Кваліфікаційні роботи магістрів
Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Підвищення надійності жаток для збирання сорго конструкторсько-технологічними методами(2021) Рубанка А.В.Застосовуємі на прибиранні сорго зерноприбиральні комбайни обладнані жатками з сегментно-пальцевим ріжучим апаратом. Під час роботи таких Ріжучих ааратів виникає велика кількість відмов, що тягне до простою прибиральних машин на відновлення їх роботоздатного стану і істотним втратам врожаю в вигляді незкошених рослин. Тому вирішення проблеми підвищення ремонтопридатності ріжучого апарата для збирання сорго і якості його роботи є актуальним в даний час. Мета роботи - підвищення ремонтопридатності ріжучого апарата жатки для прибирання сорго за рахунок використання системи контролю відмов і зміни конструктивних і технологічних параметрів. Задачі дослідження: 1. Дати аналіз надійності сучасних машин для збирання сільськогосподарських культур і конструкцій їх ріжучих апаратів. 2. Теоретично обгрунтувати процес різання стебел сорго ріжучим апаратом з ножовим контуром при відмовах сегментів. 3. Розробити номограму вибору лінійної швидкості переміщення сегментів жатки для збирання сорго від числа відмов сегментів. 4. Модернізувати ріжучий апарат жатки з ножовим контуром. 5. Провести експериментальні дослідження модернізованого ріжучого апарата жатки. 6. Виконати розрахунок економічної ефективності використання модернізованого ріжучого апарата жатки. Об’єкт досліджень – технологічні процеси роботи ріжучого апарата на прибиранні сорго. Предмет досліджень – закономірності, залежності, параметри роботи ріжучого апарата жатки при різній кількості відмов сегментів. Методологія і методи дослідження. Дослідження проводились з дослідженням системного підходу, математичного моделювання і аналізу параметрів технологічних процесів зрізу рослин мітелкових культур в лабораторних і польових умовах в відповідності з вимогами міждержавних стандартів і приватних методів.Документ Дослідження технічного стану та розробка технології відновлення посадок корпусних деталей сільськогосподарської техніки полімерними покриттями(2021) Сакало О.М.Розвиток вітчизняної хімічної промисловості супроводжується постійним випуском нових перспективні полімерних матеріалів різного призначення. Формується сприятливе середовище для розробки високоефективних технологій відновлення, які забезпечують підвищення ресурсу корпусних деталей, надійності сільськогосподарської техніки, скорочення витрат на технічний сервіс. Мета роботи: є розробка технології механізованого нанесення полімерних покриттів з розчину еластомеру Ф-40С на підшипники кочення, що забезпечує підвищення точності і довговічності посадок підшипників при відновленні корпусних деталей сільськогосподарської техніки методом ремонтних розмірів. Об'єкт дослідження: полімерні покриття, посадки підшипників в корпусній деталі, відновлені еластомером Ф-40С. Предмет дослідження: Усадка полімерного покриття з розчинів еластомеру Ф-40С різної в'язкості, залежно розмірів полімерних покриттів з розчинів еластомеру Ф-40С від параметрів режиму занурення і нанесення, зусилля різання і шорсткості від геометричних параметрів різця, точності полімерних покриттів від режиму різання, довговічність посадок підшипників в корпусних деталі, відновлених еластомером Ф-40С. У магістерській кваліфікаційній роботі розроблені нова технологія і технологічне оснащення для механізованого нанесення полімерних покриттів з розчину еластомеру Ф-40С на підшипники кочення та подальшої механічної обробки, яка впроваджена в ТОВ «Перемога» Вишгородського району Київської областіДокумент Дослідження технічного стану та підвищення довговічності лемешів плугів при відновленні(2021) Голояд В.У роботі розглянуто особливості експлуатації плоских робітників органів сільськогосподарської техніки, технології продовження ресурсу деталей, що включають електроконтактні способи зміцнення плоских поверхонь. Проведено теоретичні дослідження вибору оптимальних режимів електроконтактного паяння, оптимізації процесу нанесення покриття, встановлення залежностей твердості покриття та протяжності зони термічного впливу від режимів електроконтактного паяння Представлені матеріали, що використовуються в роботі для отримання покриттів та методики експериментальних досліджень, експлуатаційних випробувань зміцнених робочих органів сільськогосподарських машин. Наведено результати експериментальних досліджень: впливу параметрів режиму електроконтактного паяння; підготовки поверхні різними способами на якість покриття; металографічних досліджень та аналізу, зносостійкості покриттів та експлуатаційних випробувань Подано модернізоване обладнання та технологічні рекомендації щодо вибору, використання покриттів, отриманих електроконтактним паянням металевої стрічки. Показано типові технологічні процеси зміцнення плоских. поверхонь робочих органів сільськогосподарської техніки, випробувані та впроваджені в організаціях АПК України. Зроблено економічну оцінку проектних рішень зміцнення плоских поверхонь робочих органів сільськогосподарської техніки електроконтактним паянням через стрічкові аморфні припої металевої стрічкиДокумент Обгрунтування параметрів пневмомеханічної висівної системи зернотукової стерньової сівалки(2021) Байбарацький А.