Формування системи інтернет-маркетингу в сільськогосподарських підприємствах

Ескіз

Дата

2015

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Національний університет біоресурсів і природо-користування України

Опис

Dissertation for obtaining scientific degree of Candidate of Economic Science on specialty 08.00.04. – Economics and Management of Enterprises (according to the types of economic activities). – National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine

Ключові слова

інтернет-маркетинг, система інтернет-маркетингу, складові інтернет-маркетингу, інструменти інтернет-маркетингу, сільськогосподарські підприємства, онлайн-просування, електронна комерція, фермери

Бібліографічний опис

Формування системи інтернет-маркетингу в сільськогосподарських підприємствах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кандидата економ. наук: 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / О. М. Швиденко ; Національний університет біоресурсів і природокористування України. - К.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в