Кваліфікаційні роботи

Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/1

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Розробка маркетингової стратегії продукту
    (2023) Громовий А.О.; Збарський В.
    Актуальність теми. Умови сучасної інтеграції України в глобальну економіку вимагають, щоб вітчизняні підприємства адаптувалися до нових конкурентних умов. Цю адаптацію можна забезпечити шляхом розробка маркетингової стратегії продукту, яка формує і підтримує належний рівень конкурентоспроможності провідних підприємств. Для цього важливо активізувати механізми гнучкої та ефективної реакції підприємств на зміни як у зовнішньому, так і внутрішньому середовищі. Одним із ключових механізмів, які забезпечують конкурентоспроможність підприємства, є його маркетингова стратегія продукту. Головною метою цієї стратегії є розробка стратегії продукції, яка дозволяє підприємству займати стійку позицію на ринку у довгостроковій перспективі, забезпечувати економічну стабільність та стратегічний розвиток. Ефективність товарної політики підприємства в значній мірі залежить від обґрунтованості і раціональності вибору методів її формування. Метою дослідження є комплексний теоретичний та практичний аналіз розробки маркетингової стратегії продукту на прикладі ПрАТ «Комбінат «Придніпровський». Задля досягнення поставленої мети були поставлені та вирішені наступні завдання: – розглянути поняття та сутність маркетингової товарної стратегії підприємства; – виявити методичні аспекти формування та розробки маркетингової стратегії продукту; – навести загальну організаційно-економічну характеристику ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; – проаналізувати внутрішнє маркетингове середовище ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; – здійснити оцінку зовнішнього маркетингового середовища ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; – провести портфельний аналіз продукції ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; – здійснити обґрунтування вибору стратегії зростання та конкурентної стратегії; – здійснити розробку заходів щодо розробки та реалізації маркетингової стратегії продукції ПрАТ «Комбінат «Придніпровський». Об’єкт дослідження – маркетингова стратегія продукту. Предмет дослідження – сукупність теоретико-методичних та прикладних підходів щодо розробки маркетингової стратегії продукту. Методи дослідження. Теоретичною та методологічною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних і закордонних учених із проблем обґрунтування особливостей розробки маркетингової стратегії продукту. Використані методи маркетингових досліджень (дослідження фірмової структури ринку, маркетингового середовища), статистико-економічний (аналіз стану та тенденцій розвитку підприємств молочної галузі), контент-аналіз (вивчення аналітичних матеріалів, публікацій), ситуаційний аналіз господарської діяльності ПрАТ «Комбінат «Придніпровський», експертних оцінок; діалектичний та системного аналізу (теоретичні узагальнення і формування висновків) та інші методи.