Навчальні та наукові видання

Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/3

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 28
  • Ескіз
    Документ
    Інтегральне оцінювання екологічного стану води Київського водосховища
    (НУБіП України, 2024) Строкаль В.П.; Куровська А.В.; https://orcid.org/0000-0001-6876-1111
    У монографії зроблений теоретичний аналіз екологічного стану поверхневих вод Дніпровського басейну у тому числі Київського водосховища; визначено точкові та дифузні джерела забруднення води Київського водосховища; представлена сезонна оцінка показників якісного стану води Київського водосховища. Монографія містить розроблений авторами алгоритм інтегральної оцінки екологічного стану природних вод за критеріальним підходом з врахуванням різних видів водокористування та наведений результат його застосування для Київського водосховища. Результати монографії будуть корисними в навчальній сфері для студентів екологів й гідрологів, у науковій сфері для вивчення питань оцінювання екологічного стану природних вод водойм як джерел для різних потреб споживання та використання.
  • Ескіз
    Документ
    Nature Reserve
    (NUBiP of Ukraine, 2024) Vagalyuk Liudmyla; Lisovyy M.; Tsurkan R.
    The study guide contains theoretical material for mastering the normative course of the discipline "Nature Reserve" for students of the specialty 101 "Ecology" of the Bachelor's degree, which will help future environmental specialists to acquire the necessary minimum knowledge of the ecopolitical, theoretical and practical foundations, regulatory, legal, scientific and institutional support of nature reserve management and the formation of their skills in the protection and management of objects and territories of the nature reserve fund, their creation and expansion. For students, graduate students, teachers and researchers of ecological, biological and agricultural universities specializing in ecology and environmental protection. В навчальному посібнику викладено теоретичний матеріал для засвоєння нормативного курсу дисципліни «Заповідна справа» для студентів спеціальності 101 “Екологія” освітнього ступеня «Бакалавр», що сприятиме засвоєнню майбутніми фахівцями-екологами необхідного мінімуму знань про екополітичні, теоретичні та практичні основи, нормативно-правове, наукове й інституційне забезпечення заповідної справи та формування в них навиків із охорони і управління об’єктами та територіями природно-заповідного фонду, їх створення та розширення. Для студентів, аспірантів, викладачів та наукових співробітників екологічних, біологічних та аграрних вузів, які спеціалізуються в галузі екології та охорони навколишнього середовища.
  • Ескіз
    Документ
    Науково-методичні рекомендації: Інтегральна оцінка екологічного стану природних вод для різних видів водокористування
    (Редакційно-видавничий відділ НУБіП України, 2024) Строкаль Віта Петрівна; Куровська А.В.
    У науково-методичних рекомендаціях викладений механізм проведення інтегральної оцінки екологічного стану природних вод для різних видів водокористування, що поєднує якісну оцінку та кількісну оцінку стану води. Обґрунтовано розроблений алгоритм інтегральної оцінки природних вод за критеріальним підходом, що базується на індикаторах (індексах) якості води, які визначають критерії якості води для видів водокористування. Наведено приклади застосування моделі DPSIR для вирішення водно-екологічних проблем. Науково-методичні рекомендації будуть корисними в навчальних цілях для студентів ОС «Бакалавр» та «Магістр» та здобувачів доктора філософії зі спеціальності 101 «Екологія» галузі знань 10 «Природничі науки», наукових цілях для проведення оцінки екологічного стану природних водних ресурсів, визначаючи індикатори дефіциту води за видами водокористування.
  • Ескіз
    Документ
    Nature reserve
    (2024) Vagalyuk L.; Lisovyy M.
