Кваліфікаційні роботи

Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/1

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Управління людськими ресурсами підприємства
    (2023) Приходько В.С.; Троян А.
    Магістерська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст магістерської кваліфікаційної роботи викладено на 97 сторінках друкованого тексту, робота містить 24 таблиці і 11 рисунків. Список використаних джерел включає 66 найменування. У першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи узагальнено теоретичні аспекти управління людськими ресурсами підприємства. Було виділено суть та значення управління людськими ресурсами. Також розглянуто формування стратегічного управління людськими ресурсами. Другий розділ магістерської кваліфікаційної роботи присвячений проведенню діагностики управління людськими ресурсами в ТОВ «Агропроект Княжа», а саме проведено аналіз якісного складу та плинності персоналу та здійснено аналіз процесу управління людськими ресурсами ТОВ «Агропроект Княжа». У третьому розділі магістерської кваліфікаційної роботи сформовані та запропоновані шляхи удосконалення управління людськими ресурсами ТОВ «Агропроект Княжа». Акцентована увага на удосконаленні стратегічного управління людськими ресурсами та запропоновано використовувати компетентнісний підхід, як напрям розвитку персоналу підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічне управління виведенням і просуванням нового товару на зовнішній ринок
    (2023) Малушенко Д.Р.; Головніна О.
    Магістерська робота на тему: «Стратегічне управління виведенням і просуванням нового товару на зовнішній ринок» виконана на прикладі ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат» і викладена на 117 сторінках комп'ютерного тексту, містить 39 таблиць, 36 рисунків, 92 джерела посилань. Магістерська робота складається із вступу, трьох розділів, висновку, списку використаної літератури. Метою роботи є обґрунтування теоретичних положень і практичних рекомендацій щодо формування ефективної стратегії управління виведення і просування нового товару на ринок для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Об'єкт дослідження – господарська, фінансова, маркетингова діяльність ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат». Предметом дослідження є теоретико-методологічні засади формування та аспектів функціонування стратегії виведення та просування нового товару на ринок молочної продукції. Джерелами інформації є законодавча база, фінансова звітність ТДВ ««Золотоніський маслоробний комбінат», монографії, підручники, наукові статті, статистичні дані, матеріали Державної служби статистики України, експертні точки зору, власні розрахунки та спостереження, літературні джерела. Перший розділ роботи розглянув теоретико-методичні основи формування маркетингових стратегій. Другий розділ дослідив організаційно-економічну структуру, маркетинг на ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат». Третій розділ роботи представив рекомендації щодо удосконалення маркетингу на підприємстві та стратегію виведення і просування нового товару на ринку.