Кваліфікаційні роботи
Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/1
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Програмна реалізація генетичного алгоритму у розробці штучного інтелекту для ігор(2023) Довгорукий А.А.Магістерська кваліфікаційна робота на тему "Програмна реалізація генетичного алгоритму у розробці штучного інтелекту для ігор" розглядає застосування генетичних алгоритмів для оптимізації ігрового процесу в середовищі Unity. Робота містить 50 сторінок, включаючи 16 ілюстрацій, 0 таблиць, 0 додатків та 11 використаних літературних джерел. Об’єктом дослідження є процес автоматичної генерації ігрових карт та механізм балансування сили ворожих NPC (неігрових персонажів), які атакують гравця. Дослідження фокусується на покращенні ігрового досвіду через адаптацію ігрового середовища та поведінки ворогів до стилю гри користувача. Використані методи дослідження охоплюють програмування в Unity, тестування генетичних алгоритмів, а також аналітичне оцінювання отриманих результатів. При виконанні роботи було застосовано ітеративний підхід з регулярною верифікацією результатів генерації та балансування. Метою роботи є розробка ефективного методу створення ігрових карт та балансування ворогів в реальному часі, що дозволяє створювати унікальний ігровий досвід для кожного користувача. Отримані результати показали, що використання генетичних алгоритмів може значно покращити процес створення ігрових карт та балансування ворогів, забезпечуючи високий рівень адаптивності до дій гравця. Наукова новизна полягає у розробці генетичного алгоритму, адаптованого для динамічного ігрового середовища Unity, який може бути використаний для інших типів ігор. Рекомендації щодо впровадження результатів роботи включають інтеграцію розробленого генетичного алгоритму у комерційні ігрові проекти, а також його подальше використання для навчання і поліпшення штучного інтелекту в іграх. Прикладна значимість роботи полягає в здатності алгоритму до швидкої адаптації, що робить його ідеальним для ігрової індустрії, де потрібна висока реактивність ігрових елементів та персоналізація ігрового процесу.Документ Програмне забезпечення системи навчання англійської мови(2023) Кононенко Р.П.В епоху цифрових технологій та швидкого розвитку програмного забезпечення для вивчення англійської мови стає необхідним дослідити його вплив на мовну освіту, окремих учнів та суспільство в цілому. Ця стаття розпочинає подорож динамічним і трансформаційним світом програмного забезпечення для вивчення англійської мови, намагаючись розгадати його минуле, зрозуміти його сьогодення і передбачити його майбутнє в невпинному прагненні зробити вивчення англійської мови доступнішим, ефективнішим і приємнішим для учнів по всьому світу. Об’єктом дослідження виступає програмне забезпечення системи навчання англійської мови. Предмет – оцінка, аналіз та розробка програмного забезпечення для покращення ефективності процесу навчання англійської мови. Метою цього дослідження є вивчення та розробка інноваційних компонентів для програмного забезпечення для вивчення англійської мови, які мають потенціал для покращення досвіду вивчення мови для користувачів. Конкретні цілі цього дослідження такі: 1. Розробка системи стеження: a. Створити комплексну систему відстеження в програмному забезпеченні для вивчення англійської мови, щоб систематично контролювати та записувати прогрес користувачів. b. Впроваджувати механізми зворотного зв’язку, які дозволяють користувачам оцінювати свій навчальний шлях і отримувати цінну інформацію від програмного забезпечення. 2. Розробка адаптивного алгоритму: a. Розробити та інтегрувати адаптивний первинний алгоритм для створення персоналізованих планів навчання, адаптованих до окремих користувачів. b. Використовувати підходи, керовані даними, для коригування темпу навчання, вмісту та вправ, забезпечуючи оптимальне та індивідуальне навчання для кожного користувача. 3. Впровадження машинного навчання та штучного інтелекту: a. Використати потужність технологій машинного навчання та штучного інтелекту для підвищення загальної ефективності та інноваційної спроможності освітніх систем. b. Використати ці технології для аналізу даних користувача, оптимізації доставки контенту та надання інтелектуальних рекомендацій, тим самим покращуючи процес навчання. 4. Розробка ефективних алгоритмів розпізнавання та перекладу: a. Створюйте удосконалені алгоритми розпізнавання та перекладу, щоб полегшити створення симуляторів та навчальних ігор для вивчення англійської мови. b. Ці алгоритми підвищать точність та інформативність мовних дій, дозволяючи користувачам краще розуміти англомовний контент. 5. Створення віртуального вчителя для персоналізованого навчання: a. Розробити віртуального вчителя в програмному забезпеченні, щоб надавати індивідуальне керівництво, підтримку та зворотний зв’язок окремим учням. b. Ця функція надасть користувачам доступ до індивідуального досвіду навчання, який відповідає їхнім унікальним потребам і здібностям, таким чином сприяючи прискореному засвоєнню мови. Досягнувши цих цілей дослідження, дослідження прагне зробити свій внесок у постійну еволюцію програмного забезпечення для вивчення англійської мови, гарантуючи, що воно стане більш ефективним, адаптивним і привабливим інструментом для тих, хто вивчає мову. Зрештою, мета полягає в тому, щоб дати користувачам змогу досягти суттєвого прогресу у своєму володінні англійською мовою, пропонуючи більш персоналізований та ефективний досвід навчання. Пояснювальний документ складається з чотирьох основних сегментів, заключних зауважень і бібліографії використаних посилань. Початковий сегмент охоплює комплексне дослідження системи, окреслюючи особливості предметної області та цілі програмного забезпечення. Наступний розділ ілюструє побудову об'єктно-орієнтованих моделей. Третій розділ пояснює розвиток системи у дві ключові фази, а саме, розробку інформації та програмного забезпечення. Четвертий розділ охоплює результати, що стосуються інтелектуальних конструкцій, і оцінку їхньої ефективності на практиці.