікаційна Магістерська робота на тему «Стратегія виходу українського аграрного підприємства на ринок Словаччини» викладена на 78 сторінках друкованого тексту, включає 7 таблиць і 4 рисунка. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи було використано 34 літературних джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. У першому розділі ми розкрили сутність стратегій компанії для входження на зовнішній ринок та стратегічного управління. Другий розділ «Організаційно-економічна характеристика ПОП «Соколівка» » цієї магістерської роботи присвячений дослідженню ПОП "Соколівка" та її фінансово-економічному стану. В третьому розділі оцінювалися та аналізувалися основні аспекти входу на словацький ринок, сприятливість підприємницького клімату та перспективи компанії на словацькому ринку. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Мета дослідження: розробка практичних рекомендацій щодо стратегії виходу на зовнішній ринок для приватного орендного підприємства "Соколівка" і обґрунтування доцільності диверсифікації напрямків зовнішньоекономічної діяльності. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - дослідити типи стратегій входу на зовнішні ринки; - виділити особливості та обґрунтувати доцільність виходу підприємства на міжнародний ринок; - розглянути методи стратегічного управління на підприємстві; - дослідити загальні характеристики приватно-орендного підприємства "Соколівка" та його основні фінансово-економічні показники; - проаналізувати зовнішньоекономічну діяльність підприємства та оцінити її ефективність; - визначити проблеми в діяльності підприємства та способи їх вирішення. Об’єкт дослідження: зовнішньоекономічна діяльність приватно-орендного підприємства "Соколівка". Предмет дослідження: система теоретичних положень і практичних рекомендацій щодо стратегії виходу підпрриємства на зовнішні ринки. Методи дослідження: для аналізу використовуються статистичний, фінансовий та економічний аналіз, методи порівняння та синтезу інформації, системний підхід для вивчення проблем покращення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Наукова новизна одержаних результатів. Отримали практичні рекомендацїї для перспективного розвитку середнього аграрного українського підприємства в умовах глобалізації та євроінтерграції. Практичне значення одержаних результатів. У сучасних умовах українським підприємствам гостро бракує створення власної ефективної системи управління зовнішньоекономічною діяльністю, яка була б адаптованою до сучасних вимог і умов, враховувала б динаміку міжнародних і внутрішніх ринків, базувалася на принципах адаптивності та забезпечують достатню гнучкість і швидкість у прийнятті рішень. Можна зробити висновок, що проблема розробки стратегії виходу на зовнішній ринок є актуальною проблемою, вирішенню якої присвячена дана дипломна робота. Сучасний міжнародний ринок створює надзвичайно великі перспективи для вітчизняних підприємств. Але при цьому висуває свої додаткові вимоги. У бакалаврській роботі «Стратегія виходу українського аграрного підприємства на ринок Словаччини» йдеться про розробку стратегії виходу на зовнішній ринок для приватно-орендного підприємства «Соколівка» – середнього аграрного підприємства. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.)
  • Ескіз
    Документ
    Кон’юнктура світового ринку транспортно-логістичних послуг
    (2023) Шуляренко Є.О.; Ралко О.
    Актуальність теми. Структурні зміни у світовому виробництві та міжнародній торгівлі переважно визначаються трансформаціями, які відбуваються в глобальній транспортно-логістичній сфері. Глобалізація міжнародної торгівлі передбачає безперешкодне переміщення ресурсів та товарів, що фактично неможливе без ефективної транспортної інфраструктури. Транспорт виступає важливою складовою у формуванні внутрішніх і міжнародних ринків, сприяючи повноцінному розвитку ринкової економіки. Метою дослідження сучасного стану кон’юнктури світового ринку транспортно-логістичних послуг та визначення перспектив розвитку ринку транспортно-логістичних послуг в Україні. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - визначити сутність транспортно-логістичних послуг та їх роль у сучасному світі; - окреслити сучасні тенденції на світовому ринку транспортно-логістичних послуг; - описати зарубіжний та вітчизняний досвід застосування технології блокчейн в транспортно-логістичному обслуговуванні; - проаналізувати обсяги і структуру транспортно-логістичних послуг на світовому ринку; - визначити вплив пандемії коронавірусу на світовий ринок транспортно-логістичних послуг; - охарактеризувати стан ринку транспортно-логістичних послуг в ЄС; - проаналізувати місце України у світових рейтингах розвитку транспортно-логістичної інфраструктури; - охарактеризувати трансформацію ринку транспортно-логістичних послуг України в період воєнної агресії. Об’єктом дослідження є світовий ринок транспортно-логістичних послуг. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти функціонування кон’юнктури світового ринку транспортно-логістичних послуг. Методи дослідження: загальні методи (аналіз, синтез, індукція, дедукція, класифікація), теоретичні методи (системний аналіз), економіко-статистичні, графічні та інші. Наукова новизна. у роботі розкрито особливості кон’юнктури світового ринку транспортно-логістичних послуг. Доведено, що даний сектор світового ринку постійно зростає, особливо в контексті розвитку електронної комерції та глобальних логістичних мереж. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документ
    Формування конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки зерна на світовому ринку
    (2023) Шептун Н.С.; Файчук О.
    Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Кваліфікаційна Магістерська робота на тему «Формування конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки зерна на світовому ринку» викладена на 78 сторінках друкованого тексту, включає 6 таблиць і 21 рисунок. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи використано 50 літературних джерел. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретико-методичні засади формування конкурентних переваг продукції на світовому ринку» розглянуто економічну сутність та особливості реалізації конкурентних переваг продукції на світовому ринку, узагальнено основні методичні підходи до виявлення конкурентних переваг продукції на глобальному ринку. У другому розділі «Аналіз та оцінка конкурентної позиції українського зерна та продуктів його переробки на світовому ринку» проаналізовано сучасний стан світового ринку зерна та продуктів його переробки, визначено місце України на світовому ринку зерна і продуктів його переробки та проведена оцінка рівня міжнародної конкурентоспроможності вітчизняного зерна та продуктів його переробки. У третьому розділі - «Шляхи формування конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки українського зерна на світовому та європейських ринках» здійснено прогноз кон’юктури світового ринку продуктів переробки зерна, визначено напрями підвищення конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки зерна в умовах євроінтеграції та надано рекомендації щодо державної підтримки розвитку експортного потенціалу продуктів переробки зерна в Україні. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Основна мета магістерської роботи полягає полягає в обґрунтуванні механізмів формування конкурентоспроможності вітчизняних продуктів переробки зерна на світовому ринку. Для досягнення даної мети було поставлено такі завдання: - охарактеризувати економічну сутність поняття «конкурентні переваги» продукції; - дослідити особливості реалізації конкурентних переваг продукції на світовому ринку; - вивчити методичні підходи до виявлення конкурентних переваг продукції на глобальному ринку; - проаналізувати сучасний стан світового ринку зерна та продуктів його переробки; - визначити місце України на світовому ринку зерна і продуктів його переробки; - провести оцінку рівня міжнародної конкурентоспроможності вітчизняного зерна та продуктів його переробки; - здійснити прогноз кон’юнктури світового ринку продуктів переробки зерна; - визначити напрями підвищення конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки зерна в умовах євроінтеграції; - надати рекомендації щодо державної підтримки розвитку експортного потенціалу продуктів переробки зерна в Україні. Об’єктом дослідження є процес формування конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки зерна на світовому ринку. Предметом дослідження являється сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів формування конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки зерна на світовому ринку. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості» (м. Київ, НУБІП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документ
    Трансформація українського агробізнесу в умовах європейського зеленого курсу
    (2023) Оліфіренко Б.Ю.; Тюріна А.
    Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Трансформація українського агробізнесу в умовах європейського зеленого курсу» складається зі вступу, трьох розділів, висновку та списку використаних джерел. Викладена на 67 сторінках комп’ютерного тексту, містить 10 таблиць, 27 рисунків та 50 використаних джерел. Метою магістерської роботи є вивчення науково-методичних засад переходу українського агробізнесу на ЄЗК та пошук напрямків пом’якшення впливу швидких трансформаційних процесів у агропромисловому комплексі на основі створення стимулюючих державою факторів. Об’єктом дослідження є процес переходу українського АПК до Європейського зеленого курсу, зокрема зміна підготовки підприємств через вплив зовнішніх факторів. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти, економічні та соціальні наслідки трансформації українського агробізнесу при переході на ЄЗК. Методика дослідження базується на загальнонаукових методах системного аналізу, історичному та логічному спостереженні, аналізі та синтезі, методі графічного зображення, групування, порівняння та методі узагальнення. Інформаційною базою дослідження стали нормативно-правові акти України та Європейського Союзу, які регулюють екологічний розвиток агробізнесу, наукові дослідження та звіти про стан агробізнесу в Україні та Європейському Союзі, дані статистичної звітності про стан агробізнесу в Україні та Європейському Союзі, опитування та інтерв’ю з експертами та представниками агробізнесу, офіційні сайти найбільших агрохолдингів України, Інтернет-ресурси та інші науково-методичні джерела з цієї тематики. Практичне значення дослідження полягає у підвищенні обізнаності про виклики та можливості, пов’язані з трансформацією українського агробізнесу, розробці рекомендацій для урядів, підприємств, громадськості та прогнозуванні розвитку в умовах європейського зеленого курсу. У процесі дослідження в першому розділі розглянуто теоретико-методичні засади реалізації європейського зеленого курсу; розкрито сфери його впливу на аграрний бізнес; визначено стратегії реалізації процесів переходу; систематизовано методи оцінки потенціалі українського бізнесу на трансформаційному шляху. В другому розділі проаналізовано рівень трансформації українського агробізнесу та вплив на нього повномасштабного вторгнення; здійснено порівняння готовності України та провідних аграрних країн Європи до повного переходу на ЄЗК. В третьому розділі обґрунтовано необхідність удосконалення механізму ефективного переходу агробізнесу; запропоновано напрями посилення стимулюючого впливу держави на трансформаційні процеси.