    The study guide contains theoretical material for mastering the normative course of the discipline "Nature Reserve" for students of the specialty 101 "Ecology" of the Bachelor's degree, which will help future environmental specialists to acquire the necessary minimum knowledge of the ecopolitical, theoretical and practical foundations, regulatory, legal, scientific and institutional support of nature reserve management and the formation of their skills in the protection and management of objects and territories of the nature reserve fund, their creation and expansion. For students, graduate students, teachers and researchers of ecological, biological and agricultural universities specializing in ecology and environmental protection. В навчальному посібнику викладено теоретичний матеріал для засвоєння нормативного курсу дисципліни «Заповідна справа» для студентів спеціальності 101 “Екологія” освітнього ступеня «Бакалавр», що сприятиме засвоєнню майбутніми фахівцями-екологами необхідного мінімуму знань про екополітичні, теоретичні та практичні основи, нормативно-правове, наукове й інституційне забезпечення заповідної справи та формування в них навиків із охорони і управління об’єктами та територіями природно-заповідного фонду, їх створення та розширення. Для студентів, аспірантів, викладачів та наукових співробітників екологічних, біологічних та аграрних вузів, які спеціалізуються в галузі екології та охорони навколишнього середовища.
  • Ескіз
    Документ
    Social Ecology
    (NUBiP, 2023) Rakoid O.O.; Klepko A.V.
    У навчально-методичному посібнику для студентів ОС Бакалавр за спеціальністю 101 Екологія вперше англійською мовою ґрунтовно викладені теоретичні і практичні аспекти навчальної дисципліни «Соціальна екологія». Навчально-методичний посібник містить 8 тем, де подано як основні теоретичні положення, так і практичні роботи та список відповідних питань для самоконтролю студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Загальна екологія
    (НУБіП України, 2023) Ракоїд Олена Олександрівна; Клепко А.В.; Бондарь Валерія Іванівна
    У навчально-методичному виданні наведені структура дисципліни, реферативно викладено лекційний матеріал і порядок самостійного вивчення дисципліни студентами як стаціонарної, так і заочної форм навчання. Наведено основні визначення, закони і принципи сучасної екології, а також основи еволюційного вчення. Розглянуто елементи теоретичної і прикладної екології, положення екологічної парадигми та принципів сталого розвитку суспільства та природи.
  • Ескіз
    Документ
    Прогнозування стану водних ресурсів за впливу антропогенних чинників
    (НУБіП України, 2022) Строкаль В.П.
    Зміст навчального видання відповідає навчальній програмі дисципліни «Прогнозування стану водних ресурсів за впливу антропогенних чинників» для підготовки здобувачів третього рівня вищої освіти зі спеціальності 101 Екологія. Видання включає теоретичні аспекти розробки спеціріїв впливу антропогенних чинників на якість водних ресурсів, прикладні аспекти інтегрованого оцінювання якості водних ресурсів.
  • Ескіз
    Документ
    Practicals for a PhD course: «Modelling the impact of anthropogenic activities on water systems and future trends»
    (NUBiP of Ukraine, 2022) Strokal Vita; Strokal Maryna
    Three practicals are developed for a PhD course of “Modelling the impact of anthropogenic activities on water systems and future trends.”. These practicals provide PhD candidates the information on modeling of water quality and quantity, and facilitate PhD candidates to develop and improve their competences on scenarios developments. In addition, these practicals educate PhD candidates on understanding the impacts of anthropogenic activities on water quality in the future. Students visualize the results of the three practicals on a poster. The poster will be evaluated. Each practical, has questions to answer to check if students understood the materials.
  • Ескіз
    Документ
    Guidelines to conduct practicals in the discipline “Biodiversity and its conservation”
    (NULES of Ukraine, 2022) Vagalyuk Liudmyla
  • Ескіз
    Документ
    Біорізноманіття : екологічні аспекти
    (НУБіП України, 2022) Вагалюк Людмила Володимирівна
    Зміст навчального видання відповідає навчальній програмі дисципліни «Біорізноманіття: екологічні аспекти» для підготовки здобувачів третього рівня вищої освіти зі спеціальності 101 Екологія. Методичні рекомендації для виконання практичних робіт включають завдання у вивченні основних загроз біорізноманіттю, які пов’язані з негативною антропогенною діяльністю, що полягає у знищенні природного середовища існування тваринного світу і місць зростання рослин, їх фрагментації і деградації; глобальній зміні клімату; екологічно незбалансованій експлуатації, поширенні чужорідних видів, хвороб і шкідників.