Кваліфікаційні роботи магістрів
Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/1
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Кон’юнктура світового ринку насіння ріпаку(2023) Зелінський Р.О.; Діброва Л.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Кон’юнктура світового ринку насіння ріпаку» викладена на 71 сторінці друкованого тексту, включає 3 таблиці і 35 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 53 літературних джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретико-методичні засади формування кон’юнктури аграрного ринку» розглянуто сутність та фактори формування кон’юнктури товарного ринку та узагальнено методичні підходи щодо аналізу кон’юнктури ринку. У другому розділі «Аналіз кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння ріпаку» проаналізовано сучасний стан світового та вітчизняного ринків насіння ріпаку та визначено місце України зовнішній торгівлі насінням ріпаку. У третьому розділі «Прогнозування кон’юнктури ринку насіння ріпаку» визначені шляхи підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку та запропоновані шляхи удосконалення регулювання ринку насіння ріпаку в Україні з використанням міжнародного досвіду. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад функціонування та формування кон’юнктури ринків насіння ріпаку та розробка рекомендацій щодо підвищення економічної ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - узагальнити природу та поняття «кон’юнктури» аграрного ринку; - дослідити фактори, що формують кон’юнктури аграрного ринку; - визначити методологію дослідження кон’юнктури аграрного ринку; - оцінити сучасний стан виробництва насіння ріпаку в країні; - проаналізувати світовий ринок насіння ріпаку; - дослідити особливості зовнішньої торгівлі України на світовому ринку ріпаку; - запропонувати шляхи зміцнення позицій України на світовому ринку насіння ріпаку; - запропонувати заходи щодо підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку; - використати міжнародний доступ та сформувати пропозиції щодо вдосконалення регулювання вітчизняного ринку ріпаку. Об’єктом дослідження є процес функціонування та формування ринку насіння ріпаку. Предметом дослідження є теоретико-методологічні та організаційно-економічні засади ринку ріпаку в Україні та умови підвищення ефективності виробництва ріпаку. Методи дослідження. При написанні магістерської роботи були використані різні наукові методи. Монографічний – для дослідження та аналізу літературних джерел за обраною темою. Економічний – для аналізу та оцінки сучасного стану світового та національного ринку ріпаку. Ілюстративний – для підготовки структурно-логічних схем. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток шляхи підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку з використанням міжнародного досвіду. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Зелінський Р. О., Діброва Л. В. Кон’юнктура світового ринку насіння ріпаку. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 32-35.Документ Експортний потенціал олійно-жирової галузі України(2023) Суха Т.М.; Кузьменко С.Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська робота складається зі змісту, вступу, трьох основних розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст займає 60 сторінок. Робота містить 17 таблиць та 14 рисунків. Для написання роботи автором було використано 62 джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи «Теоретичні основи формування експортного потенціалу олійно-жирової галузі» розглянуто поняття «експортний потенціал» та узагальнено основні методичні підходи до його оцінки, визначено основні види продукції олійно-жирової галузі. У другому розділі «Сучасний стан та основні тенденції розвитку експортного потенціалу олійно-жирової галузі» досліджено світовий ринок олійно-жирової продукції, проаналізовано динаміку зовнішньої торгівлі олійно-жирвою продукцією України та проведена оцінка експортного потенціалу олійно-жирової продукції галузі України. У третьому розділі «Перспективи розвитку експортного потенціалу олійно-жирової галузі України» розроблені прогнози щодо виробництва та експорту української олійно-жирової продукції, запропоновані рекомендації для державної підтримки розвитку та експорту олійно-жирової галузі України і підвищення конкурентоспроможності української олійно-жирової продукції. