Кваліфікаційні роботи
Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/1
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Кон’юнктура світового ринку рослинних олій(2023) Неклеса А.О.; Кузьменко С.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Кон’юнктура світового ринку рослинних олій» викладена на 73 сторінках друкованого тексту, включає 8 таблиць і 38 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 51 літературне джерело. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи та особливості формування кон’юнктури товарного ринку» розглянуто економічну суть та фактори формування кон’юнктури товарного ринку та узагальнено методичні підходи щодо аналізу кон’юнктури ринку. У другому розділі «Аналіз кон’юнктури світового та вітчизняного ринків рослинних олій» проаналізовано сучасний стан світового ринку рослинних олій, досліджено вплив кон’юнктури світового ринку на ринок рослинних олій в Україні та визначено місце України на світовому ринку рослинних олій. У третьому розділі «Прогнозування кон’юнктури ринку рослинних олій» визначені перспективи розвитку та обґрунтовано прогнозування кон’юнктури ринку рослинних олій. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних підходів формування кон’юнктури світового та вітчизняного ринків рослинних олій та обґрунтувати перспектив їх розвитку. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - уточнити суть кон’юнктури товарного ринку; - вивчити фактори формування кон’юнктури товарного ринку; - запропонувати методичні підходи щодо аналізу кон’юнктури ринку; - провести моніторинг сучасного стану світового ринку рослинних олій; - вивчити та дослідити вплив кон’юнктури світового ринку на вітчизняний ринок рослинних олій; - проаналізувати зовнішню торгівлю України на світовому ринку рослинних олій; - визначити перспективи розвитку світового ринку рослинних олій; - вивчити та визначити економічну ефективність впровадження інноваційних технологій виробництва рослинних олій; - запропонувати шляхи підвищення ефективності виробництва рослинних олій. Об’єктом дослідження є процес функціонування вітчизняного та світового ринків рослинних олій. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти функціонування вітчизняного та світового ринків рослинних олій. Методи дослідження. При узагальненні та визначенні сутності кон’юнктури товарного ринку використовували метод узагальнення; при дослідженні сучасного стану та тенденції розвитку вітчизняного та світового ринків рослинних олій були використані ряди динаміки а також середні та відносні величини. При формуванні та узагальненні висновків використовували абстрактно-логічного методу; при проведенні саме факторного аналізу були використані метод зведення та групування статистичних даних а також індексний та кореляційно-регресійний аналіз. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності вітчизняного виробництва рослинних олій. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості підвищення ефективності виробництва рослинних олій на основі інновацій. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) та на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Неклеса А. О., Кузьменко С. В. Кон’юнктура ринку рослинних олій. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації»: 18-19 травня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 75-77. 2. Неклеса А. О., Кузьменко С. В. Вплив кон’юнктури світового ринку на ринок рослинних олій в Україні. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 48-50.Документ Організація маркетингових досліджень поведінки споживачів на ринку молочної продукції в Україні та країнах ЄС(2023) Оболенцева К.П.; Нагорна О.Магістерська робота на тему: Організація маркетингових досліджень поведінки споживачів на ринку молочної продукції в Україні та країнах ЄС викладена на 69 сторінках комп’ютерного тексту і містить 9 таблиць, 38 рисунків. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновку та списку використаної літератури. Для написання дипломної роботи було використано список літератури, який складається з 63 джерела. Метою роботи є дослідження поведінки споживачів на ринку молочної продукції в Україні та країнах ЄС; розробка практичних рекомендацій для молоковиробників з метою підвищення конкурентоспроможності та ефективного входження на світові ринки. Об'єктом дослідження є ринок молока та молочних продуктів України та країн ЄС. Предметом дослідження є теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо дослідження поведінки споживачів на ринку молока та молочної продукції. Джерелами інформації є літературні джерела, а саме: тематичні портали, інформація Євростату, підручники, монографії, наукові статті, статистичні дані, законодавча база, матеріали Державної служби статистики України, власні розрахунки, спостереження та опитування. У першому розділі роботи розглянуто теоретичні аспекти маркетингових досліджень, а саме поведінки споживачів. У другому розділі досліджено сучасний стан ринку молока та молочної продукції в Україні та країнах ЄС, і проведено опитування серед українських споживачів. У третьому розділі запропоновано перспективи розвитку а вдосконалення впізнаваності української молочної продукції закордоном.Документ Маркетингові дослідження вітчизняного та світового ринків продукції птахівництва(2023) Хатєєв А.М.; Нагорна О.Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Маркетингові дослідження вітчизняного та світового ринків продукції птахівництва» викладена на 80 сторінках друкованого тексту, включає 5 таблиць і 33 рисунки. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи використано 60 літературних джерела. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних підходів та розробка практичних рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності вітчизняної продукції птахівництва на світовому ринку. Об’єктом дослідження є процес маркетингового дослідження ринку продукції птахівництва. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти функціонування ринку продукції птахівництва. Методи дослідження: при аналізі сучасного стану та тенденцій розвитку ринку продукції птахівництва використані ряди динаміки, середні та відносні величини. Теоретичні узагальнення та формулювання висновків зроблені на основі абстрактно-логічного методу. При проведенні факторного аналізу ринку продукції птахівництва використані методи: зведення та групування статистичних даних, індексний та кореляційно-регресійний аналіз. Інформаційною базою магістерської кваліфікаційної роботи є: Закони України, нормативно-правові та законодавчі акти державних органів влади, аналітичні матеріали Державної служби статистики України, Державної митної служби України, Асоціації «Союз птахівників України», дані FAO та OECD, матеріали вітчизняних та зарубіжних періодичних видань з питань функціонування ринку продукції птахівництва, власні спостереження автора