Кваліфікаційні роботи магістрів
Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/1
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингове дослідження кон’юнктури ринку зерна(2023) Прилипко М.Ю.; Гераймович В.Мaгiстеpcькa робота на тему «Маркетингове дослідження кон’юнктури ринку зерна» викладена на 99 сторінках друкованого тексту, включає 14 таблиць, 16 рисунків та 60 використаних джерел. Метою дослідження є здійснення ґрунтовного аналізу кон’юнктури світового ринку зерна та обґрунтування перспектив розвитку зернової галузі України. Поставлена мета дослідження дозволяє сформувати наступні задачі дослідження: - розкрити сучасні теоретичні моделі аналізу ринків; - виявити особливості функціонування зернового ринку; - здійснити аналіз і оцінку світового ринку зерна; - проаналізувати кон’юнктуру зернового ринку в Україні; - визначити чинники формування зернового ринку в Україні; - запропонувати стратегічні напрямки розвитку глобального та вітчизняного ринку зерна; - визначити пріоритети державного регулювання зернового ринку в Україні. Об'єктом дослідження є світовий та український ринок зерна. Предметом дослідження теоретичні та науково методичні підходи до оцінки та прогнозування кон’юнктури ринку. Методи дослідження Для вирішення поставлених завдань у магістерській роботі використано такі методи: аналізу та синтезу (у з’ясуванні теоретичних аспектів розвитку ринку зерна, аналізу та оцінки кон’юнктури сучасного стану світового ринку зерна та в Україні); структурно-логічний, узагальнення, факторного аналізу, моделювання (у визначенні напрямків удосконалення функціонування ринку зерна в Україні). Зa структурою дана магістерська poбoтa cклaдaєтьcя із вступу, трьох розділів основної частини, висновків, cпиcку використаних джерел. Структура магістерської роботи відповідає поставленим цілям і завданням. У першому poздiлi описано теоретичні аспекти функціонування ринку зерна. У другому розділі описано аналіз кон’юнктури світового ринку зерна і зернового ринку України. У третьому poздiлi описано стратегічні напрями розвитку ринку зерна в Україні та світі.Документ Розробка стратегії просування товарів на зовнішній ринок(2023) Матвійченко В.А.; Збарський В.Актуальність теми. Маркетинг - це один із найважливіших різновидів економічної та суспільної діяльності, який дозволяє за рахунок вивчення та задоволення потреб споживачів більш повно використовувати наявні ресурси, отримувати прибуток і підвищувати конкурентоспроможність підприємства. Маркетинг вбирає всі ланки технологічного ланцюжка, створюючи споживчу цінність, орієнтуючись на ідеологію ринку, дозволяє упроваджувати на підприємстві принципи роботи, адекватні ринковому середовищу. Основа принципу маркетингу - це вивчення, та активне пристосування до вимог ринку з одночасним цілеспрямованим впливом на нього. Метою дослідження є розробка та обґрунтування пропозицій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку на прикладі ТОВ «Епіцентр К». Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: − визначити сутність, принципи і функції маркетингу; − дослідити основні фактори формування попиту та стимулювання збуту продукції на зовнішньому ринку; − узагальнити методичні підходи до управління маркетинговою діяльністю на зовнішньому ринку; − навести загальну організаційно - економічну характеристику ТОВ «Епіцентр К»; − проаналізувати маркетингову діяльність ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку; − проаналізувати зовнішнє та внутрішнє середовища функціонування ТОВ «Епіцентр К»; − навести напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку; − розробити заходи із удосконалення стратегії маркетингу на ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку у сучасних умовах; − розрахувати економічну ефективність наданих пропозицій. Об’єктом дослідження виступає маркетингова діяльність ТОВ «Епіцентр К». Предметом дослідження є теоретичні і практичні аспекти, методи та підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємства на зовнішньому ринку сьогодні. При виконанні роботи використовувалися загальнонаукові методи дослідження: аналіз та синтез, системний підхід, класифікація, узагальнення, графічний метод, порівняльний аналіз, а також спеціальні наукові методи, а саме, методи фінансового аналізу, SWOT-аналіз. Наукова новизна одержаних результатів дослідження полягає у тому, що були наведені сучасні способи оптимізації маркетингом стратегії ТОВ «Епіцентр К» з використанням новітніх технологій – Інтернет – ресурсів. Практичне значення результатів дослідження полягає у тому, що провадження запропонованих в дипломній роботі заходів сприятиме зміцненню конкурентних позицій підприємства на зовнішньому ринку та покращенню показників його фінансово-господарської діяльності. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури (64 найменування) та додатків.Документ Управління системою дистрибуції підприємства(2023) Гільов Д.В.; Карпенко Л.Мaгicтеpcькa робота на тему «Управління системою дистрибуції підприємства» викладена на 60 сторінках друкованого тексту, включає 50 використаних джерел. Метою магістерської роботи є закріплення та розширення теоретичних знань на основі реальної практичної діяльності ТОВ «Компанія Авіахім», оволодіння навичками роботи маркетолога: збір даних, їх систематизація, обробка, а також аналіз діяльності ТОВ «Компанія Авіахім». Для досягнення цієї мети буде виконано ряд завдань, зокрема: вивчення теоретичних основ дистрибуції, аналіз внутрішніх та зовнішніх факторів, які впливають на систему дистрибуції підприємства, а також розробка практичних рекомендацій щодо оптимізації цієї системи. Завдання до роботи: - надати характеристику ТОВ «Компанія Авіахім»; - відобразити процес діяльності підприємства на ринку товарів та послуг; -дати характеристику показників, що характеризують ефективність маркетингової діяльності та ТОВ «Компанія Авіахім» в цілому; - дослідити процес маркетингової діяльності на підприємстві; - розробити рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності. За структурою дана магістерська poбoтa cклaдaєтьcя із вступу, трьох розділів основної частини, висновків, cпиcку використаних джерел. Структура магістерської роботи відповідає поставленим цілям і завданням.Документ Бізнес-план з вирощування грибів(2021) Данилюк, О.О.Документ Бізнес-план з вирощування черешні(2021) Миколаєнко, М.А.Документ Удосконалення елементів комплексу маркетингових комунікацій СВСК «Селянський ліс»(2023) Наумчук, М.Ю.