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних і практичних аспектів та розробка практичних рекомендацій щодо реалізації та нарощування експортного потенціалу олійно-жирової галузі України. Для досягнення мети були поставлені наступні завдання: • визначити поняття «експортний потенціал» в контексті олійно-жирової галузі • дослідити основні види олійно-жирової продукції та їхні характеристики; • вивчити методичні підходи до оцінки експортного потенціалу олійно-жирової галузі; • дослідити кон'юнктуру світового ринку олійно-жирової продукції; • провести аналіз зовнішньої торгівлі олійно-жировою продукцією України; • оцінити рівень міжнародної конкурентоспроможності української олійно-жирової продукції; • скласти прогнози щодо обсягів виробництва та експорту олійно-жирової продукції України; • надати пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності вітчизняної олійно-жирової продукції на зовнішніх ринках; • запропонувати рекомендації щодо політики підтримки розвитку та експорту олійно-жирової галузі України. Об’єктом дослідження є експортний потенціал олійно-жирової галузі України. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів розвитку експортного потенціалу олійно-жирової галузі України. Методи дослідження: аналізу та синтезу, табличний та графічний, середні та відносні величини, абстрактно-логічний метод, зведення та групування статистичних даних, індексний та кореляційно-регресійний аналіз. Наукова новизна одержаних результатів. Отримали подальший розвиток пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності української олійно-жирової продукції на зовнішніх ринках. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості використання рекомендацій та стратегій, розроблених у дослідженні для підвищення ефективності олійно-жирової галузі, збільшення експортних обсягів та зростання її внеску в економіку країни. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ Трансформація українського агробізнесу в умовах європейського зеленого курсу(2023) Оліфіренко Б.Ю.; Тюріна А.Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Трансформація українського агробізнесу в умовах європейського зеленого курсу» складається зі вступу, трьох розділів, висновку та списку використаних джерел. Викладена на 67 сторінках комп'ютерного тексту, містить 10 таблиць, 27 рисунків та 50 використаних джерел. Метою магістерської роботи є вивчення науково-методичних засад переходу українського агробізнесу на ЄЗК та пошук напрямків пом’якшення впливу швидких трансформаційних процесів у агропромисловому комплексі на основі створення стимулюючих державою факторів. Об’єктом дослідження є процес переходу українського АПК до Європейського зеленого курсу, зокрема зміна підготовки підприємств через вплив зовнішніх факторів. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти, економічні та соціальні наслідки трансформації українського агробізнесу при переході на ЄЗК. Методика дослідження базується на загальнонаукових методах системного аналізу, історичному та логічному спостереженні, аналізі та синтезі, методі графічного зображення, групування, порівняння та методі узагальнення. Інформаційною базою дослідження стали нормативно-правові акти України та Європейського Союзу, які регулюють екологічний розвиток агробізнесу, наукові дослідження та звіти про стан агробізнесу в Україні та Європейському Союзі, дані статистичної звітності про стан агробізнесу в Україні та Європейському Союзі, опитування та інтерв'ю з експертами та представниками агробізнесу, офіційні сайти найбільших агрохолдингів України, Інтернет-ресурси та інші науково-методичні джерела з цієї тематики. Практичне значення дослідження полягає у підвищенні обізнаності про виклики та можливості, пов'язані з трансформацією українського агробізнесу, розробці рекомендацій для урядів, підприємств, громадськості та прогнозуванні розвитку в умовах європейського зеленого курсу. У процесі дослідження в першому розділі розглянуто теоретико-методичні засади реалізації європейського зеленого курсу; розкрито сфери його впливу на аграрний бізнес; визначено стратегії реалізації процесів переходу; систематизовано методи оцінки потенціалі українського бізнесу на трансформаційному шляху. В другому розділі проаналізовано рівень трансформації українського агробізнесу та вплив на нього повномасштабного вторгнення; здійснено порівняння готовності України та провідних аграрних країн Європи до повного переходу на ЄЗК. В третьому розділі обґрунтовано необхідність удосконалення механізму ефективного переходу агробізнесу; запропоновано напрями посилення стимулюючого впливу держави на трансформаційні процеси.Документ Кон’юнктура світового ринку рослинних олій(2023) Неклеса А.О.; Кузьменко С.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Кон’юнктура світового ринку рослинних олій» викладена на 73 сторінках друкованого тексту, включає 8 таблиць і 38 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 51 літературне джерело. