ОПП "Технічний сервіс машин та обладнання сільськогосподарського виробництва"

Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11271

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Формування якості ремонту дизельних двигунів при відновленні технічного стану валів колінчастих при вторинному використанні
    (2021) Чуткий, Т.С.
    Удосконалення технологій відновлення шийок колінчастих валів та пошук нових способів нанесення металопокриттів на їх зношені поверхні є актуальним завданням ремонтного виробництва. Метою роботи: Є розробка технології відновлення шийок автотракторних колінчастих валів шляхом локального приварювання загартованих розрізних ремонтних втулок в умовах дрібносерійного виробництва. Об'єктом дослідження є: Вали колінчасті, які неможливо відновити шліфуванням у черговий ремонтний розмір. Предмет дослідження: Технологічні операції, пов'язані з приварюванням загартованої ремонтної розрізної втулки до шийки вала, що відновлюється. Наукова новизна роботи. 1. Розрахунково-теоретичний метод визначення мінімальної товщини ремонтної втулки, що приварюється на відновлювану поверхню шийки колінчастого валу; 2. Методика визначення натягу та напруг у привареній ремонтній втулці; 3. Технологічні фактори, що визначають технологічну напругу в привареній ремонтній втулці та умови її надійної роботи при знакопермінному навантаженні. Практична значимість: Розглядається технологічний процес відновлення шийок колінчастих валів локальним приварюванням загартованої ремонтної розрізної втулки для умов дрібносерійного ремонтного виробництва. Цей процес дозволяє забезпечити застосування мінімально необхідної товщини сталевої стрічки, мінімально необхідні припуски на обробку шийок валу шліфуванням, високу якість відновленої поверхні шийок (виконання вимог креслення за твердістю, шорсткістю, відхиленнями форми та розмірами), відновити не тільки аварійні шийки у необхідний розмір, а й відновити шатунні та корінні шийки колінчастого валу в номінальний розмір при їхньому граничному зносі, зберегти втомну міцність відновленого валу на попередньому рівні. Розроблено спеціальне технологічне оснащення, що дозволяє реалізувати розроблений технологічний процес.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення технології ТО та ремонту форсунок паливних систем Common Rail автотракторних двигунів
    (2021) Солохненко, І.Ю.
    У процесі експлуатації параметри паливоподачі ЕГФ змінюються, що в свою чергу впливають на якість роботи двигуна. В даний час заявленийресурс роботи ЕГФ дизельного двигуна становить близько 100 000 км пробігу або 2500 мотогодин. Малий опит експлуатації ПС типу CR, постійне вдосконалення їх конструкцій пояснює наявність порівняно невеликої інформації про їхню працездатність у експлуатації і поки ще ускладнює досить достовірну оцінку їх експлуатаційних показників. У зв'язку з невеликим терміном виробництва таких систем фірмами - виробниками не повністю відпрацьовані досить раціональні технології та засоби для ремонту подібних систем в умовах зосередження спеціалізованих ремонтних підприємств і відносно дуже дорогих запасних частин. Слід зазначити, що великі територіальні простори України зумовлюють складність контролю за дотриманням нормативних вимог до якості палива на різних заправках різних звичних компаній у сільській місцевості. Дослідженнями встановлено, що навіть в єдиних випадках використання неякісного палива ймовірність відмов паливних систем СR у порівнянні з традиційними системами значно вище. Ступінь розробленості. Згідно заводської технологій ремонту, встановлення вузлів ЕГФ, що відмовили, не передбачено, і ті вузли підлягають заміні. Убагато в чому пояснюється, на наш погляд, невиправдано висока собівартість ремонту ЕГФ. Технологій технічного обслуговування ЕГФ передбачають оцінку та налаштування єдиних для всіх ЕГФ контрольних параметрів. Практично не використовувані можливості електронного керування паливоподачею при регуліруванні. Не відпрацьовані питання електричного коригування базових характеристик управління паливоподачею відремонтованої ЕГФ з виділенням ідивідуальх особливостей кожної форсунки. У зв'язку з цим наукове дослідження, направлене на вдосконалення технічного обслуговування та ремонту електрогідравлічних форсунок, в тому числі на основі зміни базових характеристик управління паливоподачею (БХУП) дизельних двигунів представляються актуальними і практично значущими. Мета роботи. Удосконалення технічного обслуговування та ремонтуелектрогідравлічних форсунок поліпшенням технологій ремонту клапанного вузла і коригуванням базових характеристик управління паливоподачею. Об'єкт дослідження. Електрогідравлічна форсунка акумуляторних паливоподавальних систем автотракторних та комбайнових дизелів. Предмет дослідження. Технологій технічного обслуговування та ремонту електрогідравлічних форсунок акумуляторних паливних систем автотракторних і комбайнових дизелів. Наукова новизна роботи: - інформаційна модель забезпечення працездатності ЕГФ типу CR, пояснюючи індивідуального електричного коригування параметрів топливоподачі, що забезпечує збільшення періодичності ремонтно-технічних впливів; - математична модель процесу роботи електрогідравлічної форсунки, що встановлює залежність тривалості керуючого імпульсу від конструктивно-регулювальних параметрів ЕГФ і дозволяє визначити допустиме відхилення регульованих параметрів при різних режимах роботи; -удосконалена технологія ремонту електрогідравлічних форсунок акумуляторних паливних систем, що забезпечує відновлення ресурсу до 100% при зниженні собівартості ремонту в 1,5 рази; - методика регулювання ЕГФ шляхом коригування базових характеристик управління паливоподачею, що забезпечує розширення допусків до контрольних та складальних параметрів ЕГФ. Теоретична та практична значимість. - Технологія відновлення клапанного вузла ЕГФ типу СR; - Дані за експлуатаційними показниками сучасних паливопроводів систем типу СR автотракторних та комбайнових дизелів.