Кваліфікаційні роботи магістрів

Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/1

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Система обліку та аналізу використання запасів сільськогосподарського підприємства
    (2023) Липинець, Я.В.
    В сучасних умовах аграрна галузь є однією з ключових та забезпечує як продовольчу безпеку для населення так і можливість розвитку на зовнішньому ринку економіки України. Ускладненість логістичних процесів та інколи неможливість використання традиційних шляхів перевезення продукції вимагає підвищення ефективності використання наявних можливостей зберігання та пошуку нових методів управління складськими запасами. Це в першу чергу знижує потенційні витрати через неефективність зберігання запасів, а в другу чергу дозволяє підвищити прибутковість та життєздатність аграрного підприємства загалом. Точність та достовірність результатів обліку запасів підприємства дуже часто залежить від людського фактору – а саме наскільки точно оператор складу або комірник вносить дані про поповнення та використання запасів. При цьому, навіть ненавмисне спотворення даних може спричиняти помилки та складність точного оцінювання поточного стану складу. Так, наприклад, при поставці готової продукції або сировини на склад єдиним контролюючим органом є комірник, який вносить інформацію в базу даних чи таблицю на власний розсуд, що може призводити до помилок чи ненавмисного внесення недостовірних даних. Використання програмних засобів, що дозволяє б в оперативному режимі здійснювати облік та визначати ефективність використання складських запасів підприємства на сьогоднішній день використовується не достатньо широко або лише для великих підприємств з корпоративними інформаційними системами. В той же час згідно статистичних даних 90% відсотків аграрних підприємств України складають саме малі підприємства, для яких більш ефективним та економічно доцільним є використання простих програмних рішень для автоматизації обліку та аналізу використання запасів. Таким чином, актуальність розробки системи обліку та аналізу використання запасів сільськогосподарського підприємства є актуальною та затребуваною для як для малих так і для великих підприємств. У даній роботі здійснюється постановка задачі та розробка системи обліку та аналізу використання запасів сільськогосподарського підприємства на основі телеграм-боту з підключенням бази даних. Фактично телеграм бот буде використовуватись як інтерфейс користувача який дозволяє отримувати, зберігати в базу даних, та при необхідності надавати інформацію про запаси на складі. Вибір засобу отримання даних від операторів або працівників обумовлюється тим, що телеграм є розповсюдженим менеджером який сьогодні встановлено майже на кожному смартфоні. При цьому, використання коду користувача телеграму може бути використано для автентифікації користувачів та їх розподілення на різні ролі. Таким чином, впровадження та експлуатація такої системи супроводжується лише витратами на розробку та навчання персоналу, без використання особливих додаткових програмно-апаратних засобів. У першому розділі роботи розглядається специфіка процесу обліку та аналізу використання запасів сільськогосподарського підприємства та існуючі системи, які наразі використовуються на вітчизняному та на світовому ринках для невеликих аграрних підприємств. У другому розділі розглядаються технічні аспекти реалізації системи обліку та аналізу використання запасів сільськогосподарського підприємства та обґрунтування використання інструментарію. Третій розділ роботи присвячено процесу розробки системи обліку та аналізу використання запасів сільськогосподарського підприємства. У четвертому розділі здійснено тестування розробленої системи та проведено аналіз потенційного використання системи і майбутнього розвитку з урахуванням підвищення складності системи та врахування додаткових параметрів обліку та аналізу.
  • Ескіз
    Документ
    Управління конкурентоспроможністю підприємства
    (2023) Дітківський А.В.; Гогуля О.
    Магістерська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст магістерської кваліфікаційної роботи викладено на 83 сторінках друкованого тексту, робота містить 23 таблиці і 11 рисунків. Список використаних джерел включає 59 найменувань. У першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи узагальнено теоретичні засади управління конкурентоспроможністю підприємства. Розкрито суть та значення управління конкурентоспроможністю підприємства. Виділено особливості та чинники забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств, розглянуто методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства. Другий розділ магістерської кваліфікаційної роботи присвячений практичним аспектам управління конкурентоспроможністю підприємства за результатами проведеної діагностики ТОВ «Сімекс-Агро». Здійснено організаційно-економічну характеристику та аналіз фінансового стану ТОВ «Сімекс-Агро», оцінено рівень конкурентоспроможності підприємства. У третьому розділі магістерської кваліфікаційної роботи запропоновано шляхи інноваційного розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання. Обґрунтовано пропозиції щодо впровадження стратегії диверсифікації у діяльність підприємства як інструмента забезпечення його конкурентоспроможності та розроблено пропозиції щодо необхідності розвитку персоналу як чинника підвищення його конкурентоспроможності.
  • Ескіз
    Документ
    Управління маркетинговою діяльністю підприємства
    (2023) Бондар О.В.; Троян А.
    Магістерська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст магістерської кваліфікаційної роботи викладено на 87 сторінках друкованого тексту, робота містить 18 таблиць і 6 рисунків. Список використаних джерел включає 60 найменувань. У першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи узагальнено теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства. Було виділено суть та значення управління маркетинговою діяльністю підприємства. Також розглянуто особливості управління маркетинговою діяльністю у сільськогосподарському підприємстві та проаналізовано методичні підходи щодо оцінювання процесу управління маркетинговою діяльністю підприємства. Другий розділ магістерської кваліфікаційної роботи присвячений проведенню діагностики управління маркетинговою діяльністю у ТОВ «Іллінецьке», а саме розкрито особливості управління товарною та ціновою політикою у ТОВ «Іллінецьке» та проаналізовано стан управління збутом та маркетинговими комунікаціями підприємстві. У третьому розділі магістерської кваліфікаційної роботи визначено можливі інноваційні напрями розвитку управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарського підприємства. Також акцентовано у вагу на необхідності впровадження сучасних маркетингових інструментів для сільськогосподарського підприємства та удосконаленні організації маркетингової діяльності підприємства.