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи та особливості формування кон’юнктури товарного ринку» розглянуто економічну суть та фактори формування кон’юнктури товарного ринку та узагальнено методичні підходи щодо аналізу кон’юнктури ринку. У другому розділі «Аналіз кон’юнктури світового та вітчизняного ринків рослинних олій» проаналізовано сучасний стан світового ринку рослинних олій, досліджено вплив кон’юнктури світового ринку на ринок рослинних олій в Україні та визначено місце України на світовому ринку рослинних олій. У третьому розділі «Прогнозування кон’юнктури ринку рослинних олій» визначені перспективи розвитку та обґрунтовано прогнозування кон’юнктури ринку рослинних олій. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних підходів формування кон’юнктури світового та вітчизняного ринків рослинних олій та обґрунтувати перспектив їх розвитку. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - уточнити суть кон’юнктури товарного ринку; - вивчити фактори формування кон’юнктури товарного ринку; - запропонувати методичні підходи щодо аналізу кон’юнктури ринку; - провести моніторинг сучасного стану світового ринку рослинних олій; - вивчити та дослідити вплив кон’юнктури світового ринку на вітчизняний ринок рослинних олій; - проаналізувати зовнішню торгівлю України на світовому ринку рослинних олій; - визначити перспективи розвитку світового ринку рослинних олій; - вивчити та визначити економічну ефективність впровадження інноваційних технологій виробництва рослинних олій; - запропонувати шляхи підвищення ефективності виробництва рослинних олій. Об’єктом дослідження є процес функціонування вітчизняного та світового ринків рослинних олій. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти функціонування вітчизняного та світового ринків рослинних олій. Методи дослідження. При узагальненні та визначенні сутності кон’юнктури товарного ринку використовували метод узагальнення; при дослідженні сучасного стану та тенденції розвитку вітчизняного та світового ринків рослинних олій були використані ряди динаміки а також середні та відносні величини. При формуванні та узагальненні висновків використовували абстрактно-логічного методу; при проведенні саме факторного аналізу були використані метод зведення та групування статистичних даних а також індексний та кореляційно-регресійний аналіз. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності вітчизняного виробництва рослинних олій. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості підвищення ефективності виробництва рослинних олій на основі інновацій. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) та на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Неклеса А. О., Кузьменко С. В. Кон’юнктура ринку рослинних олій. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації»: 18-19 травня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 75-77. 2. Неклеса А. О., Кузьменко С. В. Вплив кон’юнктури світового ринку на ринок рослинних олій в Україні. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 48-50.Документ Маркетингові дослідження вітчизняного та світового ринків продукції птахівництва(2023) Хатєєв А.М.; Нагорна О.Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Маркетингові дослідження вітчизняного та світового ринків продукції птахівництва» викладена на 80 сторінках друкованого тексту, включає 5 таблиць і 33 рисунки. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи використано 60 літературних джерела. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних підходів та розробка практичних рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності вітчизняної продукції птахівництва на світовому ринку. Об’єктом дослідження є процес маркетингового дослідження ринку продукції птахівництва. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти функціонування ринку продукції птахівництва. Методи дослідження: при аналізі сучасного стану та тенденцій розвитку ринку продукції птахівництва використані ряди динаміки, середні та відносні величини. Теоретичні узагальнення та формулювання висновків зроблені на основі абстрактно-логічного методу. При проведенні факторного аналізу ринку продукції птахівництва використані методи: зведення та групування статистичних даних, індексний та кореляційно-регресійний аналіз. Інформаційною базою магістерської кваліфікаційної роботи є: Закони України, нормативно-правові та законодавчі акти державних органів влади, аналітичні матеріали Державної служби статистики України, Державної митної служби України, Асоціації «Союз птахівників України», дані FAO та OECD, матеріали вітчизняних та зарубіжних періодичних видань з питань функціонування ринку продукції птахівництва, власні спостереження автора