Навчальні та наукові видання

Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/3

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Словник-довідник маркетолога
    (ФОП Ямчинський О.В., 2023) Талавиря, Микола Петрович; Збарський, Василь Кузьмич; Буряк, Р.І.; Александров, Д.С.; Бондаренко, Л.О.; Блохін, С.О.; Войтовська, Я.О.; Залевський, Д.А.; Кнап, Н.В.; Сидоренко, О.М.; Павлишин, С.П.; Полінкевич, С.І.; Полюхович, В.С.; Чертінов, В.О.
    Термінологічний словник-довідник містить необхідний мінімум найбільш вживаних професійних термінів та понять з дисциплін «Економіка підприємства», «Маркетинг» та «Менеджмент». Ознайомлення з пропонованим понятійним апаратом допоможе студентам зорієнтуватися у різноманітті актуальних загальноекономічних та маркетингових термінів і понять та сприятиме кращому вивченню курсу «Маркетинг». Методичний матеріал рекомендовано для самостійної роботи, роботи на практичних та лекційних заняттях, використання в умовах самоосвіти та дистанційного навчання студентів та фахівців з маркетингу. Терміни подані за алфавітом по семи розділах: 1) господарська практика; 2) зовнішньоекономічна діяльність; 3) маркетинг; 4) соціально-економічний розвиток села; 5) грошові одиниці основних держав світу(банкноти і розмінні монети); 6) основні терміни SMMмаркетолога та 7) перелік маркетингових термінів із поясненнями. Буде корисний викладачам, аспірантам, маркетологам підприємств і організацій, працівникам рекламних агенцій широкому колу учасників сфери бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Економіка підприємства : навчальний посібник
    (ЦП «Компринт», 2018) Михайлов, С.І.; Степасюк, Людмила Михайлівна; Городенко, С.В.
    У посібнику розкриваються найважливіші принципи ефективного здійснення господарської діяльності на рівні підприємства як основного суб‘єкта господарювання в економічному середовищі. Висвітлено основи формування і використання ресурсного потенціалу підприємства, обґрунтовано сучасний економічний механізм ефективного господарювання в умовах ринку та конкуренції. Навчальний посібник підготовлено для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за програмами підготовки бакалаврів, спеціалістів та магістрів економічних фахових спрямувань. Посібник може бути корисним для слухачів інститутів перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників підприємств, а також для аспірантів, викладачів та спеціалістів, які вирішують питання господарської діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Економіка підприємства : навчальний посібник
    (ЦП «Компринт», 2018) Суліма, Наталія Миколаївна; Степасюк, Людмила Михайлівна; Гуцул, Тетяна Анатоліївна; Величко, Оксана Василівна
    У навчальному посібнику послідовно викладено теоретичні основи економіки підприємства, наведено загальну характеристику підприємства як суб’єкта господарювання, ґрунтовно висвітлено засади формування та використання всіх видів ресурсів, значну увагу приділено інноваційним процесам, техніко-технологічній базі, прогнозуванню і плануванню та формуванню фінансово-економічних результатів діяльності підприємства. Навчальний посібник відповідає структурі та змісту програми курсу «Економіка підприємства» та підготовлений для студентів вищих навчальних закладів галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво», які навчаються за програмами підготовки бакалаврів економічних фахових спрямувань. Посібник може бути корисним для аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів, а також підприємцям та менеджерам у здійсненні аналітичних оцінок, ефективної організації та веденні бізнесу.