Формування системи інтернет-маркетингу в сільськогосподарських підприємствах
Дата
2015
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Національний університет біоресурсів і природо-користування України
Опис
Dissertation for obtaining scientific degree of Candidate of Economic Science on specialty 08.00.04. – Economics and Management of Enterprises (according to the types of economic activities). – National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine
Ключові слова
інтернет-маркетинг, система інтернет-маркетингу, складові інтернет-маркетингу, інструменти інтернет-маркетингу, сільськогосподарські підприємства, онлайн-просування, електронна комерція, фермери
Бібліографічний опис
Формування системи інтернет-маркетингу в сільськогосподарських підприємствах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кандидата економ. наук: 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / О. М. Швиденко ; Національний університет біоресурсів і природокористування України. - К.