Перегляд за Автор "Бялик В.Д."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Integrated Technical English Course :Ч. 2. Master’s Course(Експодрук, 2018) Пономаренко Оксана Григорівна; Березова Л.В.; Якушко Катерина Григорівна; Мудра Світлана Вячеславівна; Іванова Оксана Вікторівна; Цимбал С.В.; Бялик В.Д.Видання продовжує інтегрований курс з розвитку іншомовних комунікативних міжпрофесійних та міжпредметних зв‘язків студентами технічних факультетів аграрних університетів під час дистанційного вивчення профільної ділової іноземної мови на магістратуріДокумент Integrated Technical English Course:Ч. 1. Bachelor’s Course(Експодрук, 2018) Пономаренко Оксана Григорівна; Березова Л.В.; Якушко Катерина Григорівна; Мудра Світлана Вячеславівна; Іванова Оксана Вікторівна; Цимбал С.В.; Бялик В.Д.Видання пропонує інтегрований курс з розвитку іншомовних комунікативних міжпрофесійних та міжпредметних зв‘язків студентами технічних факультетів аграрних університетів під час дистанційного вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням на бакалавратіДокумент Вища освіта в координатах міждисциплінарності та багатодисциплінарності : аналіз проблеми(Міленіум, 2018) Бялик В.Д.статті розглядаються проблеми міждисциплінарності та багатодисциплінарності вищої освіти в Україні як ключові аспекти розвитку академічної університетської освіти у сучасних умовах. Міждисциплінарність тлумачиться як використання двох або більше дисциплін у їх інтеграції, що призводить до цілісності знань та можливої появи нової дисципліни, водночас багатодисциплінарність охоплює співіснування декількох дисциплін. На прикладі кафедри комунікативної лінгвістики та перекладу Чернівецького національного університету аналізується імплементація принципів міждисциплінарності та багатодисциплінарності підготовки студентів за спеціалізацією «лінгвістичне забезпечення кібербезпеки». Освітня програма підготовки спеціалістів передбачає поєднання як предметів гуманітарного циклу, так і дисциплін природничого характеру. В багатодисциплінарному аспекті дисципліни гуманітарного циклу викладаються на додаток до дисциплін природничого циклу, а в міждисциплінарному плані спостерігається інтеграція дисциплін як гуманітарного, так і природничого циклів. У першому випадку природничі дисципліни поєднуються з іншомовною підготовкою, у другому – лінгвістичні дисципліни трансформуються у лінгвально-природничі. Такий підхід до опанування знаннями у вищому навчальному закладі дає можливість студенту мати не лише набір знань, а й набір компетенцій, котрі дозволяють бути гнучким і краще пристосованим до глобалізованого і мінливого ринку праці.