Документ Моделювання цифрової трансформації аграрного сектору України(2023) Хитрук І.Р.Магістерська кваліфікаційна робота викладена на 84 сторінках комп’ютерного тексту, містить 3 таблиці, 11 рисунків. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел із 62 найменувань. Об’єктом дослідження є процеси моделювання цифрової трансформації аграрного сектору України. Предметом дослідження є методи та моделі аналізу цифрової трансформації аграрного сектору України. Метою роботи є дослідження цифрової трансформації аграрного сектору України. Завдання дипломної роботи: - провести аналіз стану цифрової трансформації аграрного сектору України, - провести кластеризацію європейських країн за індексами цифрової трансформації аграрного сектору; - побудувати регресійну модель. Методи дослідження. Методичною основою дослідження є методи: економіко-математичного моделювання, кластерний аналіз, експертний аналіз, статистичний та регресійний аналіз. Результати дослідження. У сучасному світі, цифрова трансформація стає невід'ємною та надзвичайно актуальною частиною розвитку аграрного сектору. Існуючі технології та інноваційні підходи дозволяють підвищити продуктивність та конкурентоспроможність сільського господарства, а також забезпечують стійкість галузі до зовнішніх викликів і коливань на світовому ринку. Однією з ключових характеристик цифрової трансформації аграрного сектору є впровадження сучасних цифрових технологій та інновацій. Це включає в себе застосування різноманітних інформаційних систем, IoT-рішень, аналіз даних, штучний інтелект, та багато інших інструментів. Ці технології допомагають вдосконалити всі аспекти сільського господарства, від посіву та збору врожаю до управління ланками постачання та реалізацією продукції. Під час розвитку цифрової трансформації важливо враховувати світовий досвід та успішні практики інших країн. Існують численні приклади успішних цифрових ініціатив в аграрному секторі, які можуть бути використані як зразки для подальшого розвитку. Зокрема, це стосується реалізації "сільського господарства 4.0", де технології, даних та автоматизації інтегруються для оптимізації виробництва та управління. Ринок інновацій в аграрному секторі стає все більш важливим для залучення нових технологій та ресурсів. Розвиток цифрового урядування в аграрному секторі України відкриває можливості для покращення взаємодії між державними органами та аграрними підприємствами, що сприяє ефективному вирішенню питань та підтримці розвитку галузі. Оцінка перспектив цифрової трансформації аграрного сектору України свідчить про можливість досягнення позитивних результатів завдяки впровадженню інновацій та цифрових рішень. Регресійна модель допомагає прогнозувати вплив цифрових технологій на розвиток сільського господарства, і це є ключовим аспектом для обґрунтованих стратегій розвитку. Кластеризація країн за показниками цифрової трансформації в аграрному секторі надає можливість виділити групи країн з подібними рівнями розвитку та розробити індивідуальні стратегії для подальшого розвитку цієї галузі. Загальний висновок полягає в тому, що цифрова трансформація є невід'ємною частиною розвитку аграрного сектору, яка має великий потенціал для покращення якості та продуктивності сільського господарства в Україні. Для досягнення успіху у цій галузі необхідно продовжувати впроваджувати інноваційні рішення, спираючись на світовий досвід та розвивати співпрацю між урядовими органами та сільськогосподарськими підприємствами.Документ Система обробки даних при онлайн трансляції з використанням штучного інтелекту та технології WPF(2023) Андрієнко Вікторія Валеріївна; Кириченко В.В.Сучасний технологічний прогрес відкриває нові горизонти для розвитку інтерактивних технологій, що покликані полегшити та збагатити взаємодію користувача з комп'ютерним середовищем. Одним із інноваційних напрямків в цьому контексті є система, яка використовує штучний інтелект для активації камери комп'ютера та дозволяє користувачеві взаємодіяти з комп'ютером через зум обличчя та малювання поверх текучого відео за допомогою пальця руки. В ході дослідження було проведено огляд літератури, що розкриває сучасні методи та технології розпізнавання обличчя та жестів рук. Аналізуючи попередні дослідження, вдалося визначити прогалини, які стали основою для подальшого вдосконалення системи. Методологія дослідження включала в себе вибір оптимальних алгоритмів штучного інтелекту, вивчення роботи датасету для тренування моделей та розробку технічних деталей реалізації системи. Особлива увага була приділена спробі створення сучасної системи відео обробки, вивчення ринку та популяризації АІ в наші дні. Результати дослідження свідчать про досягнення в напрямку вдосконалення інтерактивних технологій. Застосування моделей алгоритмів машинного навчання та нейронних мереж значно підвищило зручність стриминговых технологій, забезпечивши користувачеві цікаву та ефективну систему вдосконалення відео трансляції. У висновках дослідження визначено досягнення та виправлення, що побудовані у систему, а також висловлено перспективи подальшого розвитку. Важливим аспектом є наголос на значущості подальших досліджень та вдосконалень у цій сфері для створення ще більш ефективних та інноваційних інтерактивних інтерфейсів. Цей дослідницький проект відкриває нові можливості для розвитку інтерактивних технологій, що враховують не тільки потужність штучного інтелекту, але й теперішній попит на зручні та ефективні інтерфейси взаємодії з комп'ютерними системами.