С.Не дивлячись на всі переваги, посівні машини для підгрунтово- розкидного посіву ще не набули широкого поширення через слабку організацію виробництва, а також конструктивних і технологічних недоробок. Ці обставини обумовлюють актуальність вдосконалення висівних систем для підгрунтового розкидного посіву, з метою підвищення якості роботи висівної системи, а також поліпшення рівномірності розподілу насіння по площі живлення і глибині їх закладення. Мета роботи: вдосконалення елементів висівної системи з метою збільшення рівномірності розподілу насіння по площі харчування із застосуванням пневмомеханічної подачі. Об'єкт дослідження: технологічний процес посіву зернових з пневмомеханічної подачею насіння. Предмет дослідження: закономірності взаємодії насіння зернових з робочими поверхнями пневмомеханічної висівної системи.Документ Удосконалення технології ТО та ремонту форсунок паливних систем Common Rail автотракторних двигунів(2021) Солохненко І.Ю.У процесі експлуатації параметри паливоподачі ЕГФ змінюються, що в свою чергу впливають на якість роботи двигуна. В даний час заявленийресурс роботи ЕГФ дизельного двигуна становить близько 100 000 км пробігу або 2500 мотогодин. Малий опит експлуатації ПС типу CR, постійне вдосконалення їх конструкцій пояснює наявність порівняно невеликої інформації про їхню працездатність у експлуатації і поки ще ускладнює досить достовірну оцінку їх експлуатаційних показників. У зв'язку з невеликим терміном виробництва таких систем фірмами - виробниками не повністю відпрацьовані досить раціональні технології та засоби для ремонту подібних систем в умовах зосередження спеціалізованих ремонтних підприємств і відносно дуже дорогих запасних частин. Слід зазначити, що великі територіальні простори України зумовлюють складність контролю за дотриманням нормативних вимог до якості палива на різних заправках різних звичних компаній у сільській місцевості. Дослідженнями встановлено, що навіть в єдиних випадках використання неякісного палива ймовірність відмов паливних систем СR у порівнянні з традиційними системами значно вище. Ступінь розробленості. Згідно заводської технологій ремонту, встановлення вузлів ЕГФ, що відмовили, не передбачено, і ті вузли підлягають заміні. Убагато в чому пояснюється, на наш погляд, невиправдано висока собівартість ремонту ЕГФ. Технологій технічного обслуговування ЕГФ передбачають оцінку та налаштування єдиних для всіх ЕГФ контрольних параметрів. Практично не використовувані можливості електронного керування паливоподачею при регуліруванні. Не відпрацьовані питання електричного коригування базових характеристик управління паливоподачею відремонтованої ЕГФ з виділенням ідивідуальх особливостей кожної форсунки. У зв'язку з цим наукове дослідження, направлене на вдосконалення технічного обслуговування та ремонту електрогідравлічних форсунок, в тому числі на основі зміни базових характеристик управління паливоподачею (БХУП) дизельних двигунів представляються актуальними і практично значущими. Мета роботи. Удосконалення технічного обслуговування та ремонтуелектрогідравлічних форсунок поліпшенням технологій ремонту клапанного вузла і коригуванням базових характеристик управління паливоподачею. Об'єкт дослідження. Електрогідравлічна форсунка акумуляторних паливоподавальних систем автотракторних та комбайнових дизелів. Предмет дослідження. Технологій технічного обслуговування та ремонту електрогідравлічних форсунок акумуляторних паливних систем автотракторних і комбайнових дизелів. Наукова новизна роботи: - інформаційна модель забезпечення працездатності ЕГФ типу CR, пояснюючи індивідуального електричного коригування параметрів топливоподачі, що забезпечує збільшення періодичності ремонтно-технічних впливів; - математична модель процесу роботи електрогідравлічної форсунки, що встановлює залежність тривалості керуючого імпульсу від конструктивно-регулювальних параметрів ЕГФ і дозволяє визначити допустиме відхилення регульованих параметрів при різних режимах роботи; -удосконалена технологія ремонту електрогідравлічних форсунок акумуляторних паливних систем, що забезпечує відновлення ресурсу до 100% при зниженні собівартості ремонту в 1,5 рази; - методика регулювання ЕГФ шляхом коригування базових характеристик управління паливоподачею, що забезпечує розширення допусків до контрольних та складальних параметрів ЕГФ. Теоретична та практична значимість. - Технологія відновлення клапанного вузла ЕГФ типу СR; - Дані за експлуатаційними показниками сучасних паливопроводів систем типу СR автотракторних та комбайнових дизелів.